Camping Bojkovice

CampingWeer vandaag21°10°
Camping Bojkovice
7,8

18 reviews over Camping Bojkovice in het Nederlands

Helemaal in het Zuidoosten van Tsjechië ligt deze kleine maar volledige camping met zwembad. Wanneer je graag geniet natuur en niet tussen Nederlanders wilt staan, is deze camping erg leuk. Mijn kinderen, 14,12,8 en 6 misten Nederlandse vriendjes. De camping is vrij rustig behalve op zaterdagavond. Disco tot 12 uur. Op zondag luidruchtige animatie op de namiddag. Beide voor kinderen wel leuk. Op dinsdagmorgen kon je als volwassene meedoen met poweryoga. Ook leuk. Gezellige camping, gastvrije eigenaren die in alles

mee willen denken. Snackbar, bar op de camping. Op loopafstand van dorp. Waar alles is. Je kunt lekker eten voor 8 euro bij Chalupa. Mijn ouders waren samen 20euro per nacht kwijt. Wij met vier kids 32 euro. Douches apart betalen.

Oude reviews (archief)

leuke kindercamping

veerman
13-8-2016

11 en 9 jaar geleden hier ook al geweest. De camping is erg schoon en netjes. Je kunt zien dat ze met hun tijd mee gaan, want de huisjes zijn absoluut opgeknapt. Ook hebben ze een tal nieuwe huisjes neergezet. Wij hadden 2 slaapkamers, badkamer met douche, wastafel-set en toilet en een aparte keuken. Buiten een mooie overdekte veranda met tafel en stoelen en naast het huis een eigen oprit. De eigenaar (Josef), was net zoals vroeger, zeer vriendelijk, altijd behulpzaam en in onze ogen, 24/7 bezig op en rond de camping. Terras bij de kantine is nu helemaal overdekt, wat het een stuk aangenamer maakt. Onze zoon van 10 heeft zich prima vermaakt, waardoor ook wij een lekkere vakantie hebben gehad. Ze weten met leuke animatie de kinderen te vermaken. Het Enige minpuntje is dat er geen kampvuur voor de kinderen meer is.Maar een Absolute aanrader! Ook onze oudere kinderen hebben zich hier in het verleden goed vermaakt.Jozef en zijn familie is niets teveel en zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Super camping!!

Nancy
7-8-2016

Super camping!! We hebben er dik 3 weken met heel veel plezier gestaan, Joseph (eigenaar) en zijn familie zijn super behulpzaam en erg vriendelijk.

Hij probeert zelfs wat Nederlands te praten!

Disco, animatie voor de Kids, film avonden, allemaal erg leuk.

Zwembad is ook erg mooi. Zeker een aanrader!

we hebben het geweldig gehad!

roelienvp
10-8-2014

leuke camping,en fantastische eigenaren,6 dagen in de week werd er via een groot scherm een film gedraaid,(Wel in het Tsjechisch)Maar ondanks dat was het toch te volgen en erg gezellig,Leuk restaurant,Waar je S avonds gezellig wat kan drinken,De eigenaren zijn erg vriendelijk We zijn met auto pech komen te staan,Camping gebeld En we werden gelijk opgehaald(door 1 van de eigenaren),En terug gebracht naar de camping,Het zwembad was schoon en goed!Er is geen broodjes service,Maar de winkel is op loopafstand.Al onze kinderen,Waar onder 2 pubers14 en 13 en 2 kleine kinderen van 7 en 2,Hebben zich prima vermaakt,Er is speel gelegenheid en een grote trampoline met veiligheid s net,Kortom een echte aanrader om heen te gaan met zowel oudere als jongere kinderen,

Bij laatste bezoek in 2010 was de bezetting slecht en vrijwel alleen Tsjechisch/Slowaaks. Dit jaar weer een paar NL caravans en campers, wel alleen echtparen. Geen NL kinderen gezien. Zwembad wel leuk voor kinderen maar verder geen echte kinderaktiviteiten. Zeer beperkt speeltuintje.

Sanitair wel schoon maar verouderd. Van de 4 douchehokjes er 3 uitgeprobeerd waarvan 2 slecht (douchekop kapot of los).

Geen excursies meer zoals vroeger.

Wel is het terrein zelf dit seizoen aangepakt, o.a. looppaden opnieuw betegeld, en het rest.-terras is uitgebreid en overdekt.

Restaurant heeft nu een wat uitgebreide kaart voor het diner. Eén keer meegemaakt dat het s avonds echt vol zat en toen liepen de wachttijden meteen zwaar uit de hand.

Instelling personeel nog steeds vriendelijk en behulpzaam. Men richt zich niet meer erg op de NL-markt maar ook niet specifiek op,de binnenlandse (CZ) markt. Het was dit jaar in de avond en nacht wel erg veel rustiger dan in 2010.

Mooie camping

O. Vis
30-9-2010

Wij zijn door de eigenaar zeer gastvrij ontvangen. Hebben hier een week gestaan. Goed onderhouden grasveld en mooi zwembad. De sanitairruimten zijn idd verouderd maar wij hadden altijd warm water. 1 dag was de boiler stuk en toen mochten wij in een van de huisjes douchen. De eigenaar en zijn gezin doen er alles aan om het je naar de zin te maken. Op de dag van ons vertrek verzorgde hij een prima ontbijt en stond het hele gezin ons uit te zwaaien. De mensen moeten de Tsjechische campings niet vergelijken met de 4* campings. Dan kom je bedrogen uit! Wij zoeken juist de Tsjechische campings op, liefst waar zo min mogelijk Nederlanders komen.. die hebben altijd wat te klagen of een grote b.k

Hier geldt: stilstand is achteruitgang

R. Waaijenberg
20-3-2010

Sinds mijn beoordeling in 2006, is het de laatste jaren minder druk.

Situatie rond sanitair en afval is niet beter geworden.

Eetgelegenheden in het dorp zijn nog steeds goed en gezellig.

Fantstisch

Hanny Mulderij
11-9-2009

Camping Bojkovice is een zeer goede camping.Wij komen al voor de 19 de keer daar nog steeds bevalt het prima. Dat er dit jaar weinig excursie,s waren komt niet door Jozef er was te weinig animo en dan gaat zo iets niet door natuurlijk.Het zag er iederedag netjes uit. Als er problemen waren Jozef fietste de hele dag over de camping. Hij deed zijn best maar het is moeilijk om het iedereen naar de zin te maken

We hebben deze reacties vol verbazing gelezen. Deze negatieve mensen hebben, als ze al in Tsjechie gekampeerd hebben, zeker alleen de grote luxeuze campings bezocht in de grote steden, oftewel in Praag of in nederlands beheer. In onze ogen kwam deze camping zeker niet slecht uit de bus, zeker voor een camping in zo een klein stadje. Bekijk het eens van de positieve kant: de locatie op zich is ideaal, op loopafstand van een station, dus wil je zo graag je uitstapjes maken, kan je alle kanten op. Een beetje eigen initiatief...?? Zo zijn wij wezen waterskieeen, wél naar de bierbrouwerij en de wijnkelder geweest, ook hebben wij een glasfabriek bezocht en hebben wij verschillende stadjes bezocht in de omgeving en dat allemaal in 14 dagen?? Voor de wat oudere jeugd werden er stapavonden georganiseerd en reed er de gehele nacht een taxi met hen mee om ze overal heen te rijden. De mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. Wij komen al 4 jaar en zijn zeer tevreden over camping Bojkovice!!

ABSOLUUT GEEN AANRADER

Marijke
15-8-2009

Het sanitair is inderdaad verouderd, daar heb ik ook geen probleem mee maar dat het inderdaad maar 1!!! keer per dag werd schoongemaakt toen wij er waren (en dat hebben we in de gaten gehouden) en dan nog met 1 emmertje KOUD water de dames en heren WC's in 8!!! minuten noem ik wel degelijk met een franse slag. De douches hebben, toen wij er zaten, alleen maar warm water gehad nadat wij er wat van hadden gezegd. Natuurlijk worden de WC's vies door mensen die vanuit het zwembad met natte voeten etc even naar de WC moeten maar daar zou dan op moeten worden ingespeeld door Josef door het dus vaker schoon te maken.

Ook wij hadden een plek gereserveerd en kwamen ook op een andere plek en waarom????? dat weten we nog niet. Er werd ook pas na 1 week een trampoline neergezet en dat was het enige samen met het zwembad voor de kinderen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bojkovice in Bojkovice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bojkovice zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bojkovice scoort een 7.78 uit 10 op basis van 20 reviews.