Reviews over Luhacovice

Fantastische plek

jilenti,
    12-9-2010

"Penzion Stella" is een gemoedelijk en zeer gastvrij pension. De kamers zijn ruim en hebben een balkon. Ook is er een kleine bar en bij mooi weer kun je heerlijk op het terras voor het pension zitten. Vergeet vooral niet het drankje slivovice te proeven. Ook kun je in het pension een ontspannende massage ondergaan. Het pension ligt op 350m vanaf het centrum met zijn restaurants en terrasjes en het park met de geneeskrachtige mineraalwater bronnen. Vanaf oktober 2010 wordt een overdekt zwembad op ongeveer 150m afstand van het pension gerealiseerd. Op 2,5km is een stuwmeer waar je kunt bootje varen en daarnaast gelegen is het openlucht zwembad. Verder zijn er in de omgeving van Luhacovice leuke steden, kastelen e.d. te bezichtigen. Pension Stella is een echte aanrader.

Fantastische plek

Jilenti,
    12-9-2010

Penzion Stelle in Luhacovice is een heel gemoedelijk en gastvrij pension. Ruime kamers met balkon. Het pension heeft een eigen bar en bij mooi weer kun je buiten op het terras zitten. Vergeet vooral niet de slivovice te proberen. Ook kun je je in het pension laten verwennen met een massage. De ligging is 350m van het centrum en het park met de bronnen. Vanaf oktober 2010 is er de beschikking over een overdekt zwembad wat op ongeveer 150m afstand van het pension komt. Op 2,5 km is een stuwmeer en openlucht zwembad. In de omgeving zijn ook veel leuke steden en kastelen te bezichtigen. Pension Stella is een echte aanrader!

Een heerlijke camping, altijd even thuiskomen!

Ineke van Welbergen,
    3-9-2008

De camping ligt even buiten de plaats zelf. De plaats zelf is een prachtig klein Tsjechisch kuuroord. Volop cultuur!

We komen er al jaren. Vroeger met de kinderen, nu nog met zijn tweeën. Een echte Tsjechische camping, dus weinig Nederlanders. Heerlijk. Zwemmen in het meer, vissen of waterfietsen, het kan allemaal. De keuken, het menu, is al jaren hetzelfde maar altijd erg lekker. Ollie is een goede kok. Het personeel is erg vriendelijk. De vaste gasten begroeten ons nu ook al. In de buurt ook goede restaurants. Een mooie wandeling mogelijk naar het dorp via een wandelroute. Slowakije is hiervanuit ook dichtbij. Veel goede herinneringen hier, ook bij de kinderen. De prijzen van de camping en het restaurant zijn erg aantrekkelijk. Voor

Mooie camping voor Tsjechische begrippen

Hanneke,
    28-7-2008

Het loopt iets glooiend, daarom is het wat moeilijk je caravan recht te zetten. Mensen zijn erg vriendelijk en spreken goed Engels en sommigen ook Duits. Wij hadden problemen met de auto, maar zijn maarkten uit zichzelf een afspraak met de garage. Je kunt er heerlijk eten. In de omgeving is ook van alles te zien. Ligt aan een stuwmeer met veel vis. Echt niet duur : 4 volwassenen, auto, caravan en hond ca. 15 euro per nacht.

Erg schoon sanitair, een echte aanrader.

Luhacovice scoort een 9,8 uit 10, op basis van 4 reviews