Landhuis Kaliste

Meer landhuis info

14 reviews over Landhuis Kaliste

• 9beatrix soesbergen25-08-2013

Ontzettend gastvrij

De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en staan steeds voor je klaar, de gastvrouw is daarnaast ook een uitstekende kokkin! Tel dit op bij de rust die je hier vindt en je hebt een topverblijf!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8Peter24-02-2013

Harteljke ontvangst en lekker bijkomen

Drie jaar achtereen met gezin en vrienden op wintersport in december. Prima geskied in Lipno om het skieen te leren. Verblijf op Kaliste was erg leuk.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9famS13-07-2011

een unieke locatie

Prachtig hotel in een historische landhuis op een mooie rustige lokatie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Suzanne E.19-08-2010

Gastvrij, goedkoop en familiair vakantie vieren!

We hebben een geweldige week gehad in Kaliste! Frans en Sonja zijn erg vriendelijk (zelfs als je er midden in de nacht aankomt door een foutje bij het plannen van de route). De wandeltocht met picknick in het bos was super en mijn zoon van bijna vier heeft er genoten van het spelen met de andere aanwezige kinderen, de trampoline en de ruimte! Sonja tovert iedere dag een eenvoudige maar zeer smakelijke en mooi opgemaakte maaltijd op tafel voor een klein prijsje; genieten!

We hebben al met al een heerlijke, rustige week gehad in Kaliste en in de buurt is genoeg te doen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 10kwakernaak17-06-2010

onthaasting ten top, ook bij regen

Een paar dagen waren we hier op doorreis naar Wenen. Het was koud (10 graden) en erg nat. Toch heerlijke dagen gehad met wandelen en lezen bij het knapperende vuur. Het eten is echt heerlijk! Zeer gastvrij.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Diana Hooyberghs01-09-2009

Heerlijk temidden van de natuur

Frans en Sonja zijn geknipt als gastheer en gastdame. Grote, heldere en kraaknette kamer. Zeer vriendelijk personeel. Een uitmuntend adres in Tjechië.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 10Suzanne, Rob en Reger17-09-2008

Een culinaire verrassing middenin de natuur

Door de goede routebeschrijving is het afgelegen gasthuis goed te vinden. De zeer ruime kamer 8 op de bovenste verdieping is ons (2 volw. + 1 kind 7 jr) huis de komende week. We hebben ons gelaafd aan de ruimte en zeer relaxte sfeer in en rondom het huis. Met kleine accenten is het warm ingericht. Het 3 gangen diner was iedere avond verrassend en af. De combinatie van eenvoud met smaak, gastvrijheid, lekker eten en drinken, een prachtig wandelgebied (met everzwijnen, herten, etc.) en een aantal steden in de nabije omgeving zorgen voor veel afwisseling. De sauna in huis boeken, na een fikse wandeling: zalig onthaasten. De lekkere biertjes van de tap en de goede zorgen van Frans, Sonja geven het ultieme vakantiegevoel! We gaan nooit ergens voor een 2e keer terug, maar Kaliste gaat de uitzondering worden. En dan boeken we het appartement met eigen open haard en slepen we onze vrienden mee naar dit paradijsje. Veel kinderen tijdens onze vakantieweek, dit moet je wel leuk vinden.

Gereisd met familie in juli 2008

• 10marnix26-08-2008

Een absolute aanrader

als je goedkoop en toch degelijk op vakantie wil MOET je hier zijn... Echt degelijke service en top gastvrijheid

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Erik02-04-2008

W zijn al 4 keer in de Kaliste geweest en iedere keer is het weer heerlijk vertoeven. De rust, de natuur en de cultuur zijn fantastisch. En niet te vergeten de eigenaren Frans en Sonja die altijd hun uiterste best doen om het iedereen naar de zin te maken.

Gereisd met familie in april 2008

• 7CJJ10-08-2007

In augustus 2006 zijn we in Kaliste geweest met onze zoon van 1,5 jaar. Kaliste ligt erg afgelegen van alles, dus wil je iets zien is het veel autorijden. Op de plaatjes vind ik het er net iets netter uitzien dan in het echt. Maar, op zich een redelijke vakantie bestemming. Met heel klein kind niet aan te raden (oud bedje met muf matrasje). Tip: neem zelf campingbed mee. Maar als je kijkt naar de prijs, klopt t prima. Gastvrouw en heer zijn uitermate vriendelijk.

Gereisd met familie in augustus 2007

Landhuis Kaliste info