Camping Chvalsiny

246 reviews over Camping Chvalsiny in het Nederlands

Heerlijke ontspannen week.

Joke en rieks oosterwijk
10-6-2018

Keurige camping met vriendelijke eigenaar s-familie . Na jaren te hebben gereisd met een camper of caravan, nu gebruik gemaakt van een zogenaamde POD.

Zeer goed bevallen. Goed uitgeruste en net onderhouden accomodatie. Mooie omgeving om met de hond te wandelen.

Camping chvalsiny, een aanrader!

Ria Hielkema
7-6-2018

Wij zijn hier in mei voor de zesde keer geweest omdat het een prachtig aangelegde camping is midden in de natuur. Je loopt zo van de camping de velden en bossen in . Prima voorzieningen, aangename sfeer, ruime plekken met mooi uitzicht. Kortom, een plek om weer terug te komen . Zuid-Bohemen is een streek met leuke stadjes en dorpjes en de natuur is overweldigend net zoals de camping!!!!
Robert Kooijman, Eigenaar, 8-6-2018
Beste Ria, wat een mooie review :) Heel erg bedankt, ook voor jullie gezelligheid. Hopelijk weer tot een volgende keer! Groetjes van ons allemaal.

Uitstekende familiecamping

Rene Hogenberk
5-5-2018

Heerlijk weekje gehad , met prachtig weer op een prachtige camping in een schitterde omgeving. Prima sanitair en zeer ruim opgezet. Uitstekende familie camping !!

Het zwembad was ivm de koude nachten nog gesloten.

Robert Kooijman, Eigenaar, 8-6-2018
Beste Rene, leuk dat jullie er waren. En bedankt voor de mooie review :) Groetjes uit Tsjechië

We hebben een aantal aanbieders voor Chvalsiny voor je op een rij gezet:

Hier zien ze me NOOIT meer terug

Veerle
4-3-2018

Leuk voor wie houdt van goedkoop en typische Holland, Holland camping.

In augustus barst deze camping uit zijn voegen.

Veel te weinig sanitaire voorzieningen waardoor, op om het even welk uur van de dag, een rij wachtenden voor u.

Zeer klein zwembad met 4 (VIER) ligbedden. Te diep voor kleine kinderen.

Zogenaamde zwemvijver is in werkelijkheid een modderpoel.

Wij hebben met veel Nederlanders gepraat die hier enkel terug komen om een goedkope vakantie te beleven in Nederlandstalig gezelschap. Ook het niet moeten betalen voor tolwegen vinden de meeste gasten een pluspunt.

Wij zijn natuurliefhebbers en de omgeving is prachtig om met de fiets of te voet te verkennen. Eenmaal terug op de camping begon voor ons opnieuw de hel.

Veel blaffende honden, zeer luidruchtige gasten en aanschuiven om te kunnen douchen.

Ik vind deze camping naar score extreem overgewaardeerd.

Robert Kooijman, Eigenaar, 9-3-2018
Beste Veerle, wederom jammer om te horen dat het je niet is bevallen afgelopen zomer. We doen ons uiterste best om het iedereen zoveel mogelijk naar de zin te maken, maar helaas is dat bij jou niet gelukt. Met vriendelijke groet, Robert Kooijman

mooie camping.

marianne
5-2-2018

we hebben er een mooie vakantie gehad. een aanrader . we gaan er dit jaar weer heen

ik zou alleen de douches zonder muntjes doen.😁

Robert Kooijman, Eigenaar, 9-3-2018
Beste Marianne, bedankt voor de mooie review! En van de muntjes...tot van de zomer :)

Het was weer geweldig

Johan Verdaasdonk
19-12-2017

Alles was goed. Regelmatig worden er dingen vernieuwd.Zoals de speeltoestellen en dit jaar het electra
Robert Kooijman, Eigenaar, 23-12-2017
Beste familie Verdaasdonk, bedankt voor jullie mooie review en hopelijk weer tot volgend jaar! Fijne kerstdagen en een gelukkig 2018.

Een heerlijke vakantie om bij te komen

Monique
15-12-2017

T ligt in een prachtige omgeving, veel wandel mogelijkheden, op loopafstand van t dorp. Veel mooie bezienswaardigheden in de buurt, en t unesco stadje Cesky Krumlov op zo'n 10km

Erg vriendelijke campingleiding. Mooi en schoon sanitair! We waren van plan een paar dagen te blijven, maar het werden 2 weken !

Robert Kooijman, Eigenaar, 17-12-2017
Beste Monique, dat is altijd een goed teken :) bedankt voor de mooie review en hopelijk tot ziens! Groeten van ons allemaal

Niet de eerste en zeker niet de laatste keer!

Ronald
15-12-2017

De camping ligt middenin de mooie natuur die je vindt in de Zuid Bohemen. Het ligt perfect om mooie dagtochten te maken, na afloop lekker eten en een koud biertje in de bistro!
Robert Kooijman, Eigenaar, 15-12-2017
Beste Ronald, bedankt voor je mooie review! Groeten uit Tsjechië

Nederlandse camping met Nederlandse eigenaars.

Er wordt veel georganiseerd zoals elke avond een verhaaltje voor de kleinst gasten. In het hoogseizoen zijn er op verschillende dagen activiteiten voor groot en klein. Knutsel uurtjes, wedstrijden bijvoorbeeld beachvolley bal of vissen.Er is een leuk vismeertje en een lekker zwembad.

De plaatsen zijn ruim. het sanitair is goed en schoon.

Robert Kooijman, Eigenaar, 10-12-2017
Beste Jenny, bedankt voor je mooie en uitgebreide review! Leuk om terug te lezen :) Groetjes uit Tsjechië

heerlijk !

Betsy Poolman
9-12-2017

Goede wandelschoenen,verrekijker en goeie stoel om te genieten van de natuur.Op de fiets naar Ceski Crumlof is ook een aanrader. Campingeigenaars erg gastvrij.
Robert Kooijman, Eigenaar, 15-12-2017
Beste Familie Poolman, heel leuk om terug te lezen. Bedankt! Groetjes uit Chvalsiny

We hebben een aantal aanbieders voor Chvalsiny voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chvalsiny in Chvalsiny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chvalsiny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Chvalsiny scoort een 8.84 uit 10 op basis van 247 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: