Hotel Jurkovičův dům

1 review over Hotel Jurkovičův dům

Perfektní hotel na kolonádě! ****

Jaroslav
19-7-2012

Hotel Jurkovičův dům má skvělou polohu hned vedle lázenské kolonády s vodotryskem,u známého pramene Vincentka,nedaleko pramene Ottovka. Je po rekonstrukci,vybavení perfektní,jídlo vynikající vč.salátového bufetu.Wellness centrum je nové,bazén s masážními tryskami i whirpooll jsou špičkové.Procedury je možné mít k pobytu-vše v hotelu..Skvělé masáže i perličky..Luhačovice mají i pěknou pěší zo'nu,cca 500m od hotelu.Krásné vycházky do okolí na další prameny..Aloiska je vynikající i chut'ově..Pobyt doporučuji.Byli jsme již po druhé,vždy max.spokojenost..

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jurkovičův dům in Luhacovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jurkovičův dům zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jurkovičův dům scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.