Sorteren

vakanties Zlín (Zlínský)

Reviews over accommodaties in Zlín (Zlínský)

Redelijk

Aleid
    23-8-2017

Camp Roznov is een zeer grote familiecamping. De gasten zijn voornamelijk Tsjechisch. Er zijn veel chalets, van zeer klein tot groot, die behoorlijk aan de prijs zijn. Er is een tent-gedeelte en een caravan-gedeelte. Mensen uit de rest van Europa staan voornamelijk op het caravan-gedeelte, dat eigen sanitair heeft, maar met een tent mag je daar niet staan. Dat is ook duurder.

Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam, er wordt redelijk Engels gesproken.

De sfeer is goed. Sommige gasten houden niet zo van buitenlanders en gedragen zich stug, dit komt door de taalbarrière. Eenmaal contact met een Tsjech betekent gezelligheid. Daar moet je wel iets voor doen.

Sanitair is voldoende, echter niet altijd warm water in de douche.

Mooie, Tsjechische camping in schitterende natuur!

Nelleke
    1-8-2017

Helemaal in het Zuidoosten van Tsjechië ligt deze kleine maar volledige camping met zwembad. Wanneer je graag geniet natuur en niet tussen Nederlanders wilt staan, is deze camping erg leuk. Mijn kinderen, 14,12,8 en 6 misten Nederlandse vriendjes. De camping is vrij rustig behalve op zaterdagavond. Disco tot 12 uur. Op zondag luidruchtige animatie op de namiddag. Beide voor kinderen wel leuk. Op dinsdagmorgen kon je als volwassene meedoen met poweryoga. Ook leuk. Gezellige camping, gastvrije eigenaren die in alles

mee willen denken. Snackbar, bar op de camping. Op loopafstand van dorp. Waar alles is. Je kunt lekker eten voor 8 euro bij Chalupa. Mijn ouders waren samen 20euro per nacht kwijt. Wij met vier kids 32 euro. Douches apart betalen.

leuke kindercamping

veerman
    13-8-2016

11 en 9 jaar geleden hier ook al geweest. De camping is erg schoon en netjes. Je kunt zien dat ze met hun tijd mee gaan, want de huisjes zijn absoluut opgeknapt. Ook hebben ze een tal nieuwe huisjes neergezet. Wij hadden 2 slaapkamers, badkamer met douche, wastafel-set en toilet en een aparte keuken. Buiten een mooie overdekte veranda met tafel en stoelen en naast het huis een eigen oprit. De eigenaar (Josef), was net zoals vroeger, zeer vriendelijk, altijd behulpzaam en in onze ogen, 24/7 bezig op en rond de camping. Terras bij de kantine is nu helemaal overdekt, wat het een stuk aangenamer maakt. Onze zoon van 10 heeft zich prima vermaakt, waardoor ook wij een lekkere vakantie hebben gehad. Ze weten met leuke animatie de kinderen te vermaken. Het Enige minpuntje is dat er geen kampvuur voor de kinderen meer is.Maar een Absolute aanrader! Ook onze oudere kinderen hebben zich hier in het verleden goed vermaakt.Jozef en zijn familie is niets teveel en zijn erg behulpzaam en vriendelijk.

Super camping!!

Nancy
    7-8-2016

Super camping!! We hebben er dik 3 weken met heel veel plezier gestaan, Joseph (eigenaar) en zijn familie zijn super behulpzaam en erg vriendelijk.

Hij probeert zelfs wat Nederlands te praten!

Disco, animatie voor de Kids, film avonden, allemaal erg leuk.

Zwembad is ook erg mooi. Zeker een aanrader!

Schitterend na upgrade naar 4 sterren hotel

avanark
    20-8-2014

Hotel Horal heeft een upgrade ondergaan naar een 4 sterren hotel.

Er is een groot gedeelte bijgebouwd met zeer luxe en ruime kamers.

Het is er ontzettend schoon, de schoonmakers verdienen echt een pluim!

Het eten is meer dan voortreffelijk. Zowel ontbijt als diner.

Prachtig nieuw zwembad en nieuwe sauna's.