Camping Chvalsiny ****

Weer vandaag-6°-9°

242 reviews over Camping Chvalsiny in het Nederlands

mooie camping.

marianne, 5-2-2018

we hebben er een mooie vakantie gehad. een aanrader . we gaan er dit jaar weer heen

ik zou alleen de douches zonder muntjes doen.😁

Het was weer geweldig

Johan Verdaasdonk, 19-12-2017

Alles was goed. Regelmatig worden er dingen vernieuwd.Zoals de speeltoestellen en dit jaar het electra
Robert Kooijman, Eigenaar, 23-12-2017
Beste familie Verdaasdonk, bedankt voor jullie mooie review en hopelijk weer tot volgend jaar! Fijne kerstdagen en een gelukkig 2018.

Een heerlijke vakantie om bij te komen

Monique, 15-12-2017

T ligt in een prachtige omgeving, veel wandel mogelijkheden, op loopafstand van t dorp. Veel mooie bezienswaardigheden in de buurt, en t unesco stadje Cesky Krumlov op zo'n 10km

Erg vriendelijke campingleiding. Mooi en schoon sanitair! We waren van plan een paar dagen te blijven, maar het werden 2 weken !

Robert Kooijman, Eigenaar, 17-12-2017
Beste Monique, dat is altijd een goed teken :) bedankt voor de mooie review en hopelijk tot ziens! Groeten van ons allemaal

We hebben een aantal aanbieders voor Chvalsiny voor je op een rij gezet:

Niet de eerste en zeker niet de laatste keer!

Ronald, 15-12-2017

De camping ligt middenin de mooie natuur die je vindt in de Zuid Bohemen. Het ligt perfect om mooie dagtochten te maken, na afloop lekker eten en een koud biertje in de bistro!
    Robert Kooijman, Eigenaar, 15-12-2017
    Beste Ronald, bedankt voor je mooie review! Groeten uit Tsjechië

Nederlandse camping met Nederlandse eigenaars.

Er wordt veel georganiseerd zoals elke avond een verhaaltje voor de kleinst gasten. In het hoogseizoen zijn er op verschillende dagen activiteiten voor groot en klein. Knutsel uurtjes, wedstrijden bijvoorbeeld beachvolley bal of vissen.Er is een leuk vismeertje en een lekker zwembad.

De plaatsen zijn ruim. het sanitair is goed en schoon.

Robert Kooijman, Eigenaar, 10-12-2017
    Beste Jenny, bedankt voor je mooie en uitgebreide review! Leuk om terug te lezen :) Groetjes uit Tsjechië

heerlijk !

Betsy Poolman, 9-12-2017

Goede wandelschoenen,verrekijker en goeie stoel om te genieten van de natuur.Op de fiets naar Ceski Crumlof is ook een aanrader. Campingeigenaars erg gastvrij.
    Robert Kooijman, Eigenaar, 15-12-2017
    Beste Familie Poolman, heel leuk om terug te lezen. Bedankt! Groetjes uit Chvalsiny

Top camping! Super lekker weer en gezellige mensen

Fransisca Fles, 19-11-2017

Wij vonden de camping top ondanks dat er bijna allemaal Nederlanders stonden. Gezellige sfeer onderling en iedereen was zeer vriendelijk. De eigenaren zijn zeer behulpzaam. Regelen veel voor de campinggasten zoals pizza bakken in met elkaar, bbq met elkaar. Ook is er genoeg in de omgeving te doen. Op een bord hangen suggesties wat je allemaal in de buurt kunt doen. Heb je een vraag daarover stel hem aan de medewerkers bij de receptie en je wordt goed geholpen. Bos is in de buurt en ook de steden en supermarkten zijn niet al te ver van de camping. Camping is voor verschillende leeftijden geschikt.
    Robert Kooijman, Eigenaar, 28-11-2017
    Beste familie Fles, nogmaals bedankt voor jullie verblijf een positieve review. Leuk om terug te lezen :) Groeten van ons allemaal

Super fijne tijd gehad hier!

Fam. Janssen, 13-11-2017

We hebben met zijn 5-en enorm genoten afgelopen zomervakantie op camping Chvalsiny!

We hadden een super mooie grote plek toegewezen gekregen recht tegenover een kabelbaan wat super leuk was voor onze 3 kids (leeftijd 10, 6 en 5 jaar).

De eigenaren en het overige personeel zijn super vriendelijke en hadden een erg leuk programma voor de kinderen en voor de ouders in deze periode.

Het restaurant en de broodservice van de camping was ook prima.

Het zwembad was wel even wennen in het begin, het water proefde zout. Maar was een heerlijke verkoeling op de gelukkige warme zonnige dagen.

Moet wel zeggen toen het drukker werd zo half augustus was het water in de middag vaak vies, zonnebrand en haren dreven er in. Maar dat deerde de kinderen niets maar papa en mama hielden het voor gezien.

De omgeving is ook prachtig, uitgestrekte landschappen wat zeker het bekijken waard is.

We hadden wel last van wespen maar daar kan de camping niets aan doen.

Al met al hebben we een TOP vakantie gehad, echt ontspannen voor ouders en de kinderen. Aanrader!

Robert Kooijman, Eigenaar, 28-11-2017
    Beste familie Janssen, leuk dat jullie dit jaar onze camping hebben bezocht en bedankt voor jullie uitgebreide review. Groetjes uit Tsjechie

Geweldige camping met goede sanitaire voorziening

Fam Beekman, 13-11-2017

Geweldige camping met goede sanitaire voorzieningen. Aardige camping eigenaren. Grote plekken en om te eten een Bistro waar heerlijke gerechten geserveerd worden. Mooie bezienswaardigheden in de buurt zoals Cesky Krumlov, Divci Kámen, Rozmberk enz enz.

Mooi gebied om te wandelen. Kortom wij hebben weer een heerlijk verblijf gehad.

Robert Kooijman, Eigenaar, 22-11-2017
    Beste familie Beekman, bedankt voor jullie mooie review. Groetjes van ons allemaal :)

Camping onder Nederlandseleiding, vrij centraal

Rohaan, 13-11-2017

goede schone camping mooi tegen een heuvel gelegen echter weinig schaduw.

ruime plaatsen voor Tsjechische begrippen wel iets duurder maar daar staat tegen over dat het sanitair zeer goed en schoon is dat op de meeste Tsjechische campings wel minder is. in de omgeving is veel te doen en te zien voor zowel jong als oud. ook voor oudere kinderen (17 en 18) is er zeer veel te doen in de omgeving tegen leuke tarieven.

Robert Kooijman, Eigenaar, 13-11-2017
    Beste familie Rohaan, leuk dat jullie er weer waren en bedankt voor de mooie review. Groetjes van ons allemaal :)

We hebben een aantal aanbieders voor Chvalsiny voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chvalsiny in Chvalsiny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chvalsiny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chvalsiny scoort een 8.86 uit 10 op basis van 243 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: