Hotel Leyla

Kleine hotelsWeer vandaag20°4°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Leyla voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Leyla in het Nederlands

Met oudere kinderen

Geen aanrader

Hans
8-8-2014

Hotel ligt aan de rand van Frymburk aan een doorgaande weg. We hebben hier alleen gegeten op het terras. Er was veel verkeer dus echt rustig zitten was er niet bij. Eten was redelijk t.o.v. De prijs maar in Frymburk zelf zijn restaurants die voor dezelfde prijs een betere kwaliteit serveren. Het hotel staat aan de rand van het buitengebied. Dit verklaard waarschijnlijk ook de bakjes met muizen/ratten vallen(gif?) op het terras. Helaas was de ober die ons bediende erg onvriendelijk. Ondanks de wel vriendelijke serveerster, die er nog wat van probeerde te maken, verlieten wij deze gelegenheid met een

slecht gevoel!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Leyla in Frymburk / Frymburk u Lipna, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Leyla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.