Hotel Vltava

Hotel Vltava
6,9

20 reviews over Hotel Vltava in het Nederlands

Kamers heel gehorig. Zeker als je buren om 630u vrolijk kletsen. Heel vriendelijke service. Ontbijt beperkt. Eenvoudig dorpje waar niet zoveel te zien is. Mooie fietsroutes. Beddegoed en hygiene sober. Prijs-kwaliteit ok.

4 sterren?

Petra
26-8-2014

Omgeving was prachtig! Natuur ongerept heel mooi. Veel mooie plaatsjes te zien in de buurt waarbij de tijd is stil blijven staan. Eten onvoeldoende eentonig en vaak ver van te voren klaar gemaakt. S'avonds niks te beleven in het hotel om 21:00 was het licht uit geen gezellig hoekje om kopje koffie te drinken bijv. Eten wordt in een rap tempo geserveerd in een half uur tijd voor, hoofd en nagerecht op. 12 dagen geweest en bed is niet verschoond! Wel hondvriendelijk. Tjechen zijn erg schuw en stug er was weinig tot geen contact.

geen 4 sterren hotel

Geert
2-8-2014

Dit hotel verdient geen 4 sterren. Het zwembad is koud en slechts open tussen 16 en 20 uur, het moment dat je moet gaan avondeten. Onze kamer zat onder de schimmel, zowel de ramen, douchegordijn en muur. Tijdens regenbui liep het water langs de muren binnen in de kamer. Douche was maar 150 cm hoog, geen verduistering in kamer, dus iedere dag om 6.15 wakker. Proberen vriendelijk te zijn, maar slagen daar echt niet in. Talen zijn hun ongekend. Avondeten in half pensioen is vak ondermaats, zeker als je geen kip neemt ( soms is het zoeken naar de vis of vlees) Voor de kinderen is er geen echt kindermenu voorzien, al hoewel er vaak verschillende kinderen aanwezig zijn. Beter gaan eten in een van de vele restaurants in de buurt.

We hebben een aantal aanbieders voor Vltava voor je op een rij gezet:

Goedkoop, aardige mensen, eenvoudig verblijf

anja van lier
24-7-2014

Leuk hotel met weinig kamers zodat het verblijf persoonlijk aanvoelt. Nette kamers maar wel wat verouderd, prima prijs/kwaliteitsverhouding. Eten wordt wat eentonig als je meer dan 4 dagen daar bent.

Leuke aangename vakantie

Jolanda
7-5-2014

Mooi totaal gerenoveerd hotel.

Grote familiekamers met echte bedden.

Uitzicht op Lipnomeer.

Veilig parkeren aan de achterzijde van het hotel.

Lekker eten, je kan ander eten vragen op bestelling doen ze niet moeilijk over.

Het is een zeer zuiver en opgeruimd hotel.

correct hotel en prima uitvalsbasis

Hannelore
1-9-2013

Wij boekten dit hotel via touroperator met vroegboekkorting + formule 3 kindjes gratis. Waren wat wantrouwig omwille van superlage prijs en sommige commentaren. We hadden echter een propere kamer verdeeld in 2 gedeeltes, waardoor kids quasi apart sliepen. De ontvangst was vriendelijk en het eten ok: ruime porties, lekkere soep en keuze uit 3 (eenvoudige) hoofdmaaltijden. Het ontbijt was ook ok (vers fruit, broodjes, taart, eitjes).

De 4 sterren zijn wellicht te hoog gegrepen, maar wij waren toch tevreden over ons verblijf (5 nachten)

Vergane glorie die nog steeds voldoet

houtie
17-7-2013

Het hotel zegt 4 sterren te zijn, maar dat is wat optimistisch. We hadden een grote (blijkbaar de grootste) kamer. Schoon, goed bed en rustige ligging aan de achterzijde. Voor € 5 extra avondeten erbij, wat kun je dan verwachten? Een simpel diner, niet slecht maar geen topkwaliteit, wat je ook niet mag verwachten voor die prijs, Bediening erg alert. We dachten bij een Penzion goedkoper uit te zijn, maar voor € 70 heb je een grote kamer in dit hotel, terwijl de 2 pensions aan het zelfde plein € 80-90 vroegen! Afgezien van een enkele Belg, Oostenrijker en Nederlander, vooral Tsjechen die hier komen, dus een vakantiegevoel omdat je ze toch niet verstaat.

goed hotel

bauwens antoine
6-9-2012

mooi hotel met prachtig uitzicht op het lipno meer.

zeer vriendelijk personeel

Mooi gelegen met achterzijde aan het meer.

Rens van der Blom
5-8-2010

Volgens eigen? classificatie 4 sterren. Als toevallige passanten moesten we de hoofdprijs betalen. Kamers zijn eenvoudig ingericht.

schitterende omgeving

J van Staveren
13-8-2009

We hebben een leuke tijd gehad in hotel vltava,we hadden voor 10 dagen geboekt maar zijn een dag eerder naar huis gegaan.niet voor het hotel maar je bent op een gegeven moment uitgekeken.

Personeel is super vriendelijk, kamers zijn niet heel erg groot,bedden keurig opgemaakt en iedere dag schone handdoeken. zwembad is klein en het water koud.

het ontbijt prima verzorgd, het avondeten niet altijd even lekker, maar dat is een kwestie van smaak.evengoed hebben we een leuke vakantie gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Vltava voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vltava in Frymburk / Frymburk u Lipna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vltava zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vltava scoort een 6.91 uit 10 op basis van 20 reviews.