Vakantiehuis Landgoed Moletin

3 reviews over Vakantiehuis Landgoed Moletin in het Nederlands

In een woord super

J. Graafmans
17-10-2013

Ook tijdens de herfstvakantie 2013 prachtig weer gehad en van de ruime tuin genoten. De dagelijkse wandelingen met de hond in de omgeving super. Met de kinds naar het LIPNO meer waar van alles te doen is: overdekt zwembad, rodelbaan, hoge glijbaan, klimaat op palen/bomen. Cesky Krumlov (dichtbij) mooi stadje met kasteel met berenkuil. Het huis is super uitgerust met alle comfort om te vertoeven: grote woonkeuken met apparatuur woonkamer met TV Ned. Zenders, bordspellen en leesboeken aanwezig. Mooie ruime badkamer met ligbad en inloopdouche. Drie grote slaapkamers met ieder vier goede bedden.

Mooi, wauw!

vanessa
13-4-2010

Moletin is echt op een wauwplek gelegen. boven op een berg, lijkt eenzaam maar je staat in 5 min in cesky krumlov of bij de winkel. absolute stilte, zalig grote tuin en mooi huis. zeker aant e raden!

Landgoed Moletin is een aanrader!! Gelegen op een prachtige plek in Zuid Bohemen; weg van alle drukte en toch binnen tien autominuten in Cesky Krumlov. Een heerlijk comfortabel ingericht huis van vele gemakken voorzien. Een tuin met veel privacy en een fijn zwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Landgoed Moletin in Ceský Krumlov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Landgoed Moletin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Landgoed Moletin scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.