Camping Chvalsiny

283 reviews over Camping Chvalsiny in het Nederlands

mooie camping

Marianne
16-8-2018

mooie camping voor jong en oud

de eigenaars zujn vriendelijk en behulpzaam er is geen animatieteam dit verzorgen ze zelf zeker een aanrader

Volgend jaar weer!

Inge
16-8-2018

We hebben erg genoten van ons verblijf. Mooie rustige camping. Overzichtelijk en veilig, ons zoontje van 4 kon ook goed zelf over de camping gaan. Animatie was heerlijk eenvoudig. Elke avond verhaaltje/poppenkast. Eitjes rapen. Sjoeltoernooi. Geen grote prijzen (zak snoep) maar gewoon een handdruk of oorkonde. Vonden wij een pluspunt. Met het bouwen van een vloot zijn onze kids een week zoet geweest. De grootte van het zwembad is prima, wel fijn als de minder goede zwemmers iets om te drijven mee mogen nemen. In het meertje niet gezwommen vanwege het vieze water. De eerste week wa het erg druk, veel wachten bij wc. Tweede week was dit prima. Douche soms te warm/te koud. In de omgeving ook genoeg te beleven.

Hele leuke camping op een mooie plek!

Geert van Rooij
16-8-2018

Ik vond het echt een hele leuke camping. De plek die we hadden was echt heel erg groot, vlak aan het meertje. Het meertje zelf trok wat vissers, maar om te zwemmen is het zoutwater zwembad beter. Geen glijbanen of duikplank, maar gewoon een prima zwembad om af te koelen.

Er worden veel leuke activiteiten georganiseerd zoals broodjes bakken boven een kampvuur, bootjes maken welke in het meertje worden losgelaten in de avond. De beestje worden gevoerd en er wordt geknutseld. Daarnaast heb je een prima restaurantje op de camping, goed voor een biertje en iets te eten.

De omgeving is heel mooi met voldoende mogelijkheden om elke dag iets nieuws te zien.

Wat mij betreft echt een aanrader!

Een prima camping!

André en Corrie
15-8-2018

Een hele leuke camping, in een prachtig gebied. Vanuit hier kun je genoeg interessante uitjes maken naar bijv Cesky Crumlov en diverse dorpen, kastelen en kloosters.

Onze plek was supergroot en voorzien van een boom voor de schaduw, echter de meeste plekken hebben dit helaas (nog) niet.

Zwembad is niet echt groot en dus geen glijbanen of zo.

Er werd tijdens ons verblijf veel georganiseerd, zoals busreis naar Praag, raften en een heuse spooktocht in het bos.

Wij hebben hier in ieder geval 14 dagen lang genoten en Tsjechië heeft een plekje in ons hart veroverd.

Zorgzame familiecamping

Fam Pels
15-8-2018

Dit is het achtste jaar jaar dat we op deze camping verblijven. Alle kritische punten zijn genoemd en hebben de aandacht van de eigenaren, waarbij de gemeente een belangrijke rol speelt. Wat dit jaar in onze situatie speelde is ziekte van mijn vrouw met deels ziekenhuisopname in Tsjechië, waardoor we 3 weken lang aan de camping gekluisterd waren. De dagelijkse belangstelling die door de eigenaren getoond werd en de ondersteuning de we kregen heeft ons zeer goed gedaan. We konden 24 uur per dag een tolk (Lenka bedankt) raadplegen. Aanvankelijk zouden we 2 augustus doorreizen naar Slovenië, maar dat ging niet door de ziekte. Ondanks dat de camping vol was heeft Robert toch een mogelijkheid gevonden zodat we konden blijven. Terugreis was namelijk nog niet mogelijk. Kortom, niet de vakantie die we gepland hadden, maar dankzij de ondersteuning van het team is het toch wat geworden. Robert, de biertjes smaakten goed...

Geweldige camping voor groot en klein.

kirsten
14-8-2018

Ontzettend leuke en gezellige camping vooral met kinderen. Wij zijn met onze tent gegaan. Hele grote plek (grootste plek ooit). Onze kinderen zijn 1, 6 en 9 en voor ieder was er iets te beleven. 'simpele' activiteiten zoals lange stok zoeken en 's avonds boven een kampvuur broodjes bakken, familie speurtocht vanuit de camping (erg leuk), vlootshow (bootje knutselen van afvalmateriaal en in de avond met een theelichtje loslaten in het meertje. Voor kinderen een hele leuke activiteit). Elke dag dieren voeren en een avond verhaaltje. Alles was goed geregeld en eigenaren/personeel waren altijd vrolijk.

Zwembad zout water, hebben we niet als vervelend ervaren. Groot genoeg. In het meertje kun je ook zwemmen. Ook genoeg te doen in buurt. Klimbos erg leuk om de doen.

Heel kleine minpuntjes:

- Het zou heel fijn zijn als er een klein babybadje bij zou zijn.

- Muziek in het toiletgebouw zou fijn zijn zodat je niet iedereen hoort...

Niet ons soort camping

Fam. Arnhem
13-8-2018

Op zich een leuke camping met vriendelijke eigenaren die je graag helpen. Voor kinderen jong en oud is het gemakkelijk speelkameraadjes te vinden aangezien er vrijwel alleen Nederlanders op de camping staan. Dit is iets wat je aan moet spreken. Wij vonden het iets te veel van het goede maar dit ligt aan ons. Het zwembad is fijn maar ondanks dat er overal briefjes hangen met dat er geen grote opblaas figuren in het zwembad mogen lag het bad er helemaal vol mee. Het zwembad was daardoor echt te klein voor zoveel mensen. Het sanitair wordt prima schoongehouden maar het zijn veel te weinig toiletten en douches waardoor je altijd wel moet wachten. Heel onhandig met kleine kinderen. Wij stonden bovenaan met een mooi uitzicht maar nergens schaduw. Wanneer je naar het toilet moet moet je helemaal naar beneden om daar in de rij te staan. Voor kinderen worden leuke kleinschalige kneuterige activiteiten georganiseerd wat onze kinderen geweldig von

Robert Kooijman, Eigenaar, 13-8-2018
Beste familie Arnhem, fijn om te horen dat jullie kinderen het geweldig vonden. En tegelijkertijd natuurlijk jammer om te horen dat het niet jullie soort camping is. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon. Toch bedankt voor jullie review, feedback en verblijf natuurlijk.

Leuk voor 1 keer!

Mireille
12-8-2018

Het verbaasd me dat er zoveel 10en gegeven worden. Dat zou betekenen dat er niks verbeterd hoeft te worden. Maar deze camping heeft qua sanitair nog veel te verbeteren. Met douchemuntjes douchen, die je buiten de douche moet vullen en daar een loeihete douche voor terugkrijgen is niet prettig. Daarnaast is het sanitair ook ontoereikend voor de grootte van de camping.

Dit geldt ook voor de bistro. Lang wachten, als je al het geluk hebt een tafeltje te bemachtigen in het hoogseizoen.

Ook de activiteit pannenkoeken eten is niet voorzien voor zoveel mensen.

Het zwembad is een grote bak met water zonder niveauverschil en met een gladde rand.

Wij hebben ook niks gemerkt van de gastvrijheid van de beheerders.

We stonden wel prachtig. Mooi uitzicht en de omgeving is ook leuk. Maar naar mijn mening is deze camping overgewaardeerd.

Robert Kooijman, Eigenaar, 13-8-2018
Beste Mireille, bedankt voor je feedback en tegelijkertijd jammer om te horen dat je onze camping overgewaardeerd vindt. We nemen je feedback mee voor de toekomst, want er valt natuurlijk altijd wel iets te verbeteren :)

Ruime plaatsen. Plek om veelvuldig terug te komen,

Jack en Ineke
12-8-2018

Wij zijn op 17 juli 2018 aangekomen met de camper met de bedoeling om er 2 a 3 dagen te verblijven om dan verder te gaan naar Hongarije en Kroatië. Uiteindelijk zijn wij tot 4 augustus gebleven omdat het ons uitstekend is bevallen op deze camping. Veel fietstochten gemaakt, o.a. Cesky Krumlov wat een bezoek meer dan waard is. Door de Nederlandse camping eigenaren word veel georganiseerd voor jong en oud.

Er zijn uitstekende toilet- en douche faciliteiten en een fijn zwembad.

Aanrader.

Robert Kooijman, Eigenaar, 13-8-2018
Beste Jack en Ineke, bedankt voor jullie feedback en lovende woorden. Leuk dat jullie bij ons te gast waren en hopelijk tot ziens

Mooie omgeving, goede camping

Pelgrim
11-8-2018

Hele fijne Nederlandse camping, wellicht komen wij hier nog eens terug!

2 kleine kanttekeningen: iets meer toilet en wasvoorzieningen was beter geweest, echter doordat je miet betalen voor het douchen zijn er geen wachtrijen (dat is dan wel fijn)

En wij misten toch ook wel een peuterbad, het zwembad is direct diep, onze dochter van 4 kan nog niet zwemmen.

Robert Kooijman, Eigenaar, 13-8-2018
Beste Pelgrim, bedankt voor jullie mooie review en positieve feedback. Die nemen we mee voor de toekomst :)

Tsjecho Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chvalsiny in Chvalsiny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chvalsiny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chvalsiny scoort een 8.8 uit 10 op basis van 282 reviews.