Vakantiepark Fontana-Volmanec

Tonen op kaart

84 reviews over Vakantiepark Fontana-Volmanec

• 9HJ13-01-2020

Geweldig!

Gezellige camping! Goede sfeer. Eigenaar en personeel is zeer behulpzaam. Op de camping wordt van alles georganiseerd. Tevens in de omgeving voldoende uitstapjes voor jong en oud. In het hoogseizoen wordt er op zondag “een uur voor ieder” en ‘s avonds en op woensdagavond een sing-in georganiseerd met en door de campinggasten in de tent.

• 9Activiteiten
    • 9Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Karin13-01-2020

Helemaal TOP! komen zeker terug.

Super vakantie! Je komt hier helemaal tot rust. De campingeigenaar Rein,zoon Laurens en natuurlijk Dirk maken je vakantie onvergetelijk. Ze staan altijd voor je klaar. Ze weten alles van de omgeving, dus bij vragen staan ze altijd voor je klaar. Ook een aanrader is de bisto op de camping. Chefkok Rein maakt daar de heerlijkste gerechten voor een prima prijs. Dit jaar gaan we zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2019
    3Gezin met kleine kinderen26-09-2019

Gasslangen van 2006 terwijl het 2019 is. Alle rubbers/elastiek van tent verweerd en kapot. Tent rits zat geen lopertje aan, dus zelf iets gemaakt om open en dicht te kunnen doen. Tent lekte door slecht opzetten en kon initieel pas volgende dag verholpen worden. Gaten in grond om het zwembad. Tegels om het zwembad los. Zwembadwater zeer groen. Draadeinden die gevaarlijk uitsteken bij zwembad. Glijbaan te weinig druk. Douches regelmatig koud en soms geen water. Warm en koud verkeerd om aangesloten. Minimaal onderhoud op terrein. Bedden zijn onderstel uit 1980 met matje er op. Kastjes voor pannen gelijk met vloer dus alle rommel loopt er in. Geen regels, dus geen avondstilte. Afrader voor kleine kinderen. Wifi heeft gehele periode niet gewerkt. Jeugdhonk stamt uit 1940 qua onderhoud.

Rein heeft fin. comp. gedaan, dus daarmee erkent hij de issues. Bij neg. review (van anderen) kregen wij een mail na!

• 3Activiteiten
    • 1Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10Lisa13-09-2019

Geweldige camping + eigenaar, volgend jaar weer!

Fantastische eigenaar met geweldige tips over de omgeving en must-see's van Tsjechië om zoveel mogelijk uit je vakantie te halen. De camping ligt centraal waardoor je met 2 uurtjes rijden op de meest fantastische plaatsen bent (Praag, Cesky Krumlov, Jihlava, Wenen om maar wat te noemen) Rein weet precies wanneer je het best kunt gaan. We zouden eigenlijk 1 week blijven en verder gaan maar hebben besloten 3 weken te blijven. Het is toegestaan een klein vuurtje te maken bij de tent wat voor een gezellige sfeer zorgt. In het naseizoen is het rustig waardoor ook de natuur dichterbij komt (let op, er zullen dan wel reparaties etc gaande zijn, er is namelijk tijd nodig om een camping zo mooi te houden :) ) Je kunt fantastisch eten in de Bistro die ook door hem gerund wordt. In het hoofdseizoen wordt van alles georganiseerd voor kinderen waardoor ook zij een geweldige tijd zullen hebben!

• 10Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Elmar10-09-2019

Een mooie camping midden in de natuur.

Een mooie camping midden in de natuur.

Wij hebben de eerste week van september op camping ''Fontana'' verbleven. Voorafgaand aan de vakantie was ik al positief verrast door de snelle reacties op vragen via mail met de eigenaar Rein.

Rein hield voor 4 personen de keuken wel even open. (We hebben dit van te voren uiteraard wel gemeld) en de keuken is zeer goed! Je kunt er prima eten, voor ook nog eens weinig geld.

Er waren in totaal nog maar 8 gasten op de camping, maar het zwembad en de glijbaan bleef gewoon netjes open! Waardoor we eigenlijk altijd een prive zwembad hadden. Het sanitair was goed en schoon. We hadden wel 1 dag pech dat we zonder warm water zaten.

Bij de ingang van het sanitair zou ik het betegelen en binnen gelijk een droogloop mat neerleggen. Wij hadden geen last van de viezigheid, maar kan me voorstellen dat dit in het hoogseizoen wel voorkomt.

• 10Activiteiten

Gereisd met vrienden in september 2019

• 5Familie17-08-2019

Niet meer, 1 x is goed.

Sanitair laat veel te wensen over. Urinoirs trekken niet door, en dat ruik je. Water is veelvuldig koud. Afwassen kan enkel met koud water. Het zwembad is niet verwarmd en de afwerking kan zeker beter. Over de gehele camping liggen “bouwmaterialen en gereedschappen”. Vlak voor het toiletgebouw loop je door plassen, zand en modder. De gaten vullen zou al een uitkomst bieden, dan loop je dit niet meer het gebouw in. Rein is een prima gastheer en uitermate behulpzaam met veel kennis van het gebied.

• 4Activiteiten
    • 4Eetgelegenheden
    • 5Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Van zutphen09-08-2019

Lekkere en rustige camping

Bijna 3 weken op deze camping gestaan met 2 kinderen van 9 en 11, en ik moet zeggen wij hebben een prima vakantie gehad. Wij hadden een kampeerplaats met privé saniter en dit was prima in orde op een keer een kleine lekkage na. Maar dat werd meteen verholpen door de zoon van rein.rein is een super fijne vent, als je ergens vragen over hebt neemt hij echt de tijd om ze te beantwoorden. Of om je wegwijs te maken als je ergens naar toe wilt gaan.eten op de camping is uitstekend. En super goedkoop. Op de camping is buiten het zwembad niet veel te doen maar dat was voor ons geen probleem. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt bij En met het animatie team, vooral de spellen savonds in het bos vonden ze geweldig. Een lekkere vakantie gehad en een aanrader voor mensen die niet al te veel verwachten en snel tevreden zijn.

• 6Activiteiten
    • 9Eetgelegenheden
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8Doreen02-08-2019

Heel fijne vakantie gehad!

Fijne vakantie gehad, mooie camping en we stonden direct aan het meer. 's Avonds vuurtje stoken voor de tent. Zwembad is prima, niet verwarmd maar met het warme weer geen probleem. Rein is een aardige, attente gastheer. Camping zou wat beter onderhouden worden, maar dat heeft voor ons de pret niet gedrukt.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Nicole12-09-2018

Kampvuur onder een prachtige sterrenhemel. Uniek!

De kampvuurtjes die je op de campingplek mag maken, maakt deze camping uniek! Daarnaast hebben we genoten van het heerlijke zwembad, gezellige campinggasten, de prachtige sterrenhemel, het mooie bosgebied direct achter de camping en de fijne samenkomsten in de tent waar het geloof op heel ontspannen wijze gedeeld kon worden. Dat ook niet gelovige mensen de weg naar deze camping vinden vonden wij heel leuk. Het is daardoor geen christelijke bubbel. Rein is een echte gastheer en geeft je een heel welkom gevoel. Je moet deze camping niet bezoeken wanneer je de kwaliteit van het sanitair belangrijk vindt, douches waren regelmatig koud, er werd veel vuil binnen het sanitairgebouw in gelopen, en toiletten trokken matig door. Dit verdient aandacht. Wij kwamen hier wel echt voor de camping, de omgeving vonden wij minder uitdagend...

• 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Hans09-09-2018

Leuke camping

Leuke camping met zwembad en een meer waar je kunt vissen en zwemmen. Aan het meer zit het restaurant waar je erg lekker kunt eten. Rein is een super gastheer die altijd bereid is om te helpen. Het campinginrichting is wat minder afgewerkt dan we in Nederland gewend zijn, maar er staat ook veel vrijheid tegenover. Er bijvoorbeeld gelegenheid voor vuurtje stoken.

• 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

16 tips over Vakantiepark Fontana-Volmanec

• pogo, 19-06-2014

. Als je je daar niet in thuis voelt kan je heerlijk genieten in de anderen vakantieperioden. Er wordt je voor alle duidelijkheid niets opgedrongen. Je voelt wel dat je 'er niet bijhoort' als je niet naar de kerkdienst gaat, dat ligt overigens aan de gasten en niet aan de eigenaar. TIP: slik vitamine B complex forte(sterk) tegen de muggen dan prikken ze minder.+ antijeuk middel meenemen. In Tsjechië kan je heerlijk vakantie genieten voor weinig.

• G. Niebeek, 23-11-2013

Sluit annuleringsverzekering bij een NL verzekeringsmaatschappij en niet bij annuleringsfonds van de camping.

• hjvanachteren, 17-09-2013

Vraag de camping eigenaar en zijn medewerkers voor leuke activiteiten, bezienswaardigheden en tips voor een dagje uit.

3 vragen over Vakantiepark Fontana-Volmanec

• Friesy, 03-02-2016

Wie gaat er deze zomer 2016 met jongeren?

Wie gaat er deze zomer 2016 met jongeren?

• yvonne, 22-04-2014

2014 wie gaat

wij gaan dit jaar naar tsjechie camping fontana met onze zoon van 8 jr wie gaat er ook

Jaap Lankhaar, 11-08-2014

Wij zijn net terug!

• Luupes, 06-06-2012

(naakt)slakken

Zijn er veel slakken op de camping Fontana? en in de omgeving??

E., 06-06-2012

Wil je ze gaan eten of zo?

Henriet, 10-08-2013

Hallo, Net terug uit Tsjechie en slakken heb ik niet gezien. 's avonds wel wat muggen, dus muggenmelk meenemen is wel verstandig.

Vakantiepark Fontana-Volmanec info

• Aantal sterrensterstersterster