Pension Rosa

PensionWeer vandaag30°12°
Pension Rosa

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Rosa voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Rosa in het Nederlands

Drie dagen eerder weg

wiss
28-8-2010

Wat een zooi geen ENGELS ,DUITS sprekende medewerkers eten wat in één woord bagger droog brood geen beleg wel cake bij het ontbijt geen jusorange vraag je erom krijg je sinas

zeer slechte kamer niet schoon haren in de wasbak en douche we hadden smaen drie keer twee persoons kamers en alle drie waren zeer slecht te klein lawaai van vracht verkeer wat s,nachts af en aan rijd

we hebben nog nooit z,n slecht acomodatie gehad

we zijn niet zaterdag naar huis gegaan maar woensdag

ook dat weg gaan met je auto is een probleem staat je auto achteraan dan moet je wachten dat iedereen die voor je staat is weg gegaan dan kun jij eruit

wij wilden vertrekken om achtuur maar hebben moeten wachten tot half tien

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rosa in Ceský Krumlov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rosa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rosa scoort een 4 uit 10 op basis van 1 reviews.