Camping Frymburk

Camping Frymburk
8,5

19 tips over Camping Frymburk

Leerentveld, 2-8-2016
Bij slecht weer is het zwembad in oosterijk een aanrader. Aquapulco in bad schallerbach. Een surtropisch zwembad met 5 leuke glijbanen. Zowel binnen als buiten bad in een piraten thema.
Hiltje Ormeling, 9-7-2015
raften is er heel mooi, het boomkroonpad is super, bobsleeen kun je ook in de buurt. Veel te doen en te zien. Vooral de vietnamese markten.
zoover10, 16-11-2014
De glasblazerij in Hluboké nad Vltavou. De eigenaar is een heel vriendelijke, Engels sprekende man. Bezoek Ceský Krumlov, Ceske Budejovice, rijdt door het Boheemse Woud, ga naar Linz en Passau en als je het leuk vindt: de Vietnamese kraampjes in Vissi Brod, waar ze van alles verkopen.

Lies, 10-8-2014

Tip: De dag trip naar Praag met Nederlandse gids. Je ziet veel van Praag op een dag .

En natuurlijk wereld erfgoed stad Cesky Krumlov is echt de moeite waard !

Riet, 1-8-2014
Ga eens eten bij pohoda, vriendelijk personeel die er nog alles aan doen om je het naar de zin te maken
rob_geerdink, 28-7-2014
Bobsleebaan in Lipnau, stadje Ceske Krumlov

Eef, 4-3-2014
Een keer met het veerpontje ovrevaren
delydia, 17-1-2014
Er is zoveel leuks te doen en te beleven in de omgeving.
S. Klaver, 10-9-2013
Wel even naar de Unesco-stad Chesky Krumlov !
Laurens, 19-8-2013
Uitstekende locatie van waaruit diverse dagtrips mogelijk zijn, met wat oudere kinderen (of wanneer zonder kinderen) is Concentratiekamp Mauthausen (Oostenrijk, afstand circa 75 km) een aanrader, zeer indrukwekkend. Verder zijn het stadje Cesky Krumlov en het parcours door de kronen van de bomen in Lipno ook erg leuk.