Kroměříž

Vakantie in Kroměříž

• Met wie en wanneer reis je?

Als we dat weten, kunnen we je overal de juiste prijsinformatie laten zien.

2 volwassenen
    Volwassenen

12+

Kinderen

2 tot 12 jaar

Baby's

Jonger dan 2

Leeftijd bij thuiskomst. Min. 1 persoon ouder dan 18.

vakanties Kroměříž

Reviews over Kroměříž

• 9Gustav22-09-2014

"Athen Maehrens"

Die Stadt wurde im 13.Jh. als Bischofsstadt gegründet und zählt zu den schönsten Städten der Tschechei. Das malerische historische Zentrum steht unter Denkmalschutz. Rund um den großen Marktplatz schöne Buergerhaeuser und Arkadengaenge. Das Erzbischoefliche Schloss mit seinen herrlichen ausgedehnten Parkanlagen gehört zum UNESCO - Weltkulturerbe. Sehenswert auch der Barockbrunnen von 1655, die Mariensaeule die 1680 nach der Pest errichtet wurde, die Piaristenkirche Johannes der Taeufer und die älteste Kirche in der Stadt St. Mauritius aus dem 13. Jh.

• 9Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2014

• 8Roel05-02-2012

Kromeriz Moravie

Prachtige stad met vele Unesco monumenten en een rijke geschiedenis. Er zijn meerdere restaurants en kroegen. De meeste met vriendelijke bediening die enkele woorden over de grens spreken.

• 7Uitgaanslevenn
    • 10Cultuur

Zakelijk gereisd in januari 2012

• 9Marian20-11-2011

Leuk stadje en niet te toeristisch

Mooi paleis en tuinen, centraal gelegen

• 7Uitgaanslevenn

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Ria28-12-2009

gezellig druk

Gezellig drukke stad waar veel toeristen komen om de unesco-monumenten te bezoeken, o.a. een slot (17de eeuws) met slottuin, een Engels landschapspark, tweemaal zo groot als het historisch centrum, en een bloementuin, een paar honderd meter van het centrale plein. Veel toeristen zoeken hun weg langs de gezellige straatjes tussen de twee bezienswaardigheden. Toen wij er waren was om een reden die ons niet duidelijk was het slot gesloten voor het publiek, jammer...

augustus 2008