Nova Rise

Reviews over Nova Rise

Nová Říše stad

folieske,
    22-8-2010

Nová Říše stad heeft, buiten het prachtige kloostercomplex en kloosterkerk niet veel te bieden. Het gemeentehuis met torentje, het plein met de standbeelden. Het gebouw voor het kloostercomplex is een Hostinec, uitgevonden door de Russen. Er is geen uitgebreide menukaart: soep, hoofdschotel 1 en hoofdschotel 2 (eentje met vis en eentje met vlees. Drinken kan ook. De prijs van een hoofdschotel is 2,50 Euro. Er ligt zoveel op het bord dat u het niet opkan. Het zal nooit een interieurprijs winnen: de tijd heeft er 70 jaar stilgestaan. Als u durft, zeker aan te raden, want men eet de échte klassieke Tjechische keuken.

Gereisd met partner in augustus 2010

Prachtig klooster met kloosterkerk

Ria,
    20-4-2010

Dit klooster met prachtige kloosterkerk van Sint Peter en Paul ligt in een eerder kleine rustige plaats, Nova Rise. Een tamelijk rustige plaats om te vertoeven, maar het was dan ook buiten het toeristische seizoen, dus het uitgebreid bezichtigen zat er niet in. We konden echter wel een blik werpen in de kerk, van achter de tralies. Gelukkig konden we terecht in het niet al te luxueus cafe-restaurant op het marktplein om iets te nuttigen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Apr 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Nova Rise scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews