Sorteren

Reviews over Dolni Horice

Mooie grote boerderij met grote tuin welke geheel omheind

Peter en Brenda Elgersma
    10-8-2006

Mooie grote boerderij met grote tuin welke geheel omheind is door schuren en bomen. In de tuin is een groot zwembad welke ook overkapt kan worden en achter het zwembad is een overdekte plaats met een open haard, hangmat en tafeltennistafel. Het huis is netjes en volledig ingericht, er is zelfs een dvd-speler in huis. Het huis ligt wel erg afgelegen; het dorpje Dolni Horice zelf stelt niks voor en de dichtsbijzijnde stad, Tabor, ligt 15 km. verderop, maar daar is dan ook alles aanwezig. Wij hebben dit huis geboekt via Touroperator en we hebben er een uitstekende vakantie gehad met onze 3 kinderen.