Vakantiehuis Sudkuv Dul Park

Vakantiehuis Sudkuv Dul Parkstersterstersterster

9.6Fenomenaal

Tsjechie, Vysočina, Sudkuv Dul

Op vakantie geweest naar Sudkuv Dul Park?

9.6Fenomenaal

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

18 reviews over Vakantiehuis Sudkuv Dul Park

• 10Johan en Elisabeth05-11-2016

Een fantastisch verblijf veel ruimte in en om huis

Wij hebben ontzettend genoten van een weekje Sudkov Dul Park. Een fantastisch landhuis van alle gemakken voorzien. Om tot rust te komen is dit de ideale plek. De grote stad Tabor ligt op een half uur rijden maar zelfs in kleinere plaatsen als Pacov en Obratan kun je heerlijk eten en drinken voor zeer redelijke prijzen. Kortom een fantastisch verblijf die zeker voor herhaling vatbaar is

Gereisd met partner in september 2016

• 10Charlotte21-08-2016

Echt vakantie!!!

Om even bij te kunnen komen hebben ik en mijn partner deze vakantie geboekt. En bij aankomst hadden we het vakantiegevoel al helemaal te pakken. Niets hoeft....en even helemaal tot rust komen. We zijn iedere dag lekker en goedkoop uit eten geweest. Het park is van alle gemakken voorzien en het is veel luxer dan dat wij het thuis hebben. Dus eigenlijk vonden wij het jammer dat onze vakantie er zo snel op zat. Wij komen hier zeker terug!!

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Hermen12-07-2016

Super locatie!

Heerlijk verblijf gehad van 14 dagen. Super mooie ligging in een rustige omgeving. Grote stad Tabor op half uur rijden. Hoofd huis is heel mooi ingericht en super groot. Studio boven is eenvoudig maar prima. Het speelhuis is een heerlijke oplossing als je met kinderen op vakantie bent.

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 10Setkin Sies12-08-2014

Heerlijke ruim en rustig huis in mooie omgeving

Voor wie rust, ruige natuur en de luxe van thuis zoekt is dit een fantastisch huis. We zijn twee jaar achter elkaar geweest met 4 echtparen en een stoot kinderen en hebben alle twee de keren genoten. Er is voldoende ruimte om in een grote groep van de rust te genieten en er is voldoende ruimte om met elkaar op te trekken. De omgeving is niet toeristisch, en dat spreekt ons erg aan! En toch is er genoeg te doen en te zien, je hoeft je niet te vervelen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 10fam. Hendriks12-05-2014

Doen!

Wij hebben genoten van ons verblijf van een week in Sudkuv Dulpark met de hele familie. Voor iedereen genoeg te doen, Wij waren met 8 personen en mochten het hele park gebruiken. Leeftijd 18 - 84, en voor ieder wat wils! Heerlijk en goedkoop uit eten geweest, broodjes vlakbij te halen (4 km, kan zelfs op de fiets) Huis beschikt over alle faciliteiten die je je maar wensen kunt

Gereisd met oudere kinderen in april 2014

• 10Sonja Moedt23-09-2013

Zeer luxe vakantiehuis

Geweldig luxe vakantiehuis, wat een ruimte in en om het huis. Heerlijke badkamer, alles zeer schoon. Gelegen aan de rand van een klein dorpje met een weids uitzicht. Zeer goede betaalbare eetgelegenheden in de buurt. Kamers zijn goed ingericht, heerlijke bedden. Zeer kindvriendelijk, zowel buiten, veel speelruimte, als binnen in de speciaal ingerichte speelkamer.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 10Paul Kamermans22-09-2013

Heerlijk veel rust en ruimte

Een heerlijk luxe vakantiehuis met alles er op en er aan, inclusief sauna en speelruimte voor de kinderen. Het huisje was bij aankomst zeer schoon. Veel privacy en ruimte in en om het huis. Geweldig uitzicht op heuvels en bos. Je ziet de reeën lopen vanuit het huis. Het is gelegen aan de rand van een rustig klein dorpje. Voor vertier kun je naar het nabijgelegen middeleeuwse stadje Tabor.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 9Setkin Sies02-09-2013

Heerlijke locatie met enorme mogelijkheden

Wij zijn met 4 echtparen met 6 kinderen in Vakantiepark Sudkuv Dul geweest en er was genoeg ruimte en mogelijkheden voor het trekken van een eigen plan, je rustig terug te trekken, of met de hele groep samen dingen te doen. Een ieder heeft zich enorm vermaakt!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 10Beijering20-09-2010

Een heerlijke plek om te vertoeven!

Op het park rust, ruimte en mooie natuur. In de omgeving genoeg bezienswaardigheden.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2010

• 9S. Tjepkema18-08-2010

Rust ruimte, prachtige omgeving

Sudkuv Dul park ligt in prachtige omgeving met veel natuur en ruimte. Je kunt in de buurt wandelen, fietsen en vissen. Bij minder weer is er voldoende vermaak op het park, potje poulen of tafeltennissen. 's Avonds lekker bbq'en of bij de vuurplaats zitten. Voor uitstapjes zit je ook prima, Praag, Tabor of een bezoek aan het zwembad. Kortom veel ingredienten voor een onvergetelijke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

3 tips over Vakantiehuis Sudkuv Dul Park

• Sonja Moedt, 23-09-2013

De badkamer op de begane grond is helemaal geweldig, met een super groot familie bad. En de steden Tabor en Praag zijn een bezoek meer dan waard.

• Paul Kamermans, 22-09-2013

Er is van alles te doen in de omgeving maar een bezoek aan het stadje Tabor is een aanrader. Tevens kun je daar makkelijk de trein pakken naar Praag.

• Setkin Sies, 02-09-2013

We hebben paarden gehuurd bij bewoners aan het begin van de weg en dat was een enorm leuke ervaring!

0 vragen over Vakantiehuis Sudkuv Dul Park

Vakantiehuis Sudkuv Dul Park info