Vakantiehuis Mikes

8 reviews over Vakantiehuis Mikes in het Nederlands

Prima

Vd Haas
30-8-2012

Groot vakantiehuis in rustig en gemoedelijke dorpje. Veel binnen- en buitenruimte. Praktische inrichting en veel spullen, je hoeft maar weinig mee te nemen. We hebben een paar koude dagen gehad in de zomer, maar met een houtkachel en ruim voldoende voorraad hout werd het binnen makkelijk meer dan warm. De officiële borg was in de praktijk niet nodig en ook hebben we bijvoorbeeld geen rekening gehad voor het verstookte hout. We mochten van de Wifi gebruik maken. De eigenaresse spreekt goed Duits, kan lekker koken en bracht bijvoorbeeld een zelf gebakken fruittaart en heerlijk gepaneerde paddenstoelen voor tussendoor, maar was zeker niet opdringerig. Een fijn zwembadje, aan het eind van ons verblijf werd het warm waardoor we daar lekker in konden afkoelen.

In de omgeving kun je mooi wandelen, het verkeer is er heerlijk rustig.

We waren nog niet eerder in Tsjechië geweest, maar het is ons prima bevallen in, met en rond dit huis !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

tino
11-8-2012

Behalve dat het een prachtig huis is, met alle gemakken, is de gastvrijheid ongekend. Bij aankomst een welkomsborrel , zelfgestookt, dus erg sterk.Hapjes op tafel. Eigenaresse bakte als verrassing een taart voor ons, kocht voor mn kleinzoontje van bijna 2 een apart zitje voor de schommel.Bracht regelmatig lekkere hapjes. Wilde geen borg, hoewel dat wel in de voorwaarden stond. Wilde geen geld voor de hond, wat ook in de voorwaarden stond. Bij afscheid kregen wat allemaal een dikke kus. Zeker aan te bevelen. Brood haal je bij de Coop in in het nabij gelegen Dentzi. 5 min. met de auto. Niets dan lof

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2012

Huis Mikes

Familie van der Aa
26-8-2009

Een mooie omgeving,als je een plekje zoekt waar je echt tot rust wilt komen,is dit het goede adres.De tuin is heerlijk,ruim,keurig onderhouden met veel fruitbomen en soorten bessen.Het zwembad is prima.Zeer aardige eigenaars,waar je zeker geen last van hebt,we kregen een paar keer ongevraagd taarten,soep,enz,een prima kokkin.Een prima stekje.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

geweldige stek

Idelenburg
17-7-2009

Helaas was, in de periode dat wij wilden, dit huis nog maar 1 week vrij. Ook vorig jaar zijn wij geweest. Ontzettend aardige eigenaar en eigenaresse. Bovendien een zeer goed kokkin. Wij snappen dan ook niet waarom de familie die hier op 28 juni gereageerd heeft, zo een slechte waardering heeft gegeven. Onze dochter was vorige week jarig en de taart stond klaar. Geweldige tuin en heerlijke fruit bomen. De tuin is geweldig en een lekker zwembad. Je komt hier volledig tot rust. Wij hopen voor de eigenaar dat nog veel mensen waarderingen geven zoals wij. Zij verdienen dit echt. Daarnaast hebben wij het geluk gehad dat het een week prachtig weer was. Verder moeten wij hierover maar niet al te enthosiast meer doen. Dit voorkomt dat het volgend jaar weer vol geboekt is. groetjes familie Idelenburg Alphen a.d. Rijn.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

28-6-2009

Wij zijn vorige week naar dit huis geweest en ik had van tevoren de reviews gelezen op deze site. Aangekomen bij het huis vroeg ik me echt af of het over hetzelfde huis ging. We waren iets te vroeg en werden hartelijk ontvangen met de mededeling dat het huis nog niet schoon was. We hebben toen alle spullen binnen gezet en zijn nog uur weg gegaan. Toen we terug kwamen zo het zogenaamd schoon zijn maar daar was niet van te merken, in de wc's waren nog de restanten te vinden van de mensen die de week ervoor waren geweest. Na de ontvangst van de dame die ons ontving hebben we niemand meer gezien tot we weggingen. We gaan vaker naar tsjechie en we verwachten dus nooit super luxe huizen of moderne inrichtingen maar een schoon huis vind ik wel een vereiste.

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2009
2008

zeer leuk huis

v.d akker
15-9-2008

een leuk huis in een rustig dorpje. zeer mooie omgeving en veel leuke plaatsen in de buurt om te bezoeken. de eigenarese heeft 4 keer iets lekkers voor ons gemaakt uit vrije wil. zeer aardige eigenaars en daar heb je zeker geen last van als je er verblijft. het zwembad was wel wat koud. niet geschikt voor 9 personen maar goed voor ongeveer 6 personen. let wel op het restaurant op 150 meter is er niet. die ligt op 4,5 km dus niet lopend te doen.

Gereisd Familie in september 2008

Huis Mikes

F.Borst & A.Elfferich
27-6-2008

Een erg prettige plek voor rustzoekers,met een heerlijke tuin voor en achter het huis, in een leuk klein dorp met een mooie omgeving. Met veel herten (s`avonds) en vismeertjes(karpers) De Fam.Mikes was innemend gastvrij, en erg sympathiek. Kindvriendelijk is o.a , weer (ivb zwembad) en leeftijd afhankelijk.( vanaf 5 jaar) Aanrader is de Zoo in Jihlava ,ruim een uurtje rijden maar meer dan de moeite waard!!!

Gereisd Familie in juni 2008
2007

het is daar zo vreselijk mooi

F. Grethe
21-7-2007

het is daar zo vreselijk mooi. de fam mikes is heel erg aardig en zeer gastvrij wij hadden het geluk daar tezijn met de mei feesten. en wil je wat gaan doen ga eens met de trein naar praag dat is heel erg goed tedoen.

Gereisd Familie in Mon May 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Mikes in Chotemice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Mikes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.