Hotel Frymburk

Meer hotelinfo

28 reviews over Hotel Frymburk

• 2018
    3De Haan14-08-2018

Vreselijk. Lijkt in niets op de mooie plaatjes

Als je houdt van een hotel dat eruit ziet als een gevangenis, Als je houdt van een hotel zonder airco en ook zonder ventilator, Als je houdt van een hotel waarvan de minibar niet kan koelen, Als je houdt van een hotel waar de receptie niet opneemt wanneer je belt, Als je houdt van een hotel waar je om 5 u gewekt wordt omdat de gordijnen al het licht doorlaten en je kamer ('s zomers) wordt uitgebrand van de hitte, Als je houdt van straatzicht of gebouw zicht, Als je houdt van dichtbij een meer verblijven, maar hier niets van zien vanaf je kamer, de eetzaal of het halfgare zwembad (met kapotte apparatuur en appende medewerkers), Als je houdt van liggen aan een strandje bij het hotel waar het riool in uitkomt, Als je houdt van een sfeerloos grote eetzaal (net als vroeger op kamp), Dan, dan is dit het juiste hotel voor jou. Wij komen hier niet meer!

• 6Henry10-08-2018

Prima

Aan het water. Klein strandje. Als je via To boekt moet je betalen voor zwembad, als je via hotelsite boekt is zwembad tussen 9 en 11 gratis. Ontbijt is erg goed, avond eten ook, maar de zaal is niet zo gezellig. Hotelbar erg goed, bar aan de haven erg leuk. De meeste personeelsleden zijn service gericht.

• Oude reviews

7willem cools03-04-2016

zijn geld waard

een aangenaam familiehotel, zijn geld waard met een beoordeling van eerder drie sterren + dan vier sterren. Gezinnen met kinderen zullen het hier zeker fijn vinden.

• 8Hester 30-08-2013

perfect hotel

Het hotel is helemaal af en de omgeving ook. Je mag gratis naar het aquapark geopend van 10.00-21.00 uur.Er is nu ook een "strand" bij het Aquapark dus je kunt ook heerlijk buiten liggen. De kamers zijn groot, bedden goed (alleen platte kussens) wel kamer met balkon nemen dan heb je ook een minibar. Keurige schoonmaak. Het ontbijtbuffet is prima het avondbuffet daarentegen een stuk minder. Maar het a la carte restaurant, oa Thai's eten is heel erg goed en zeker niet duur. Via een mooi aangelegd pad langs de vijver en speeltuin loop je naar het meer, je komt dan nog langs een barretje wat bij het hotel hoort. Bij het hotel is een klein strandje maar een stukje verderop een groter strand waar je ook waterfietsen, roeibootjes en electrobootjes kunt huren. Zomers gaat er ook een treintje vanaf het hotel naar Lipno park.

• 8R. Weyts31-07-2010

Gemengd gevoel

Hotel raakt aan de buitenzijde maar niet afgewerkt. Nog steeds bouwpuin, smeulende afvalberg en restanten van de bouw in de omgeving van het hotel.De kamers waren wel super. Net, ruim en goed geisoleerd. (geen minibar).Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Avondmaal daarentegen niet van al te beste kwaliteit.Lang op voorhand klaargemaakt en dan nog eens "droog opgewarmd" om op het buffet te verschijnen.De meerprijs voor HP van 12 Euro kan volgens mij beter gespendeerd worden in 1 van de nabije restaurantjes. Voor het aquapark:voor ons gratis toegankelijk van 07.00 tot 14.00, nadien te betalen. Pas vanaf 11.00 starten de watertoestellen. Het duurt een half uur voorlaeer er een nieuwe "attractie" wordt aangezet en dan een andere wordt afgezet.Het Lipnomeer ligt nabij, maar wordt geenszins gepromoot. Een (onderbroken) pad loopt richting meer, waar een niet al te proper zandstrandje is.

Met oudere kinderen

• 8jobo10-11-2009

Goed hotel, waar voor je geld

Wij hebben genoten in dit hotel, de eerste week stonden we op een camping in Praag en moesten even wennen aan het hotel. Je hbt toch minder contact met mensen.

In het hotel heb je niet veel nederlanders, die zitten allemaal in het naast gelegen dorp Lipno.. De omgeving is erg mooi, maar zou er niet snel nog een keertje heen gaan ;)

Met vrienden

• 4Nieuwenhuizen29-12-2008

Jammer maar nooit meer

Zomer 2008 goede massage gehad. Geen probleem met reserveren. Winter 2008 terwijl er plek zat was op de reserveringslijst, toch mededeling alleen voor hotelgasten tot 6 jan.2009. Heet dit gastvrijeheid terwijl je geld komt brengen. Dacht het niet dus nooit meer voor mij. Zal iedereen dit hotel afraden. Te arrogant bezig zijn ze.

Met oudere kinderen

• 7jan corbeels20-10-2008

leuke vakantie gehad

Nieuw hotel dat nog gedeeltelijk in de steigers staat, kamers zijn ruim en comfortabel, overdekt zwembad is outstanding (onze kinderen zijn er bijna dagelijks in geweest), het geheel doet nog wel wat oostblokachtig aan en mist wat gezelligheid. Het eten kon slechter maar was geen viersterrenhotel waardig. Service was wisselvallig, niet alle personeel leek me even geschikt maar over 't algemeen viel het mee. De goede prijs/kwaliteitverhouding maakt veel goed. Prachtige streek.

Familie

• 8martin vd water18-10-2008

uitstekende keuze

de eerste reacties op internet leken negatief; toch maar gegaan. begrijpen niets van de negatieve reacties : prima kamers, goed gevartieerde maaltijden, prettige bediening etc. ; servicegericht. Enige minpunt: paar faciliteiten nog in opbouw, deze moeten reisburo's nog niet in hun info meenemen. In omgeving heerlijk wandelen, fietsen en prachtige plaatsjes.

• 7marga burger25-09-2008

wel wat matigjes

als je als gewone hotelgast hebt geboekt, en er zijn ook grote groepen voor conferenties en beursen, dan wordt de zithoek gewoon omgebouwd als beurs en wordt je voor het eten van hot naar her gestuurd. Het eten is eentonig en niet altijd warm.

Familie

1 tip over Hotel Frymburk

• Hester , 30-08-2013

Lipno Park rodelen, en met de lift omhoog naar de langste glijbaan in Europa(geloof ik) en wat eten betreft DE BIG PUB in Frymburk het eten van de grill echt SUPER

0 vragen over Hotel Frymburk

• VerzorgingHalfpension