Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9.2Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Chvalsiny in Tsjechië met Nederlandse eigenaar en betaalbaar restaurant staat de natuur centraal. Afkoelen tijdens de warme zomers kan in het zwembad of in het meertje. Spot reeën in de directe omgeving van de camping. Vraag bij de receptie naar wandeltochten in de omgeving of bezoek het oude stadje Cesky Krumlov.

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

389 Reviews over Chvalsiny

• 10MG03-09-2022

De perfecte camping.

Na honderden campings gezien te hebben, is dit de meest perfecte: eigenares, restaurant, terrein, sanitair, hygiëne etc.

• 8Johan Verdaasdonk24-08-2022

Geweldige camping .

Geweldig weer gehad, Wel nieuwe Tsjechiese eigenaars. Goed eten in de bistro. De vrouw kon lekker vissen in de vijver.

• 9Rogier21-08-2022

Heerlijke camping, zeker voor de kinderen

Ruim voldoende op en om de camping te beleven. Veel te doen voor de kinderen zonder dat dit echte "animatie" werd.

Heerlijk ruime plek gekregen met uitzicht over de camping. Daar geen schaduw. Enige minpuntje: iets te weinig sanitair. Met name voor (dames)toiletten af en toe een rijtje.

• 8Staat v/h sanitair
  • 9Lizette B19-08-2022

Fantastische vakantie gehad.

Voor ons een vertrouwde camping, wij komen hier al jaren. Eerst met kinderen en nu met twee personen. Het is met de nieuwe eigenaren nog steeds een fijne camping, er zijn altijd wel dingen waar nog aan gewerkt kan worden maar daar zijn ze zeker mee bezig. Vriendelijk en behulpzaam personeel en in de bistro kun je geweld eten. Altijd grote porties. Wij komen zeker terug!

• 9Diana14-08-2022

Respect voor de harde werkers op deze mooie campi!

Prachtige camping in prachtige omgeving. Minpuntje is dat er te weinig schaduw plekken zijn en de capaciteit van het sanitair aan de krappe kant is. Qua rust is het op het randje voor mij ivm drukte en de kampvuur avonden zorgden voor wat overlast van pubers (blikjes appel cider gingen er goed in). Gasten maken er best wel een zooitje van maar het beheer zorgt dat het allemaal netjes is en blijft. Zelfs de kinderen van de eigenaren lopen over de camping om zwerfvuil op te ruimen. Hard werkende mensen.

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9Marlies14-08-2022

Leuke, schone camping

Wij stonden met onze caravan 1,5 week op deze camping met onze kids van 8,10 en 12 jaar. Mooie plek A7 bij het meertje (geboekt in november) Een aanrader. Vlakbij een boom, uitzicht op het meertje (waar een bootje ligt die je gewoon mag pakken om even te roeien) en weg van de drukte van de plekken meer richting het zwembad. De nieuwe eigenaren doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Pizza avond, bbq avond, waterspelen, broodje bakken bij het kampvuur allemaal erg leuk. Onze kids vonden de spooktocht het gaafst; begon om 21:30 maar was zeer de moeite waard met verklede en geschminkte ‘spoken’ in een pikdonker bos zonder zaklamp :) Leuke natuurzwembad met zout water (heel licht) maar wel wat aan de kleine kant in het hoogseizoen. Dat geldt ook voor het sanitair: te klein voor in het hoogseizoen. Een aanrader deze camping in Tsjechie!

• 9Frederic D14-08-2022

Prima Camping

Prima kleine camping , alles zeer netjes, Super vriendelijk personeel

• 10Dimphy van Halteren11-08-2022

Voor herhaling vatbaar

Wij waren hier samen met onze 2 honden, en onze vrienden met 3 kinderen. Een heerlijke vakantie gehad. Dit jaar voor het eerst nieuwe eigenaren. Al het personeel werkte ontzettend hard!! Er werden ook leuke activiteiten gedaan. Bij vragen staat de eigenaresse meteen klaar om je te helpen. Er is maar 1 sanitairgebouw voor de hele camping. In spitsuur is het dus druk, maar douche op een ander tijdstip is dus een erg makkelijke oplossing om niet te hoeven wachten, het is tenslotte vakantie. Er wordt ook hard gewerkt om dit schoon te houden. Wij zijn 3 weken geweest, niet een keer een vieze douche of toilet gehad. Fijne ruime plaatsen, lekker eten in de bistro. Kinderen vinden veel aansluitingen met elkaar. Direct van de camping af heerlijk wandelen met de honden en zij konden lekker zwemmen in de vijver. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar en alle lof voor de inzet van de nieuwe eigenaren. Voor wat wij zoeken is deze camping perfect.

• 9Judith08-08-2022

Fantastisch en voor herhaling vatbaar

Fijne camping van waaruit je de omgeving goed kunt verkennen! De camping wordt bezocht door Nederlanders, Duitsers én Tsjechen. Camping eigenaren vriendelijk en meedenkend. Eten bij de bistro is aan te raden (eigen gemaakt hamburger, ook vega!) en vergeet vooral de eigen gemaakte limonade niet! Sanitair aan de krappe kant voor het aantal mensen, wel schoon maar niet altijd warm water en vanaf bepaalde plekken ver lopen. Fijn zwembad én zwemmeer!

• 7Staat v/h sanitair
  • 7Linda04-08-2022

Fijne camping

Na alle positieve reviews had ik er wel meer van verwacht. Maar wel een heerlijke camping. Waar mijn pubers het heerlijk vonden vertoeven. Leuke dingen te doen. Je moet er wel even voor rijden. Maar mooie uitvalsbasis voor leuke uitstapjes. Top! Wat ons erg tegenviel was het sanitair. Veel te weinig voor zoveel gasten. Hierdoor bijna niet schoon te houden. Voor ons wel een heel belangrijk minpunt.

• 4Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar