Camping Na Stare Papirne (+ app)

Camping Na Stare Papirne (+ app)
8,8

95 reviews over Camping Na Stare Papirne (+ app) in het Nederlands

Een echte aanrader voor natuurliefhebbers!

Yvette
11-6-2019

Als je op zoek bent naar een camping met rust en natuur, ben je hier aan het juiste adres. Een keurig onderhouden camping gerund door een zeer hartelijk Nederlands stel. De camping ligt aan de rivier de Luznice waar je heerlijk op kunt kanoën, maar ook midden in het bos, voor fantastische wandelingen.

Gereisd Alleenreizend in mei 2019

Ine & Jeroen
29-5-2019

Een prachtige plek in een mooi stuk ongerepte natuur. Daar waar geen overbodige luxe is, maar je alles vindt wat je nodig hebt om heerlijk te kunnen kamperen en het echte puur natuur gevoel kunt beleven. Met je tent op het eilandje staan. Je eigen kampvuurplekje, spelen/zwemmen, vissen in de rivier., het kan daar allemaal. Prachtig wandelen en wanneer je dan terug komt op de camping genieten van een drankje, ijsje, wat lekkers op het sfeervolle terras. En vooral, je komt terug bij 2 mensen die hart hebben voor wat ze doen. Wij zijn aangenaam verrast door de plek en door Tsjechië! En zelfs in tijden dat het nog wat frisser is, is er alles om het aangenaam te hebben en te genieten! Zou ik nog bijna vergeten dat je ook heel gemakkelijk vanuit Tabor in 1,5 uur midden in het prachtige Praag staat!! Wij hebben volop genoten van de dagen die wij dit voorjaar daar hebben doorgebracht! Dank Hetty en Harry voor jullie gastvrijheid!

Gereisd Met partner in mei 2019

Heerlijke plek met heerlijke mensen !

Hilje en Maarten
14-9-2018

Heerlijk ontspannen vakantie gehad bij Harry en Hetty. De sfeer op de camping laat zich nog het best omschrijven als een soort 'lang op visite gaan' bij oude kennissen die je al een poos niet gesproken hebt. Ongedwongen, vriendelijk, behulpzaam, geinteresseerd, altijd in een voor een praatje maar totaal niet benauwend of vervelend. We hadden fantastisch weer en dat doet natuurlijk een hoop. De broodjes service 's morgens- doen... en kom je 's avonds wat later aan ? Neem het aanbod dat Hetty regelmatig doet: "joh, als jullie komende nacht nou eens lekker in een trekkershut slapen en dan morgen in alle rust een plekje uitzoeken om de tent op te zetten" dan aan ! Echt doen. Wij hebben het zowel de eerste als de laatste nacht gedaan en het is super relaxed aankomen en vertrekken op die manier. Verder is alles prima voor elkaar op de camping; sanitair is er voldoende en het is schoon. Omgeving is ook fantastisch. Al met al gewoon top

Gereisd Met partner in augustus 2018

Leuke vakantie gehad in mooi , ruim appartement

John, Tanja en Merel
22-8-2018

Bijna 3 weken geweest op deze mooie camping met vrouw, dochter van 9 en hond. Appartement gehuurd. Prachtig gelegen in de natuur. Leuke wandelingen gemaakt. Niet te druk, niet te stil. Gezellig met alle kampvuurtjes 's avonds. Alle voorzieningen aanwezig, kantine en terras erg gezellig. Af en toe werden er activiteiten georganiseerd. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Personeel erg behulpzaam, veel informatie gekregen over leuke uitstapjes. Niet te luxe, maar schoon. Riviertje fantastisch, vooral voor de hond. Kortom, wij hebben een erg leuke vakantie gehad. Harry, Hetty, Jelmer, Roan en de meiden: Erg bedankt.

NB: wij kunnen ons niet vinden in de mindere beoordelingen, met uitzondering van de muggen die bij het donker worden even langs komen bij minder warm weer. Maar hier zijn allerlei middeltjes voor om te voorkomen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Prima

Ineke
18-8-2018

Prachtig gelegen aan rivier, heerlijk om te zwemmen en niet diep (wel waterschoenen mee ivm stenen). Ontvangst prima. Vuurplaats is erg fijn, plaatsen zijn ruim, meer dan voldoende speelgelegenheid voor de kids. Sanitair prima (ben niet zo kritisch), douchemuntjes vond ik duur (80 eurocent). Minpunt vond ik zelf de aanrijroute. Met caravan moest je over een 5 km lang smal bospad waar je liever geen tegenligger wilde, of je moest via een oude brug. Winkels te ver weg, moesten naar Tabor voor een redelijke winkel. Camping vond ik duur, Nederlandse prijzen...

Een camping om door te vertellen!

Hans en Anneke Braam
16-8-2018

Wij hebben een zeer goed gevoel over gehouden van deze camping! Wel constateerden wij dat mindervaliden enkele struikelblokken tegenkomen. Dat is echter geen reden om niet terug te komen! Het is een camping voor iedereen die de natuur met volle armen zal willen omarmen.Dus nadruk op natuur, rust en een walhalla voor de kinderen. Zeer ruime kampeerplaatsen en mooie bungalows en Bunky,s en trekkershutjes. Aan water geen gebrek om je af te koelen in de rivier. Ook de leiding is erg behulpzaam en vriendelijk. Je voelt je er thuis en het genieten kan beginnen. Wij waren er met onze dochter, schoonzoon en twee kleinkinderen. Het is een topvakantie geworden met uitstapjes in de omgeving en Praag. Op korte afstand zijn er veel historische plaatsen die zeer de moeite waard zijn. Uit eten is een feest. Een vakantie om lang, zeer lang in de herinnering te houden. Hettie en Harry bedankt voor jullie gastvrijheid. Het was top met een grote T.

Top!

Sander
16-8-2018

Camping Na Staré Papírnĕ, wat heb je veel de bieden! De ligging en de omgeving De plaats waar we stonden, 3 aan het riviertje. Zwemmen voor groot en klein. Vissen. Vuurtje stoken en broodjes bakken. Het terras en ”de kantine” met de verzameling spullen. Het kampeereiland. De melkweg bekijken bij de dam.

We hebben genoten!!!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

zeer goed bevallen

Fam Wanner
21-6-2018

na een lange reis van bijna 12 uur goed ontvangen door Harry en Hetty,

zijn zeer vriendelijke en gastvrije mensen,

de camping ligt in een bijzonder mooie omgeving ,omgeven door water en bossen,

perfect voor de liefhebbers van rust en natuur,

het eten en drinken is goed en niet al te duur ,de wifi is gratis

verwacht geen splinternieuwe gebouwen en sanitair maar alles is gewoon netjes

en schoon ,

Tabor ligt op korte afstand ,ideaal voor de boodschappen en een dagje uit,

Praag ligt wat verder weg maar is ook goed te doen,je moet wel goed zoeken

naar een parkeerplaats want het is een bijzonder drukke stad

de Tsjechen ogen stug maar zijn toch zeer vriendelijk en behulpzaam

als je ze iets vraagt ,alleen in het verkeer zijn ze vrij lomp en zeer gehaast,

onze buren met het kampvuur ook bedankt voor de gezellig avond

de kinderen vonden het geweldig

wij komen volgend jaar graag weer

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2018

Heerlijke plek!

Elle Quakernaat
30-8-2017

Genoten op deze prachtige camping. Vergeet niet dat deze camping niet in Nederland staat. Het is een Tsjechiësche camping met Nederlandse eigenaars die er een prachtige en schone camping van hebben gemaakt. Wij hebben heerlijk gestaan aan het riviertje. Prima gegeten met de gezellige BBQ. Lekkere koude (tap) biertjes gedronken met een heerlijk kaasje erbij. Goede gesprekken gevoerd met andere gasten. Wij komen zeker terug!

Gereisd Met partner in augustus 2017

Reactie op negatieve review

Reinie van Loo, Almere
27-8-2017

Het toeval wil dat wij in de zelfde week op deze camping verbleven. Onze ervaring? Niets dan hartelijkheid en warm welkom voor iedereen! De bewuste bbq waar aan wordt gerefereerd stond duidelijk aangegeven bij de kantine dat iedereen daarvoor was uitgenodigd; men kon zich hiervoor opgeven bij de bar. Het Sanitair wordt er 2 maal per dag grondig schoongemaakt door een vaste schoonmaakkracht; als er bij controle tussen door viezigheid werd gemeld maakte 1 van het kantine personeel dit in orde .Een kokkin heb ik nog nooit horen vloeken en schelden, wel kan ik mij voorstellen dat ze na een lange drukke dag misschien wat uit haar humeur was ( iedereen reageert dan wel eens wat geïrriteerd toch?)

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2017

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Na Stare Papirne (+ app) in Dobronice U Bechyne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Na Stare Papirne (+ app) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.