Sorteren

Reviews over Nova Rise

Voor mensen die van natuur en van rust houden!

E.F.G. Bervoets
    27-6-2009

Het huis is schoon, ruim en zeer comfortabel. De ligging van het huis is in een rustige woonwijk van Nova Rise.

De lokale bevolking spreekt geen Engels, Duits of Frans.

Nova Rise ligt in een zeer bosrijke omgeving. Ideaal voor wandelen en mountainbiken. Wij zijn regelmatig "verdwaald" tijdens onze mountainbiketochten door de bossen. Één richting aanhouden en je komt vanzelf op een van de vele wegen naar diverse dorpjes. Het is dus handig om een goede kennis te hebben van de omgeving (plaatsnamen en de ligging t.o.v. Nova Rise) want de weg vragen gaat moeizaam.

Op ca. 10 autominuten is een meer waar je kunt zwemmen. Er zijn geen voorzieningen aanwezig, dus zelf broodjes en frisdrank meenemen.

In de nabije omgeving is een supermarkt waar je alles kunt kopen wat wij in Nederland gewent zijn te kopen.

Ga je naar BRNO denk goed om je spullen. Zakkenrollers en auto inbraken zijn er schering en inslag. Laat je hierdoor niet weerhouden want het is wel een mooie stad met een prima sfeer.

Nova Rise scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews