Vakantiehuis Honza

VakantiehuisWeer vandaag26°8°

1 review over Vakantiehuis Honza in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super fijn huisje, gelegen in de Zuid-Bohemen. Ruime tuin met rond zwembadje, bbq en achter grenzend aan weilanden en bossen. Van binnen ook prima in orde, drie zeer ruime slaapkamers plus nog een zijkamertje waar ook nog een bed stond. Niet heel luxe, maar had wel alles wat je nodig had. De omgeving is zeer landelijk en dus geweldig voor natuur- en wandelliefhebbers. We hebben ook erg veel herten gezien, prachtig!

In het dorpje is ook een soort klein openluchtmuseum (graanmolen) wat nog redelijk wat bezoekers trekt, dus er liepen wel geregeld toeristen langs het huisje, maar verder voelde het heel vrij om ons heen.

Geboekt via touroperator, de eigenaren spreken amper een woord over de grens, maar doen wel erg hun best om met handen en voeten duidelijk te maken wat ze bedoelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Honza in Hoslovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Honza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.