Sorteren

vakanties Zlín (Zlínský)

Reviews over accommodaties in Zlín (Zlínský)

leuke kindercamping

veerman
    13-8-2016

11 en 9 jaar geleden hier ook al geweest. De camping is erg schoon en netjes. Je kunt zien dat ze met hun tijd mee gaan, want de huisjes zijn absoluut opgeknapt. Ook hebben ze een tal nieuwe huisjes neergezet. Wij hadden 2 slaapkamers, badkamer met douche, wastafel-set en toilet en een aparte keuken. Buiten een mooie overdekte veranda met tafel en stoelen en naast het huis een eigen oprit. De eigenaar (Josef), was net zoals vroeger, zeer vriendelijk, altijd behulpzaam en in onze ogen, 24/7 bezig op en rond de camping. Terras bij de kantine is nu helemaal overdekt, wat het een stuk aangenamer maakt. Onze zoon van 10 heeft zich prima vermaakt, waardoor ook wij een lekkere vakantie hebben gehad. Ze weten met leuke animatie de kinderen te vermaken. Het Enige minpuntje is dat er geen kampvuur voor de kinderen meer is.Maar een Absolute aanrader! Ook onze oudere kinderen hebben zich hier in het verleden goed vermaakt.Jozef en zijn familie is niets teveel en zijn erg behulpzaam en vriendelijk.