Reviews over Dolni Dvoriste

Ontzettend gastvrij

beatrix soesbergen
    25-8-2013

De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en staan steeds voor je klaar, de gastvrouw is daarnaast ook een uitstekende kokkin! Tel dit op bij de rust die je hier vindt en je hebt een topverblijf!

Harteljke ontvangst en lekker bijkomen

Peter
    24-2-2013

Drie jaar achtereen met gezin en vrienden op wintersport in december. Prima geskied in Lipno om het skieen te leren. Verblijf op Kaliste was erg leuk.

een unieke locatie

famS
    13-7-2011

Prachtig hotel in een historische landhuis op een mooie rustige lokatie

Gastvrij, goedkoop en familiair vakantie vieren!

Suzanne E.
    19-8-2010

We hebben een geweldige week gehad in Kaliste!

Frans en Sonja zijn erg vriendelijk (zelfs als je er midden in de nacht aankomt door een foutje bij het plannen van de route).

De wandeltocht met picknick in het bos was super en mijn zoon van bijna vier heeft er genoten van het spelen met de andere aanwezige kinderen, de trampoline en de ruimte!

Sonja tovert iedere dag een eenvoudige maar zeer smakelijke en mooi opgemaakte maaltijd op tafel voor een klein prijsje; genieten!

We hebben al met al een heerlijke, rustige week gehad in Kaliste en in de buurt is genoeg te doen!

onthaasting ten top, ook bij regen

kwakernaak
    17-6-2010

Een paar dagen waren we hier op doorreis naar Wenen. Het was koud (10 graden) en erg nat. Toch heerlijke dagen gehad met wandelen en lezen bij het knapperende vuur. Het eten is echt heerlijk! Zeer gastvrij.