Camping Na Stare Papirne (+ app)

Weer vandaag-1°-3°
Camping Na Stare Papirne (+ app)
8,7

12 tips over Camping Na Stare Papirne (+ app)

A. Nieborg, 9-4-2015
Wil je raften? Pak dan vooral de auto, een uurtje/ anderhalf uur verderop, in de buurt van Cesky Krumlov, kun je fantastisch raften en de stad zelf ik één van de mooiste steden van Tjechie, dat mag je niet missen.
Ferdi_1, 23-9-2014

Neem een hakbijltje mee voor het kampvuurtje en aanmaakblokjes.

Tabor is leuk bij de vvv kan je een mp3 krijgen met een nederlandse rondtour de stad heeft een lego,chocolade museum die alle twee leuk zijn.

Als je naar tyn rijdt kom je lang een kerncentrale die heeft een eigen museum.

Hubloka is echt een geweldig kasteel

Cheske krumlov is ook prima te rijden met enorm kasteel

H.Baan, 26-8-2014
Doordat iedereen een kampvuurtje voor zijn eigen plek heeft, komen er weinig mensen 's avonds in de kantine. En dat is jammer want de ruimte is groot en gezellig ingericht.

Anita Dreves, 25-8-2014

# Mooie appartementen.

# Je kunt er lekker eten.

# Ruime opzetting van de camping.

# Speeltuin voor de kleinsten.

# Zwemmen in de rivier de Luznice.

# Waterval bij de camping.

# Veel wandelroute's, je kunt er heerlijk wandelen.

# Heerlijk afgelegen in de natuur.

# Winkels aanwezig op een afstand van 20 km en dan 7 dagen per week open, Lidl, De Albert, Tesco, Kaufland dus echt keuze voor ieder.

# Goede voorzieningen op de camping.

# Hetty en Harry weten veel te vertellen van de omgeving.

# Top

Fam. Romein, 21-8-2014

Camping met veel potentie, maar heeft nog wel wat aanpassingen nodig.

Als je van primair kamperen houdt met veel natuur beleving zal het je aanspreken.

tav, 5-8-2013
De pizza's onder de kastanjeboom In Dobronice en de keuken in Restaurace Na Růžku in Bechyně

dirkleijstra, 1-5-2013

mooie camping gelegen in een gebied waar heel veel bezienswaardigheden zijn , maar ook om heerlijk van de rust te genieten

en s'avonds te relaxen bij een gezellig kampvuur

C. Smit, 1-7-2012
Mooie lokaties in de omgeving: o.a. Bechyne, Tabor, Lipno meer, Cesky Krumlov, Kutna Hora, Trebon.
Nancy Hogendoorn, 25-4-2012
Goede plek om daarvandaan naar alle bezienswaardigheden te gaan. Met de trein naar Praag, Met de auto naar Český Krumlov enz. Uitgebreide tips liggen in het restaurant van de camping.
Hiltje Nijland, 28-10-2011
Genieten van de omgeving. Kanoën.