Hotel Stara Skola

Kleine hotelsWeer vandaag23°15°
Hotel Stara Skola
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Stara Skola voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Stara Skola in het Nederlands

Vriendelijke ontvangst, super uitzicht op terras

Anna Huisman
14-3-2012

In mei 2010 met een groep van 7 personen tweemaal gegeten. Goed verzorgd en zeer vriendelijke eigenaren. Het uitzicht vanaf het terras is geweldig. Aanbevolen: reserveer in de zomer voor de barbecue met buffet die op het terras verzorgd wordt.

Gereisd Met vrienden in mei 2010

Eenvoudig en landelijk

Ina
31-5-2010

Een oud schoolgebouw leuk verbouwd tot hotel in een rustig dorp tussen Ceske Krumlov en het Lipnomeer. De eigenaren zijn erg vriendelijk en gastvrij, geven ook tips over bezienswaardigheden. De kamer was ruim genoeg, wel erg dunne (harde)matrasjes en de douche gaf maar een dun straaltje water. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker, ook 's avonds kon je er prima eten. Verder was er een terras in de achtertuin waar je na een vermoeiend dagje heerlijk kon zitten

Gereisd Met partner in mei 2010

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stara Skola in Horice na Sumave, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stara Skola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.