Chalet Jetta

Chalet

Onvoldoende

1 review over Chalet Jetta in het Nederlands

Mooie plek: interieur huisje stamt uit Sovjettijd!

Reisfan
25-9-2015

De inrichting van dit huisje voldoet absoluut niet meer aan de hedendaagse eisen! We hebben nieuw beddengoed, snijplank, mes en hapjespan gekocht omdat alles versleten was. Door de regen moesten we binnen zitten en zaten we de hele dag op houten banken. De tweede slaapkamer daar stonden bedden die zo oud waren dat het ronduit ongezond is om daar op te slapen. Die bedden zijn zo oud dat ze vergeven zijn door huisstofmijt en schimmels. De trap naar boven was zo onveilig dat ik er een keer bijna vanaf ben gevallen. Onze dochter van toen 2,5 moest natuurlijk gedragen worden en dat moest mijn man doen want dat durfde ik niet meer na die bijna-val. En die eigen boot is een een plastic, versleten bootje. Het was zo armoedig dat we geklaagd hebben en gelukkig een comfortabele woning hebben gekregen. Niet geschikt voor kinderen! Geen comfort!! Nooit meer Tsjechië voor ons!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Chalet info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Jetta in Cerna v Posumavi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Jetta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.