Camping Na Stare Papirne (+ app)

8.4Fantastisch

Tsjechie, Zuid Bohemen (Jihočeský), Dobronice U Bechyne

8.4Fantastisch

• 7.8Eetgelegenheden
  • 7.2Staat v/h sanitair

Meer camping info

103 reviews over Camping Na Stare Papirne (+ app)

• 6fam Reinders07-08-2020

leuke camping prima voor als je rust zoekt

Week je in een huur tent gestaan. tent was mooi en ruim. Sanitair kan na mijn mening wel wat beter schoongemaakt worden ( of schoner achtergelaten worden door de mede kampeerders) en douchen met muntjes is echt niet meer van deze tijd. de ligging van de camping is heerlijk rustig aan een leuk riviertje waar je lekker in kan zwemmen. Maar wij vonden het toch te ver van alles af liggen. En als je het geen probleem vind dat er best wel veel friezen op de camping staan en er dus veel Fries gesproken wordt zeker een bezoek waard.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2020

• 10nancy ruiter01-08-2020

fantastico

een heerlijke week gehad op deze camping. Voor ons de 2 keer, ook deze keer voelden we ons welkom. Kids op de sup ( van thuis meegenomen) of zwemmen i.d. rivier, ook de hond mocht mee.

Prijzen zijn prima in verhouding ( in italië betalen we 65 euro per nacht), ook die van de kantine. Doordat we op bon konden bestellen, bleef de beurs i.d. camper. Warm water bij t afwassen, wasmachine+droger te leen , erg fijn. Onze kinderen gezellig poolen of met vriendjes een spelletje doen, eventjes buiten zicht van hun ouders.

Heerlijk ontspannen bij t kampvuur en in alle rust een boek lezen. Een top week gehad.

Bedankt hettie en harry voor het welkome gevoel en de gezelligheid

warme groetjes, familie zuurbier

• 10Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 4Anita21-02-2020

Zeer matig

Mooie ligging en in potentie leuke camping. Hutje was goedkoop maar ook zeer aftands. Sanitair was ronduit smerig en bijna nooit warm water in de douches.

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 2019
    9Yvette11-06-2019

Een echte aanrader voor natuurliefhebbers!

Als je op zoek bent naar een camping met rust en natuur, ben je hier aan het juiste adres. Een keurig onderhouden camping gerund door een zeer hartelijk Nederlands stel. De camping ligt aan de rivier de Luznice waar je heerlijk op kunt kanoën, maar ook midden in het bos, voor fantastische wandelingen.

Alleen gereisd in mei 2019

• 9Ine & Jeroen29-05-2019

Een prachtige plek in een mooi stuk ongerepte natuur. Daar waar geen overbodige luxe is, maar je alles vindt wat je nodig hebt om heerlijk te kunnen kamperen en het echte puur natuur gevoel kunt beleven. Met je tent op het eilandje staan. Je eigen kampvuurplekje, spelen/zwemmen, vissen in de rivier., het kan daar allemaal. Prachtig wandelen en wanneer je dan terug komt op de camping genieten van een drankje, ijsje, wat lekkers op het sfeervolle terras. En vooral, je komt terug bij 2 mensen die hart hebben voor wat ze doen. Wij zijn aangenaam verrast door de plek en door Tsjechië! En zelfs in tijden dat het nog wat frisser is, is er alles om het aangenaam te hebben en te genieten! Zou ik nog bijna vergeten dat je ook heel gemakkelijk vanuit Tabor in 1,5 uur midden in het prachtige Praag staat!! Wij hebben volop genoten van de dagen die wij dit voorjaar daar hebben doorgebracht! Dank Hetty en Harry voor jullie gastvrijheid!

• 7Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    9Hilje en Maarten14-09-2018

Heerlijke plek met heerlijke mensen !

Heerlijk ontspannen vakantie gehad bij Harry en Hetty. De sfeer op de camping laat zich nog het best omschrijven als een soort 'lang op visite gaan' bij oude kennissen die je al een poos niet gesproken hebt. Ongedwongen, vriendelijk, behulpzaam, geinteresseerd, altijd in een voor een praatje maar totaal niet benauwend of vervelend. We hadden fantastisch weer en dat doet natuurlijk een hoop. De broodjes service 's morgens- doen... en kom je 's avonds wat later aan ? Neem het aanbod dat Hetty regelmatig doet: "joh, als jullie komende nacht nou eens lekker in een trekkershut slapen en dan morgen in alle rust een plekje uitzoeken om de tent op te zetten" dan aan ! Echt doen. Wij hebben het zowel de eerste als de laatste nacht gedaan en het is super relaxed aankomen en vertrekken op die manier. Verder is alles prima voor elkaar op de camping; sanitair is er voldoende en het is schoon. Omgeving is ook fantastisch. Al met al gewoon top

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9John, Tanja en Merel22-08-2018

Leuke vakantie gehad in mooi , ruim appartement

Bijna 3 weken geweest op deze mooie camping met vrouw, dochter van 9 en hond. Appartement gehuurd. Prachtig gelegen in de natuur. Leuke wandelingen gemaakt. Niet te druk, niet te stil. Gezellig met alle kampvuurtjes 's avonds. Alle voorzieningen aanwezig, kantine en terras erg gezellig. Af en toe werden er activiteiten georganiseerd. Zeer goede prijs / kwaliteit verhouding. Personeel erg behulpzaam, veel informatie gekregen over leuke uitstapjes. Niet te luxe, maar schoon. Riviertje fantastisch, vooral voor de hond. Kortom, wij hebben een erg leuke vakantie gehad. Harry, Hetty, Jelmer, Roan en de meiden: Erg bedankt.

NB: wij kunnen ons niet vinden in de mindere beoordelingen, met uitzondering van de muggen die bij het donker worden even langs komen bij minder warm weer. Maar hier zijn allerlei middeltjes voor om te voorkomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 7Ineke18-08-2018

Prima

Prachtig gelegen aan rivier, heerlijk om te zwemmen en niet diep (wel waterschoenen mee ivm stenen). Ontvangst prima. Vuurplaats is erg fijn, plaatsen zijn ruim, meer dan voldoende speelgelegenheid voor de kids. Sanitair prima (ben niet zo kritisch), douchemuntjes vond ik duur (80 eurocent). Minpunt vond ik zelf de aanrijroute. Met caravan moest je over een 5 km lang smal bospad waar je liever geen tegenligger wilde, of je moest via een oude brug. Winkels te ver weg, moesten naar Tabor voor een redelijke winkel. Camping vond ik duur, Nederlandse prijzen...

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Hans en Anneke Braam16-08-2018

Een camping om door te vertellen!

Wij hebben een zeer goed gevoel over gehouden van deze camping! Wel constateerden wij dat mindervaliden enkele struikelblokken tegenkomen. Dat is echter geen reden om niet terug te komen! Het is een camping voor iedereen die de natuur met volle armen zal willen omarmen.Dus nadruk op natuur, rust en een walhalla voor de kinderen. Zeer ruime kampeerplaatsen en mooie bungalows en Bunky,s en trekkershutjes. Aan water geen gebrek om je af te koelen in de rivier. Ook de leiding is erg behulpzaam en vriendelijk. Je voelt je er thuis en het genieten kan beginnen. Wij waren er met onze dochter, schoonzoon en twee kleinkinderen. Het is een topvakantie geworden met uitstapjes in de omgeving en Praag. Op korte afstand zijn er veel historische plaatsen die zeer de moeite waard zijn. Uit eten is een feest. Een vakantie om lang, zeer lang in de herinnering te houden. Hettie en Harry bedankt voor jullie gastvrijheid. Het was top met een grote T.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 8Sander16-08-2018

Top!

Camping Na Staré Papírnĕ, wat heb je veel de bieden! De ligging en de omgeving De plaats waar we stonden, 3 aan het riviertje. Zwemmen voor groot en klein. Vissen. Vuurtje stoken en broodjes bakken. Het terras en ”de kantine” met de verzameling spullen. Het kampeereiland. De melkweg bekijken bij de dam.

We hebben genoten!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018