Camping Jindris

6 reviews over Camping Jindris in het Nederlands

Alweer verbeterd!

Cor
29-6-2017

Ik heb al eens eerder een beoordeling geplaatst met de opmerking dat de eigenaar elk jaar iets aan zijn camping verbetert en nu heeft hij kans gezien een prachtig, splinternieuw toiletgebouw neer te zetten!

Oude reviews (archief)

Mooigelegen fijne camping met zwemmeer

Tinus en Heleen Steenbakkers
19-9-2016

Camping Jindris is een fijne camping met mooi uitzicht,goed sanitair en een heerlijk zwemmeertje.De eigenaar is heel gastvrij en je voelt je daarom van harte welkom.de stad Jindrichuv Hradec is een aanrader.

Rustig en heel plezierig

Tanja
21-8-2016

Fijne camping, ruim, groen, landelijk. Op 4 km fietsen van nabije stad, route 1113,daar kun je uitstekend eten in hotel bila. Mooie vuurtjes stoken bij je tent. Helemaal goed. Erg goedkoop. Broodjes bestellen bij vriendelijke eigenaar.

Prima camping.

Cor
18-1-2013

Wij zijn hier vanaf 2005 nu vier keer geweest. Elke keer is de eigenaar erin geslaagd om weer verbeteringen aan te brengen. Deze man is zeer vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Camping ligt gunstig om diverse steden in de omgeving te bezoeken. Het stoomtreintje dat een paar keer per dag in de verte langskomt, verhoogt alleen maar het sfeertje.

Fijne kleine camping in klein dorp dichtbij grote stad. Bij de herberg in het dorp op 200 meter vande camping kun je goedkoop eten en drinken. Op de camping kun je vuurschalen lenen om een kampvuur te maken zonder het gras te verbranden.

Rustige camping met gastvrije eigenaar

Albert
15-11-2011

Camping Jindris is een kleine camping op een paar kilometer van Jindřichův Hradec, in Zuid-Bohemen. De camping kijkt uit over het dorpje Jindris (een kerkje, twee kroegen en wat huizen). In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen, met de (stoom)trein eropuit, etcetera.

De eigenaar is buitengewoon gastvrij, en spreekt redelijk Duits en Engels.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Jindris in Jindrichuv Hradec , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Jindris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Jindris scoort een 9.08 uit 10 op basis van 7 reviews.