Pelhrimov

Reviews over Pelhrimov

Stad van Records

Ria
    19-4-2010

Alleraardigst stadje met historisch centrum. Je vindt hier gebouwen in renaissance, barok en art nouveau-stijl. Er zijn verschillende interessante bezienswaardigheden zoals het Museum van Records en Curiosa, de tentoonstelling Gouden Tjechische Handen in het huis Dobry Den, het Spookmuseum, helaas gesloten in april en het Streekmuseum Vysocina. Elk jaar in het tweede weekend van juni vindt hier het internationale Records en Curiosa Festival plaats. Wij bekeken hier een video van in het museum, en volgens ons is dit echt de moeite om eens mee te maken.

Gereisd met oudere kinderen in april 2010
Pelhrimov scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews