Camping Na Stare Papirne (+ app)

Camping Na Stare Papirne (+ app)
8,2

87 reviews over Camping Na Stare Papirne (+ app) in het Nederlands

Heerlijke plek!

Elle Quakernaat
30-8-2017

Genoten op deze prachtige camping. Vergeet niet dat deze camping niet in Nederland staat. Het is een Tsjechiësche camping met Nederlandse eigenaars die er een prachtige en schone camping van hebben gemaakt. Wij hebben heerlijk gestaan aan het riviertje. Prima gegeten met de gezellige BBQ. Lekkere koude (tap) biertjes gedronken met een heerlijk kaasje erbij.

Goede gesprekken gevoerd met andere gasten. Wij komen zeker terug!

Reactie op negatieve review

Reinie van Loo, Almere
27-8-2017

Het toeval wil dat wij in de zelfde week op deze camping verbleven. Onze ervaring? Niets dan hartelijkheid en warm welkom voor iedereen! De bewuste bbq waar aan wordt gerefereerd stond duidelijk aangegeven bij de kantine dat iedereen daarvoor was uitgenodigd; men kon zich hiervoor opgeven bij de bar.

Het Sanitair wordt er 2 maal per dag grondig schoongemaakt door een vaste schoonmaakkracht; als er bij controle tussen door viezigheid werd gemeld maakte 1 van het kantine personeel dit in orde .Een kokkin heb ik nog nooit horen vloeken en schelden, wel kan ik mij voorstellen dat ze na een lange drukke dag misschien wat uit haar humeur was ( iedereen reageert dan wel eens wat geïrriteerd toch?)

Ontzettende teleurstelling!

Cynthia
25-8-2017

Allereerst hadden wij niet de plek gekregen die ons was beloofd, maar goed we hadden een andere prima plek gekregen. Op onze aankomstdag waren mijn man en ik druk met opbouwen van de voortent, tent voor de kids etc etc, het was zo ineens 20:30 en hadden nog niet gegeten, keuken op tot 21:00 uur werd er aangegeven.... echter toen wij eten wilde bestellen begon de kokkin te

vloeken en tieren dat ze net alles schoon had. De dag erop was er een bbq voor de hele camping, eigenaren zijn lang langs bijna alle plekken gelopen om dit door te geven, behalve langs ons. Wij voelde ons dan ook totaal niet welkom en buitengesloten en hebben besloten eerder te vertrekken, leek ons voor beide partijen beter. sanitair was vies, douchen met muntjes, kortom nooit meer voor ons!

Super, rust, ruimte en natuur

Janneke
15-8-2017

We hebben met onze kinderen van 6, 9 en 11 genoten van een heerlijke vakantie. Fijne, niet te grote camping. Heel ruim appartement voor 4 personen waar zonder problemen en met gemak qua ruimte een 5e bed bij was gezet. Ruim opgezette camping met veel speelruimte voor kinderen en hond. Onze hond was mee en heeft het super gehad. Als je de rotzooi opruimt en anderen niet tot last bent mag hij gewoon los en zwemmen kon hij ook. Kinderen hebben heerlijke gezwommen en in de bossen gestruind, want... geen WiFi!! Wij vonden dat super. Is het echt nodig kan je bij de kantine op de WiFi. S avonds een kampvuurtje, heel gezellig al die vuurtjes. Bij een ongelukje van mijn jongste werd niet moeilijk gedaan over een nieuw beddenpakket. Je kunt wat eten en drinken in de kantine en bij slecht weer is er genoeg ruimte voor kinderen om onder het afdak te spelen. Er hangt een relaxte, ongedwongen sfeer. Wat ons betreft veel beter dan die massale campingen waar je je echt een nummer voelt. Er zitten voornamelijk Nederlanders en dan voornamelijk uit noord Nederland op de camping, wij als brabanders hebben daar geen hinder van ondervonden. Winkel i wel wat verderop, maar de groeten koelkast zorgde dat met een beetje plannen dat geen probleem was. Er is genoeg te doen in de omgeving, kastelen, grotten, stadjes en natuurlijk Praag is erg leuk. Kortom voor ons voor herhaling vatbaar.

Genieten van rust en uitzicht

fam. Witvoet
8-8-2017

Ontvangen door heel enthousiaste campinghouders Hetty en Harry. De zeer rustige camping ligt aan het eind van een 5km lange bosweg, aan de Luznice, de rivier waar veel kanovaarders over komen. Grote, ruime plaatsen voor caravan/camper of tent, aan de rivier, met electriciteit. Ruim voldoende nette sanitaire faciliteiten. Vakantiehuisjes voor 4 of meer personen en ook enkele 6-persoons tenten worden verhuurd. Op het eigen eiland in de rivier is plaats voor tenten (met elec.) Speeltoestellen en volleybalnet in een grote zandbak. Gratis Wifi in het restaurant met bar. Groot gezellig terras, deels overdekt, wordt ook bezocht door kanovaarders en fietsers op mountainbikes en mensen van de overkant van de rivier (gezellig druk, maar op de camping merk je er niets van!) en speelkamer met veel speelgoed. In de rivier mag je zwemmen en vissen. Voor een supermarkt kun je naar Bechyne (10km) of Tabor (15km). Verse broodjes zijn op de camping te bestellen.

Alles wat je voor een geweldige vakantie nodig hebt is hier te vinden.

Wij zijn fan!!

Dupon
27-7-2017

Leuk, prachtige ligging, ongedwongen, weinig regels. Kampvuurtje mag.

Harry en Hetty weten echt wat gastvrijheid is!

Super bedankt voor alles!! Wij komen nooit voor de tweede keer terug maar....:).

Prachtige plek aan de rivier.

Margreet
5-7-2017

Mooie camping aan riviertje, gerund door 2 Friese eigenaren. Sfeervol, aardig, compleet. Lange toegangsweg dwars door het bos. We waren er met onze 2 honden (Ierse setters) en ook die waren meer dan welkom. Tjechie op zijn best. Rust en ruimte.

Niet 1 zin maar 1 woord: Fantastisch!

Elzinga
1-7-2017

Eigenaren super aardig, rustige locatie, afgelegen, gelegen aan de rivier, heerlijk voor kinderen om in het water te spelen, sanitair is netjes schoon, restaurant om wat te eten, erg betaalbaar.

Oude reviews (archief)

nog steeds geweldig

John Ans Rajco van der Sluijs
29-8-2016

Voor de 8ste keer weer een heerlijke vakantie gehad op Na stare Papirne Omdat we toch ook wat anders wilden zien in Tsjechie niet gepland om te komen maar na één dag in het Noorden te zijn geweest gaf onze zoon van 18 aan naar Harry en Hetty te willen. Vissen en gezelligheid met de grotere jeugd onderling dat wilde hij. Wij konden ons daar prima in vinden, dus na een appje de spullen gepakt en op naar Na stare Papirne. Ook voor ons nog steeds de place to be. Rust, veel natuur, schoon en goed sanitair (als het vies is zijn het de campinggasten zelf die dit doen) vissen op diverse stekken op de camping en natuurlijk de gastvrijheid van Harry en Hetty. Elke gast beleeft een vakantie en de verwachtingen die hij heeft op zijn eigen manier en mag zeggen en vinden wat hij wil, maar ben en blijf wel objectief in wat je schrijft. Een beleving is geen feit en voor ons is na 8 jaar de beleving op deze rustige camping en de mooie omgeving nog steeds meer dan goed. En ja, omdat het zo prachtig gelegen is moet je wat verder rijden naar stadjes en de boodschappen maar je kunt je ook vooraf oriënteren, dan sta je niet voor een voor jou onaangename verassing.

Geweldige plek

fam Strik
19-8-2016

Een aanrader honden zijn welkom goede wandelpaden. Goede ontvangst met koffie. Voor kinderen ideale camping kampvuur maken. Vissen in de rivier culturele stadjes bezoek. ze staan je goed te woord bij vragen Gezellig kantine prachtig terras. Goede wasgelegenheid. Dus een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Na Stare Papirne (+ app) in Dobronice U Bechyne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Na Stare Papirne (+ app) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Na Stare Papirne (+ app) scoort een 8.22 uit 10 op basis van 91 reviews.