Zeliv / Trnavka

Reviews over Zeliv / Trnavka

Interessant omwille van het kloostercomplex

rainbow,
    30-5-2014

Deze plaats is interessant om te bezoeken vanwege het kloostercomplex dat er gelegen is. In het dorp zelf is verder weinig te zien. In het Restaurace na Zelivce, kan je terecht voor een degelijk maal.

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

Buiten het kloostercompex weing te beleven

folieske,
    17-8-2012

Želiv, een kleine stad met een klooster en kasteel Trčkuv, zowel berucht als interneringskamp voor monniken uit alle delen van Tsjecho-Slowakije die tijdens de communistische strijd zich verweerden tegen de vijand, die zeker vanwege hun “perverse kerk ideologie” van het toneel moesten verdwijen. Buiten het kloosteromplex en eventuele voormalige nutsgebouwen valt er in het dorp weinig te beleven.

Gereisd met partner in Mon Aug 13 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Zeliv / Trnavka scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews