Dobronice U Bechyne

We hebben een aantal aanbieders voor Dobronice U Bechyne voor je op een rij gezet:

Reviews over Dobronice U Bechyne

Mooie natuur ongerept

Anita Dreves
    25-8-2014

Kleine plaats maar wel heel mooi. Maar de plaatsen erom heen zijn heel mooi. Of je nu ver weg naar Praag gaat, echt je moet met de trein gaan vanuit Tabor. Een hele mooie ervaring. Of je gaat bijvoorbeeld naar Bechyne. Ligt heel dichtbij, maar de oudheden zijn overal terug te vinden. De natuur is in dit gebied heel mooi en divers, van Gebergte tot vlakke gebieden. En het is te bereizen vanuit Nederland in een dag. Zo'n 970 km vanaf Groningen gerekend. Het is een mooi leuk en niet te duur vakantieland om heen te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

heel erg mooi gebied

mulder
    1-7-2009

wij zijn vorig jaar naar huis valenta geweest in dobronice u bechyne. het huis ligt aan de rivier de luznice waar je heerlijk kan vissen,kanoen en zwemmen.

de omgeving is prachtig en de oude ruine in dobronice zelf is ook zeker de moeite waard.

veel te beleven in de omgeving zoals kastelen,ridderfeesten,leuke stadjes

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2009
Dobronice U Bechyne scoort een 8,6 uit 10, op basis van 13 reviews