Camping Chvalsinysterstersterster

• 8.8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

Meer camping info
Tonen op kaart

Bij Camping Chvalsiny in Tsjechië met Nederlandse eigenaar en betaalbaar restaurant staat de natuur centraal. Afkoelen tijdens de warme zomers kan in het zwembad of in het meertje. Spot reeën in de directe omgeving van de camping. Vraag bij de receptie naar wandeltochten in de omgeving of bezoek het oude stadje Cesky Krumlov.

352 reviews over Camping Chvalsiny

• 2019
    9Arjan25-12-2019

Alles goed geregeld, veel nederlanders.

Prachtig gelegen en uitstekend onderhouden camping. De camping is in nederlandse handen en trekt ook een overwegend nederlands publiek. Veel activiteiten op de camping, die ook goed geleid worden. Genoeg vermaak voor iedereen in de omgeving. Wandelen/fietsen/steden. Alles is bereikbaar. Bistro op de camping is geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Ronald Hofstee24-12-2019

Heerlijk!

Fijne camping in een mooie omgeving. Ik was met de motor en heb elke dag weer leuke nieuwe tochten kunnen maken. Ik had geen kooktoestel bij me maar gelukkig kon ik lekker ontbijten en avondeten in de bistro op de camping.

Alleen gereisd in juni 2019

• 9Kirsten28-11-2019

Fantastisch!

Wat een ontzettende fijne camping! We hebben hier twee weken lang met onze “oefentent” gestaan. De facilitaire voorzieningen zijn top, alles is schoon en wordt ook netjes bijgehouden. Het zwembad is ook helemaal prima. Lekker om even af te koelen en geen chemische troep. Er worden verschillende activiteiten georganiseerd voor de kinderen, er werden kaartjes gekleurd, een heus kabouterpad gelopen met opdrachten, maar het hoogtepunt van de dag was toch echt: het verhaaltje van Ans. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in een prachtige omgeving op een fantastische camping.

Wij komen zeker terug!

• 8Eetgelegenheden

• 10Londen op.28-11-2019

Supertop!

Het is een fijne familiecamping met gezellige kinderanimatie! Alles fijn geregeld en altijd even vriendelijk! Mooie grote plekken en een prettige bistro op babyfoonafstand! We komen er vaker en het voelt steeds als thuiskomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Frans Sonders05-09-2019

de beste camping in zuid bohemen Tsjechie

Als je een fantastische goede camping zoekt in het zuiden van Tsjechië, dan is er geen betere. wij komen hier nu al meerdere jaren en het voelt echt als thuiskomen. ruime plaatsen, heel goed sanitair, behulpzame eigenaren die het hun gasten echt naar de zin willen maken.

• 10Monique Kroon04-09-2019

Wat een geweldige mooie camping. Mooie schoone wc ,douchen. Het restaurant zal ik zeker aanraden heel goedkoop en erg maar dan ook erg goed eten. De eigenaar is erg aardig en behulpzaam .Niet al een omdat we Nederlands zijn maar ze spreken verschillende talen .Dus ze kunnen iedereen te woord staan.Dat zie je niet vaak op een camping.

• 9Maaike van Meekeren04-09-2019

Geweldig!

Ruime kampeer plaatsen gehad. Voor ieder wat wils te doen. Voor alleenstaande moeder met 4 kids heerlijk om in het Nederlands terug te kunnen vallen. Wij hebben het heerlijk gehad! Alleen WiFi zou wat sterker mogen🙈 in de avond filmpje kijken was wat lastiger.. maar dat is een luxe probleem . Maar de natuur adembenemend mooi en veel kunnen wandelen in de omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Lieke03-09-2019

Super leuke NL camping. Zwembad is wat simpel en de vijver is meer om te vissen dan in te zwemmen, maar de activiteiten en accommodaties zijn fantastisch! Erg veel te doen in de omgeving en prachtig gelegen.

• 8Staat v/h sanitair

• 9Veronique02-09-2019

Aanrader! Echt fijne camping.

Een mooie, ruime camping omringd door prachtig heuvellandschap. Dorpje op loopafstand. Aardige en gastvrije eigenaren, je voelt je hier welkom. Super mooi en schoon sanitair. Leuk restaurantje erbij met goed eten. Zwembad netjes. Een aanrader, deze camping!

• 8Eetgelegenheden

• 9ZomerVijver31-08-2019

Heerlijke tijd gehad!!

Dat de animatie op een zeer vriendelijke manier wordt aangeboden. Niet opdringerig maar er zijn genoeg leuke dingen om wel of niet aan deel te nemen

24 tips over Camping Chvalsiny

• bakker, 01-10-2013

Cesky krumlov en Lipnomeer aanraders!!!

• renaterob, 06-08-2013

Historsiche plaatsjes, met een boot/kano/raft de Moldau op, het gebied rondom Landal bij het Lipnomeer. Hou het mededelingen bord van de camping in de gaten voor aankondigingen van dorpsfeesten en andere activiteiten! Er zijn 2 restaurants in Chvalsiny; de 1e die je vanaf de camping tegenkomt vonden wij de beste. Supermarkten in Cesky Krumlov zijn 7 dagen per week open!

• abevooruit, 31-07-2013

Raften opp de Moldau is prachtig en heel leuk!

6 vragen over Camping Chvalsiny

• Elly van der Sar, 11-12-2017

oudere kinderen/weer

Ik zie dat de vraag al eerder gesteld is maar is deze camping leuk voor een sportieve jongen van 18 en een dochter van 16? hoe is het qua weer, we gaan altijd naar Frankrijk voor de zon maar willen wel eens wat anders maar geef wel voorkeur aan een zonnetje overdag.

• EM van Dijk, 29-09-2017

rivier

Is het mogelijk in de rivier te zwemmen?

• Ippie, 14-01-2016

Weer

Ik ben erg benieuwd naar ervaringen met het weer de afgelopen jaren eind juli begin aug. Is het er savonds erg fris? En is er voldoende te doen voor een 13 jarige? Wij hebben geboekt en zijn erg benieuwd.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig