Camping Chvalsiny

Camping Chvalsiny
8,8

300 reviews over Camping Chvalsiny in het Nederlands

Met jonge kinderen

Al jaren bezoekjes, altijd top.

André van den Beemt
14-9-2018

Elke ochtend en avond reeën in de omliggende graslanden bij het direct vanaf de camping uitlaten van de hond, net een safari.

We hebben een fijne vakantie gehad op de camping

RAMIREZ + RAKHORST
13-9-2018

Met z.n 4 in een bung. tent gehuurd tent factorie

De camping 10 jaar geleden ook bezocht . Lekker ruim van opzet met veel groen en met Nederlandse eigenaar . Omgeving veel te zien ook op de camping word er veel gedaan voor jong en oud ,goed en betaalbaar restaurant . Verse broodjes op bestelling . Gratis WiFi. Misschien kan er in de toekomst een sanitair gebouw bij komen ???( Als Dit mogelijk is ??) Dit gebouw nu is schoon en netjes onderhouden douche 50 euro cent .

Maar als je geheel achterin staat ,is de toilet wel ver weg .

HANS van de verhuur heeft ons ook goed geholpen door een paar zeer koude dagen en nachten exstra dekbedden gegeven en kussens erbij ook linnengoed gegeven omdat we de verkeerde hoesen bij ons hadden .

Dank jullie wel we hebben ervan genoten .

Leuk voor 1 keer.

A. Renders e/o M. Renders-Lamberts
9-9-2018

Het sanitair is schoon, maar lang niet voldoende als de camping volstaat. Ook is het zwembad te klein voor zoveel gasten. Op het middenterrein zijn de plekken niet al te ruime sta je vlak op elkaar. Er is genoeg jeugd maar voor de leeftijd tussen 14 en 18 jaar wordt er niet veel georganiseerd. 's Avonds wordt er veel op ze gelet en gewaarschuwd. De omgeving is geweldig en er is veel te zien en te doen.

Tsjecho Reizen

Wij komen zeker nogmaals terug!!

Jos Jansen
8-9-2018

Mooie camping, met zon- en schaduwplaatsen, super vriendelijk Nl talig personeel, mogelijkheid om broodjes te bestellen, goed en zeer betaalbaar restaurant voor ontbijt, lunch, avondeten of een borrel, volop georganiseerde activiteiten voor jong en oud, douchen 5 minuten voor 50 eurocent, in het nasesoen gratis, dichtbij allerlei mooie bezienswaardigheden in een prachtige omgeving. Ongelooflijk goed bevallen.

We hebben het heerlijk gehad

Barian
7-9-2018

We hebben een heerlijke vakantie gehad op deze camping. Fantastisch restaurant en bediening, hier hebben we een paar keer gegeten. Ook hebben we meegedaan aan het gezamenlijke pannenkoeken eten in de ochtend en de BBQ in de avond. We hadden een ruime plek, vlakbij de vijver en geen muggen ;-) Minpuntje vonden wij het wachten bij het damestoilet, het afwaswater was koud, apart heet water tappen kon, wel, vonden we wat onhandig en het reserveren voor de wasmachine, eerste moment dat ik kon wassen, was pas twee dagen later. Daar had ik geen rekening mee gehouden, maar goed dat er een "wasgoed-wringer" was ;-). Ik zou deze camping echt aanraden, wij hebben het heerlijk gehad.

Een camping met veel sterren.

Gerhard
5-9-2018

Een schitterend aangelegde camping op een glooiend terrein, met veel keuze in het soort plaats waar je wilt staan. Vriendelijke ontvangst en communicatie, zeer prettige sfeer. Leuke - korte - wandelingetjes naar boven mogelijk met uitzicht op camping en Chvalsiny. Fietsen in de omgeving is redelijk goed mogelijk. Mooie omgeving, veel te zien. Fijn zwembad waar je ook echt kunt zwemmen. Mooie accommodatie. Goed restaurant met eveneens prettige sfeer. Klein minpunt: wat weinig waterpunten.

Fantastische camping, echt een aanrader!

Esther
28-8-2018

Wij (man, vrouw + kind van 8 jaar) werden netjes ontvangen op deze leuke camping. De plek die we hadden was heerlijk groot dus dat was echt een heel groot pluspunt. Verder werden er erg veel activiteiten voor de kinderen georganiseerd en ook voor de volwassenen, dus voor alle leeftijden was er wel wat leuks te doen. Het eten bij de bistro plus de bediening daar was echt fantastisch. We vonden het zwembad ook geweldig, goed onderhouden en zag er netjes uit. Ook het sanitair was prima!

Robert Kooijman, Eigenaar, 3-9-2018
Beste Esther, wat leuk om terug te lezen. Heel erg bedankt voor jullie positieve review en verblijf. Groeten van ons allemaal

Jacqueline Vossen
27-8-2018

Mooie camping, met zon- en schaduwplaatsen, super vriendelijk personeel, mogelijkheid om broodjes te bestellen, goed en zeer betaalbaar restaurant voor ontbijt, lunch, avondeten of een borrel, volop georganiseerde activiteiten voor jong en oud, douchen 6 minuten voor 50 eurocent, dichtbij allerlei mooie bezienswaardigheden in een prachtige omgeving. Ongelooflijk goed bevallen

Robert Kooijman, Eigenaar, 3-9-2018
Beste Jacqueline. bedankt voor de mooie review. En leuk om te horen dat het jullie goed is bevallen. Groeten uit Tsjechie

Super leuk.

Carla
26-8-2018

Zeer aardige mensen. Hele ruime plekken. Mooie omgeving.

Robert Kooijman, Eigenaar, 3-9-2018
Beste Carla, bedankt voor de positieve review! Groeten :)

Geweldig genoten!!

Familie Toeter
26-8-2018

Wij kijken terug op een heerlijk verblijf in Tsjechië en op camping Chvalsiny.De sfeer was goed,en gemoedelijk.De eerste week was het vrij druk op de camping,beetje uitstippelen op welk tijdstip het beste te douchen.Tip,om ook een paar cabines met alleen een wastafel te maken.Het zwembad was heerlijk verkoelend.Prima formaat,bistro op de camping ook heel goed.Broodjes haalden wij buiten de camping,kleine wandeling ‘s ochtends. Onze dochter van 12 heeft zich ook heel goed vermaakt.Aanrader!

Robert Kooijman, Eigenaar, 3-9-2018
Beste familie Toeter, leuk dat jullie er dit jaar waren en bedankt voor de mooie review. Hopelijk tot ziens :)

Tsjecho Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Chvalsiny in Chvalsiny, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Chvalsiny zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.