Bed and Breakfast Lipnice

Tonen op kaart

8 reviews over Bed and Breakfast Lipnice

• 9Henk19-08-2009

omgeving-eigenaren-accomodatie TOPVAKANTIE gevoel

Voor de 3de keer onze zomervakantie in Tsjechie doorgebracht, in de nabije omgeving is er zoveel te bezoeken en bewonderen je raakt niet uitgekeken. Het is een ideale uitvalsbasis om de grote steden als Praag en Brno te bezoeken maar ook de kleinere stadjes zoals Kutna Hora- Jihlava-Havle Brod-Telc-Ledec te bezoeken. Het kwaliteit-prijs niveau is voor ons super, het eten is overal heerlijk tegen in onze ogen te lage prijs.

We hopen nog vaak gebruik te maken van de Bed & Breakfast faciliteiten om de omgeving en omringende landen te bezoeken.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Johan en Jacqueline Burgerhart10-06-2009

Super!

Hele mooie Bed and Breakfast! We hebben een super vakantie gehad. Mooie ligging, centraal. Je kunt veel leuke uitstapjes maken. Ideaal voor een natuur en/of culturele vakantie. De eigenaren zijn zeer gastvrij en doen er alles aan om te zorgen dat je een leuke vakantie hebt.

Gereisd met partner in juni 2009

• 8Anja Geisen26-11-2008

paradijsje in het bos

De B&B ligt aan de rand van het bos, het ademt een heerlijke ontspannen sfeer uit. Wij zijn er nu 2 zomers geweest, altijd mooi weer gehad genoten van de tuin en het bos, en de vele leuke dorpjes die met de auto makkelijk te berieken zijn.

Gereisd met partner in juli 2008

• 9Mieke * Wahyuni22-06-2008

Via vrienden is ons aangeraden ook naar Bed & Breakfast Lipnice, s.r.o. te gaan als we naar Praag zouden gaan. Het was helemaal fantastisch! Een super mooie omgeving, een gezellig ingerichte B&B waar veel aandacht is geschonken aan de inrichting. En geweldige service van de gastvrouw en gastheer. Zeker de moeite waard om nog een keer terug te gaan en anderen aan te raden dit zeker niet over te slaan tijdens een vakantie naar Praag.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 9Monique en Leo18-05-2008

Wij hebben hier met kerst 2007 1 nacht geslapen. De eigenaren zijn super lief en niets is hun te veel. De kamers zijn toppie en het sanitair is super schoon en ziet er goed verzorg uit. De omgeving is fantastisch. En ik zou adviseren om ook de steengroeven eens te bezoeken. Echt een hele mooie natuur!

Gereisd met familie in december 2007

• 9Louise11-02-2008

Super plek midden in een groen rijke omgeving!! Nu 3 keer geweest en over 3 maanden gaan we voor de vierde keer. We raken niet uitgekeken. De service is geweldig, het zijn super mensjes die heel hun ziel en zaligheid in de B&B hebben gestopt!!

• 9Samatha en Lucas11-02-2008

Geweldige vakantie gehad in Juli 2006, wat een geweldige omgeving en we hadden een hele mooie kamer. de eigenaren zijn zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar.

• 9Anita02-02-2008

Een zeer leuke B&B voor een betaalbare prijs, erg leuke gast vrouw en heer. Erg mooi ingericht,schoon,mooie omgeving. Zeker de moeite waard, Wij hebben genoten van de B&B en de omgeving.

0 tips over Bed and Breakfast Lipnice

0 vragen over Bed and Breakfast Lipnice