Géén boekingskosten

Meer camping info

70 Reviews over Autocamp Na Kopci / De Berg

• 9Familie Bakker-Mulder18-08-2020

Wat een top vakantie!

Wij hebben een fantastisch verblijf gehad van ruim 2 weken in een appartement op de camping. Een warm welkom door Rob en Aniek. In de mooie omgeving zijn er genoeg tripjes te plannen, maar het is ook zeker geen straf om gewoon de hele dag op de camping te blijven. Onze dochter had direct contact met andere kinderen op de camping. Er werden af en toe activiteiten georganiseerd en het avondeten waar je je voor kon inschrijven elke dag was erg handig als je geen zin had om te koken en ook erg lekker en gezellig! Al met al een top vakantie! We snappen ook waarom er zoveel gasten elk jaar terugkomen! Dus wie weet....;-) Dank Rob, Aniek en Britt voor alles! We hebben genoten!

• 10Familie fix04-08-2020

geweldige plek!

Wat een fantastische plek! Aniek en Rob zijn geweldige eigenaren die super leuk contact hebben met iedereen op de camping en echt de tijd voor je nemen. Het sanitair was eenvoudig, maar altijd schoon. Het eten op de camping was heerlijk, iedere dag een ander dagmenu waarvoor je je kon inschrijven. Veel vaste gasten, maar absoluut geen kliekjes. De kinderen werden direct meegenomen door alle andere Nederlandse kinderen op de camping. 's Avonds kon je aanschuiven bij de open haard voor een drankje, heel gezellig, maar geheel vrijblijvend. Geen animatie, maar af en toe een leuke spontane activiteit, zoals pijl en boog schieten en marshmallows roosteren. De omgeving is prachtig en Rob en aniek kunnen veel vertellen over de omgeving. Lekker zwembad om even af te koelen. Onze kinderen vonden vooral het vuurtje stoken op de verschillende kampvuurplaatsen fantastisch. Wij komen zeker nog eens terug!

• 9Staat v/h sanitair
  • 9Raymon08-09-2019

top camping

super tijd gehad daar Lekker bier eten gezelligheid

• 6Staat v/h sanitair
  • 9Familie Haveman10-08-2019

Kleine familiecamping in Tsjechië. Prachtige omgeving met leuke uitstapjes. Wat een super gastvrije ontvangst en de omgaan en sfeer op de camping is heel fijn. Aniek, Rob en hun team stellen alles in staat om iedereen een top vakantie te bezorgen. We voelden ons hier erg op ons gemak. Voor herhaling vatbaar. Nog even oefenen met tafeltennis :)

• 9Eric24-06-2019

SUPER VAKANTIE GEHAD

Super vakantie gehad bij Rob en Aniek . Hier hebben de eigenaren nog echt tijd voor hun gasten. gemoedelijke vriendelijke gastvrije sfeer op de camping . Top

• 8Cindy Hendriks10-12-2018

Toppie !

Nu al voor het 3e jaar geweest, altijd een warm welkom en zeer gastvrij. Rob en Aniek hebben service hoog in het vaandel staan en weten er altijd een feestje van te maken. Als je houdt van een kleine familiecamping waar je lekker tot rust kunt komen of waar je met je gezin kunt genieten van de omgeving en de vele activiteiten, dan zit je hier goed. We hadden wat problemen met onze auto, ook daar hebben Rob en Aniek ons erg goed mee geholpen! Bedankt allemaal en tot volgend jaar!

• 8Bianca21-09-2018

Voor gezelligheid moet je bij Na Kopci zijn!

Autocamp Na Kopci is een middelgrote camping met twee Nederlandse eigenaren die vol enthousiasme deze camping runnen. Wij hebben afgelopen zomervakantie een top week bij Rob en Aniek gehad, in een ruim 6 persoons appartement met zeer goede bedden! De camping ligt in een prachtig dal en er is genoeg te beleven in de omgeving. Wat de prijs/kwaliteit betreft waren wij meer dan tevreden. Alles wat je wenst is aanwezig en de eigenaren zijn druk bezig om de camping verder te moderniseren. Vandaar dat wij een 9 een gepast cijfer vinden. Wat kindvriendelijkheid betreft kan het niet beter, vandaar een verdiende 10! Voor jong en oud worden diverse activiteiten georganiseerd. Niets moet, alles mag en iedereen hoort erbij!

• 9steven26-08-2018

fijne en gezellige camping met een relaxte sfeer

fijne camping gastvrij ontvangst vriendelijk personeel en beheerders je kunt er heerlijk mee eten voor een klein prijsje mooie omgeving leuke sfeer op het terras waar je terecht kunt voor een hapje en drankje wij sliepen in een hutje wat voor ons prima is wij gaan 3 dagen naar brno voor de motogp en als we op de camping zijn zitten we lekker op het terras dus wij gaan volgend jaar weer .

• 8Fan. Van helden24-08-2018

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

We hebben een paar heerlijke dagen gehad bij Rob en aniek. Zelfs onze zoon (18) vond het helemaal geweldig, vooral het spijkerslaan vond ie helemaal top. Vooral veel Nederlanders op deze kleine maar gezellige camping. De Nederlandse eigenaren proberen je op alle mogelijke manieren te helpen als je dit wilt. Heel mooie omgeving voor wandelaars. Er moet nog wel wat gemoderniseerd worden aan het sanitair maar ook daar wordt hard aan gewerkt. Voor niet teveel geld kun je ook een huisje of trekkershut huren. En voor weinig geld kun je zowel op de camping als in de omgeving heerlijk eten. We hebben in de buurt bij e.o.a. pension gegeten. De entourage van het pension was bagger maar het eten was heerlijk en spotgoedkoop.

• 6Staat v/h sanitair
  • 10Sanden11-08-2018

Fantastisch!!

Wat hebben wij genoten van deze camping, gastvrij, gezelligheid, kindvriendelijk, hondvriendelijk, de bbq, bonteavond, modeshow, gezellig drankje op het terras, Dank je wel Rob en Aniek en alle andere lieve medewerkers voor deze hele fijne vakantie, we komen zeker terug!! Lieve groetjes van Daan en (prinses;)) Tessa die
    niet meer naar huis wilde 😘

Camping Autocamp Na Kopci / De Berg info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkBeschikbaar