Hotel Buchlov Park

7.5Goed

• Jacuzzi

46 reviews over Hotel Buchlov Park

• 1Johannetje11-08-2012

Waardeloos, service ver te zoeken

Buchlov park, samen met onze dochter bezocht. Eten zeer slecht, niets te doen voor kinderen, Raf is een hork en zeer chagerijnig, heeft geen oog/oor voor de klant. Zwembad is te vies om vast te pakken. De serveersters worden afgesnauwd door hem en zijn vrouw. Het was erg regenachtig tijdens ons verblijf en totaal geen alternatief voorzien, terwijl het wel in de info brochure stond. Eten is brol en weinig. We hebben 4x geklaagd ter plaatse en werd gewoon weggelachen. Kortom een echte afknapper. Tijdens ons verblijf zijn er 3 echtparen (incl wij) eerder vertrokken vanuit ontevredenheid. Het enige wat mooi is, is de omgeving. We zijn nog lang bestookt met hun nieuwsbrieven en met veel pijn en moeite vanaf geraakt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2008

• 9Werner10-02-2012

OM terug te gaan.....helaas..

Rustig gelegen, wij zouden zeker teruggegaan zijn ware het niet dat hun website al enkele weken "under construction"is wat ons deed vermoeden dat er wel eens geen buchlov park meer zou zijn met Raf en Nathalie. Een mail naar de toeristiche dienst van Buchlovice gaf het volgende antwoord.

"hotel buchlov park was sold to the new owner, the hotel reconstructs., "

Vermoedelijk zal het dus wel terug open gaan, al dan niet verbouwd..... jammer wij hadden er graag nog eens terug geweest zoals het was in zijn huidige vorm.

• 8Uyttersprot15-03-2011

Prachtige ligging!

Prachtig gelegen, de kamers achteraan met zicht op de heuvels en de vallei zijn adembenemend.

Het eten is er super lekker. Wij vonden de gastheer heel vriendelijk, niet uitbundig staat niet gelijk met onvriendelijk.

Zeker een aanrader, een plaats om tot rust te komen!

Gereisd met partner in juni 2010

• 6Marina en Jos05-10-2010

Zeker geen 4 sterren waard

Mooie omgeving, maar afgelegen, waar niets te beleven valt. Wagen is noodzakelijk om uitstappen te maken. Onvriendelijke ontvangst door "gastheer", geen tijd voor zijn gasten. Koud, regenachtig en zonder verwarming. (het was te veel werk) We werden dan gedumpt op een kleine zolderkamer. Het was er niet erg netjes.(vuile borden, zwembad, linnen) Het eten was dikwijls lauw. Kortom, een reis die niet voor herhaling vatbaar is en buiten de mooie uitstappen en bijhorende foto's snel te vergeten is. Dit hebben we nog niet meegemaakt. Precies een hotel dat aan het uibollen was.

Gereisd met partner in september 2010

• 4Claes27-09-2010

nooit meer

Zeker geen 4 sterren waard,de patron kent zeker het woord vriendelijk zijn niet ( nooit niet mee gemaakt). De brochure moet hij dringend aanpassen klopt niets meer van ,vooral het zwembad ( ijskoud en te vuil zelfs nog te smerig voor visssen in te zetten) . Heeft geen wandelkaarten, alleen voor met de moutainbike en wegen voor uw benen te breken. Maakt maar reklame van belgische bieren ,er was niets van in huis de vooraad was op.

Gereisd met partner in september 2010

• 10dew02-08-2010

heerlijke vakantie *

prachtig gebied mooi hotel vriendelijk zonnig zwemmig lekker vrolijk echt vakantie

• 9claude24-07-2010

Fantastische plek

eten heel lekker en kamers ok. zeer prachtige omgeving. het was echt top, zeker om nog eens over te doen.

• 7gie vanheers03-04-2010

Rustige omgeving

Prima uivalsbasis voor mooie uitstappen Het eten was lekker. Kamer in orde. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9Fam. Driesen (Kasterlee)01-03-2010

Geslaagde winter vakantie

Wij hebben hier een zeer leuke vakantie gehad. Veel sneeuw mooie wandelingen en prachtige natuur. (veel hertjes gezien) Leuke mensen leren kennen. (gezellige boel) Het eten was zeer lekker. Kamer perfect in orde. Heel vriendelijk personeel. Wij komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in december 2007

• 5Gonnissen15-02-2010

goed voor één keer

Tsjechië is een prachtig land en het hotel is een prima uitvalsbasis om één en ander te bezoeken. We waren er in de zomer van 2009.Toch duaal gevoel bij kindvriendelijkheid van dit hotel. Als Raf en zijn personeel gaan snauwen omdat uitbundige kinderen wat veel lawaai maken of wanneer hij kinderen de toegang tot de trampoline ontzegt nadat zijn eigen zonen het net eromheen hebben gemolesteerd bij enkele salto's, is het toch even schrikken. Het weer was goed maar het 'verwarmd' zwembad komt niet boven de 19° uit, ook niet als het overdag 30° en warmer is. De kamers zijn goed, wel een beetje krap voor gezinnen met meerdere kinderend en hygiene niet altijd super. Het eten is er goed maar gewoon en bij het ontbijt mag wat meer variatie. Het paardrijden zelf is geen aanrader. Geen grootse wandelingen, begeleiders die zelf niet steeds kunnen rijden. Goed voor één keer dus en we hebben Praag gezien: da's een must. Guido en de zijnen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Hotel Buchlov Park info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats