Hotel Zamecek Kaplice

Kleine hotels
Hotel Zamecek Kaplice
8,6

95 reviews over Hotel Zamecek Kaplice in het Nederlands

Zeker voor herhaling vatbaar!!

Fam. Heinhuis,
7-1-2018

Het hotel wordt door een Nederlands echtpaar beheerd. Het is prettig dat je gewoon Nederlands kunt praten. Saskia en Freddy zijn erg begaan met hun gasten en geven je persoonlijke aandacht!

De hotelkamer was sober ingericht. Maar wel netjes en prima sanitair!

Gereisd met partner in december 2017

Prima voor een paar dagen!

Mooi kasteel in bosrijk gebied!,
28-9-2017

De kamer was ruim, badkamer ook. Eigenaresse is heel vriendelijk en spontaan. Ze bracht ons tegen betaling naar Freistadt in Oostenrijk omdat er werkzaamheden waren op het spoor!

Ontbijtruimte erg sober, evenals het ontbijt. Zonder auto zit je ver van bezienswaardigheden af. Busvervoer werd ons niet duidelijk! We hebben taxi's genomen naar Cesky Krumlov en Hluboka. Twee bezienswaardigheden die je gezien moet hebben!!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prachtige locatie in het bos

Michael Makaaij,
17-9-2017

Gezellige eigenaars, goed ontbijt en diner.

Mooi verbouwd gebouw.

Van hieruit kun je diverse dingen ondernemen, steden en dorpjes bezoeken. Dit hotel is hiervoor een geschikt middelpunt.

Nederlandse eigenaars (Groningers) Saskia en Freddy.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vriendelijkheid, rust en gezelligheid

Janny de Vreugd Koos van Rijn,
6-8-2017

Zamecek ziet er bij aankomst al vorstelijk uit. Met het geluid van het stromende riviertje op de achtergrond merk je direkt al de rust die het uitstraalt.

Zeker als je in een heerlijke ligstoel in omgeving met veel groen kan uitrusten. Een ideale locatie om te onthaasten.

Een prima ontbijt en een lekkere maaltijd die 'met liefde' door de sympathieke eigenaars Saskia en Fred worden geserveerd maakt het plaatje compleet.

Koos en Janny uit Katwijk.

Gereisd met partner in januari 2017

Zeker de moeite waard

Cruijssen,
7-6-2017

Het was een mooi hotel. Alles netjes en schoon. De eigenaren zijn heel vriendelijk. 'S avonds gezellig met iedereen een praatje maken. 'S ochtends bij het ontbijt ook nog eens leerzame informatie gekregen. Waarom een bruin ei, bruin is ;-) Het eten is vers en lekker. Op verzoek de spaghetti carbonara zelfs met room gemaakt ipv melk. Het was zeker een bezoekje waard.

Gereisd anders in mei 2017

Aanrader

Pieter de Jong,
23-5-2017

We kwamen om te onthaasten...en dat is gelukt. Echtpaar Fred en Saskia doen er alles aan je bezoek te vergemakkelijken. Tips advies en begeleiding tijdens je verblijf. Werdt ons zelfs nog een waterslang aangeboden om de muggen van onze auto af te spoelen. Ontbijt en diner is een aanrader. Hebben alleen maar in het hotel gegeten Kasteelhotel is grandioos met mooie ruime schone kamers. Iets minder ? Kan alleem het kussen noemen...maar dat werdt opgelost met een extra kussen.

Durf te vragen ! Omgeving is een paradijs met zoveel natuurschoon. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2017

Echte aanrader

Teun,
28-3-2017

Vriendelijk personeel, schone en ruime kamer, fijn bed, prima keuken.

Ik kan maar 1 minpuntje bedenken, namelijk dat er slechts 1 nederlandse tv-zender beschikbaar is.

Gereisd met partner in maart 2017

Nooit meer

Mw. Mussche
13-12-2016

Boek geen halfpension . Men rekent het dubbele bij vertrek dan afgesproken is. En het is veel duurder dan a la carte te eten. Op donderdag is het hotel min of meer gesloten. De kamers worden niet schoongemaakt. Het ontbijt is met oud brood en er is geen dinee. Dit terwijl het hotel buiten het dorp in de bossen ligt. Men moet dus een onverlicht pad van 2,5 km bewandelen om in het dorp te kunnen eten.

Gereisd met partner in november 2016

Prima en gezellig familie hotel

Huib
10-10-2016

Vond het prima en wij hebben een heel leuk verblijf hier gehad. Ontbijt, diner en service prima. Met dank wij vonden het heel leuk en komen terug.

Gereisd met partner in augustus 2016

Heerlijk Hotel in een hele mooie omgeving

Akkie en Dennis
12-9-2016

De eigenaren maken het verblijf tot een thuis in Tsjechië. Warm gastvrij heerlijk eten en prima gezelschap aan de stamtafel. Veel tips over wat er allemaal te zien is.

Gereisd met partner in september 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Zamecek Kaplice voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zamecek Kaplice in Kaplice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zamecek Kaplice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.