Camping Jindris

Meer campinginfo

11 reviews over Camping Jindris

• 10Bennie Keurhorst21-07-2019

Geweldige aanrader.

Geweldige rustige camping. Wij zijn twee vijftig plussers die trekken met de caravan. Het sanitair is modern en zeer schoon. De eigenaar spreekt goed Duits en is zeer vriendelijk en gastvrij. Je kan in de receptie wat te drinken en ijsjes halen. Mooie ruime plaatsen met modern stroom.

• 10Staat v/h sanitair

• 2018
    9CB16-08-2018

Prachtig rustig gelegen camping

Mooie camping met nieuw sanitair. Mogelijkheid om binnen in de keuken te koken. Omgeving is prachtig en ideaal om te wandelen, mountainbiken en te genieten van de natuur. Ligt vlak bij een mooie stad.

• 2017
    9Cor29-06-2017

Alweer verbeterd!

Ik heb al eens eerder een beoordeling geplaatst met de opmerking dat de eigenaar elk jaar iets aan zijn camping verbetert en nu heeft hij kans gezien een prachtig, splinternieuw toiletgebouw neer te zetten!

• 10Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Tinus en Heleen Steenbakkers19-09-2016

Mooigelegen fijne camping met zwemmeer

Camping Jindris is een fijne camping met mooi uitzicht,goed sanitair en een heerlijk zwemmeertje.De eigenaar is heel gastvrij en je voelt je daarom van harte welkom.de stad Jindrichuv Hradec is een aanrader.

• 9Tanja21-08-2016

Rustig en heel plezierig

Fijne camping, ruim, groen, landelijk. Op 4 km fietsen van nabije stad, route 1113,daar kun je uitstekend eten in hotel bila. Mooie vuurtjes stoken bij je tent. Helemaal goed. Erg goedkoop. Broodjes bestellen bij vriendelijke eigenaar.

• 8 Cor18-01-2013

Prima camping.

Wij zijn hier vanaf 2005 nu vier keer geweest. Elke keer is de eigenaar erin geslaagd om weer verbeteringen aan te brengen. Deze man is zeer vriendelijk en behulpzaam zonder opdringerig te zijn. Camping ligt gunstig om diverse steden in de omgeving te bezoeken. Het stoomtreintje dat een paar keer per dag in de verte langskomt, verhoogt alleen maar het sfeertje.

• 8Albert10-03-2012

mooie rustige camping met gastvrije eigenaar.

Fijne kleine camping in klein dorp dichtbij grote stad. Bij de herberg in het dorp op 200 meter vande camping kun je goedkoop eten en drinken. Op de camping kun je vuurschalen lenen om een kampvuur te maken zonder het gras te verbranden.

Met jonge kinderen

• 8Albert15-11-2011

Rustige camping met gastvrije eigenaar

Camping Jindris is een kleine camping op een paar kilometer van Jindřichův Hradec, in Zuid-Bohemen. De camping kijkt uit over het dorpje Jindris (een kerkje, twee kroegen en wat huizen). In de omgeving kun je heerlijk wandelen en fietsen, met de (stoom)trein eropuit, etcetera. De eigenaar is buitengewoon gastvrij, en spreekt redelijk Duits en Engels.

Met jonge kinderen

1 tip over Camping Jindris

• Albert, 15-11-2011

De historische stoomtrein (smalspoor) met oude rijtuigen van Jindřichův Hradec naar Nová Bystřice, de binnenstad van Jindřichův Hradec, burcht Landstejn.

0 vragen over Camping Jindris

• SchaduwplaatsenAanwezig