Hotel Anton

Kleine hotelsWeer vandaag-4°-5°
Hotel Anton
7,3

5 reviews over Hotel Anton in het Nederlands

Zeer nette kamers, zeker voor Tsjechië

Fokke en Fernande
23-8-2011

Dit hotel voldoet goed aan onze wensen. Wij hebben een hotelkamer aan de achterzijde en die is de gehele dag heerlijk koel. Het was er namelijk overdag 35 graden! Het was zelfs mogelijk onze babyvoeding bij de receptie in de koelkast te plaatsen. Het enige minpuntje is dat er niet constante wifi verbinding is. Voornamelijk niet eigenlijk. De bedden zijn enorm, en de matrassen hard maar prima. Het is helemaal verbouwd. De badkamer is ingericht met Villeroy & Boch sanitair en ziet er schitterend uit. Jammer dat de handdoeken wel heel oud zijn, die voelen als schuurpapier. Met de lift is het gemakkelijk te doen om met baby en kinderwagen op je kamer te komen. Ligging uitstekdend!

Lekker hotel

L.Beldman
2-5-2009

Hotel is inderdaad nog niet helemaal af maar je hebt geen last van de laatste werkzaamheden. Wij hadden alleen nog geen kapstok op de kamer. Hotel heeft geen lift en receptie zit op de eerste verdieping dus nadelig voor iemand in een rolstoel. Ontbijtbuffet prima, wat je mag verwachten voor een 3 sterren. Je kan in het restaurant ook lekker en goedkoop eten! Centrum ligt op loopafstand.

nu prachtig, binnenkort schitterend

mark de kempe
26-1-2009

Prachtig gebouw dat volledig gerestaureerd wordt. Het grootste deel is klaar, maar een extra vleugel zal wellicht in de loop van 2009/2010 klaar zijn. Dan zal het hotel ook over een zwembad, sauna etc beschikken. Dit heeft de eigenaar mij verteld. Momenteel kan je er al schitterend verblijven, propere kamers, vriendelijk personeel, en naar onze normen zeer goedkoop. Wij verbleven in kamer met ontbijt. Dichtbij het centrum van Telc, Unesco werelderfgoed.

2008

zeer aan te bevelen

a.cuijpers en r.cuijpers-maskow
10-9-2008

hotlel waren ze nog steeds aan het verbouwen maar daar hadden wij geen last van. er was geen kleerkast op de kamer maar na opmerking hierover werd meteen i.o.m. directie besloten tot aanschaf. iedere dag zuivere handdoeken. personeel zeer vriendelijk en het eten: om je vingers af te likken. wij gaan zeker nog eens terug over een jaar of 2 want dan zal de verbouwing zeker klaar zijn.

Wij waren in maart 2008 in dit hotel

Sander
27-3-2008

Wij waren in maart 2008 in dit hotel. Het was nog niet helemaal af en nog een beetje kaal, maar wel was alles zeer netjes. Het personeel spreekt niet erg goed engels/duits maar ze doen erg goed hun best! Ook zijn de prijzen erg laag, zowel eten als drinken is spotgoedkoop. Het ontbijt is niet heel bijzonder, maar prima.

Je moet het niet vergelijken met een nederlands hotel, maar als je makkelijk ingesteld bent zoals wij dan kun je hier prima vertoeven!

We hebben een aantal aanbieders voor Anton voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Anton in Telc, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Anton zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.