Géén boekingskosten

• 9.3Eetgelegenheden
  • 9Waardering

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

Bij Camping Chvalsiny in Tsjechië met Nederlandse eigenaar en betaalbaar restaurant staat de natuur centraal. Afkoelen tijdens de warme zomers kan in het zwembad of in het meertje. Spot reeën in de directe omgeving van de camping. Vraag bij de receptie naar wandeltochten in de omgeving of bezoek het oude stadje Cesky Krumlov.

373 Reviews over Chvalsiny

• 9Hans van Aalderen17-06-2022

Aanrader

Middelgrote camping met grote plaatsen. Dorpje met kleine supermarkt nabij. Mensen waren heel vriendelijk. Mooie plaatsen vlakbij. En voor de liefhebber mooi: een prachtige golfbaan vlakbij waar je voor een luttel bedrag kunt spelen. Eetgelegenheid op de camping is prima. Sanitair prima. Al met al aanrader.

• 8Dick Kaaij09-06-2022

Heerlijk

In het voorjaar enige dagen verbleven op deze ruime camping met zijn privé meertje waar ik.ook een karper wist te vangen.

• 9Stan Martens01-09-2021

Fantastisch!!

Prachtige camping! Goed sanitair, mooie plekken. Voor iedere wens is een juiste plek te vinden. Heel leuk voor kinderen. Er leuk!

• 9Familie Boonen25-08-2021

Mooie camping

Een gezellige, schone en mooie familie camping met leuk personeel en een bistro waar je goed kunt eten. Met zwembad en een vis vijver. Er is veel te zien en te doen in de omgeving. Wandelen kan vanaf de camping, die zit aan de rand van een natuur gebied en aan de voet van de Klet waar je een mooi uitzicht punt hebt. Wij hebben weer genoten, gaan volgend jaar weer.

• 10Johan Verdaasdonk24-08-2021

Geweldig

Geweldige camping, schoon sanitair. Goed eten in restaurant op de camping. Jammer dat er dit jaar geen bbq was, dit ivm corona.Volgend jaar weer.

• 9Angie24-08-2021

FANTASTISCHE WEEK GEHAD 😍

Wij waren, als vier vrienden rond de 24 jaar, opzoek naar een camping waar we de plek hadden om gezellig te barbecueën, maar ook om lekker te zwemmen. Ook hygiëne vonden wij erg belangrijk. Via zoover kwamen wij bij deze camping uit, en wat een goede keus! Ontzettend leuke en behulpzame nederlandse eigenaren met hart voor de camping en hun gasten. Wij verbleven in een caravan met voortent en een tent. Dit paste perfect, aangezien de campingplaatsen vrij groot waren! We lagen recht voor het zwembad, wat heerlijk vertoeven was! Toiletten en douches waren erg zuiver. Pluspunt was dat de toiletten ook over een pompje beschikte, zodat je zelf de toiletbril ook schoon kon maken. In de buurt ligt Cesky Krumlov, wat zeker de moeite is om te bezoeken en is er de mogelijkheid om te raften! 😍 Kortom, wij hebben een erg leuke week gehad, waarbij we ook hebben genoten van het eten in het restaurant op de camping!

• 10Lizette24-08-2021

Een gezellige en schone camping.

Een echte familie camping, voor jong en oud.

• 9Ingrid Kruijer10-08-2021

Prima verblijf op Camping Chvalsiny

Wij hebben samen met familie een week op deze camping gestaan. Op de 1 na hoogste rij waardoor we een mooi uitzicht hadden over de camping en de omgeving. Een dorp met winkels en een restaurant op loopafstand en genoeg te doen op de camping en de omgeving. We komen graag terug.

• 8Eetgelegenheden
  • 9Anke van G.10-08-2021

camping Chvalsiny

Prachtige ligging, dicht bij het dorp voor eventueel boodschappen. Prijs camping normaal. Wij vonden het niet duur. Schoon en keurig sanitair. Vriendelijk eigenaresse en jeugd bij de receptie. Persoonlijke belangstelling getoond, toen mijn man ziek werd op de camping. Helaas zijn wij niet meer in het zwembad geweest. Vers brood elke morgen in het restaurant.

• 8Joost en margreet10-08-2021

Rust, ruimte, natuur en vlakbij geweldig stadje.

Topcamping met grote plaatsen, erg goed eten in restaurant, mooie ligging nabij geweldig cesky Krumlov. Vriendelijke eigenaren die zichtbaar en actief betrokken zijn bij alles wat er gebeurd. We hopen dat camping dit niveau kan gaan vasthouden want hij is verkocht aan tjechen en verliest daarmee de status “ nederlandse camping” mogelijk wel!.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar