Weer vandaag2°-2°

65 reviews over Camping Autocamp Na Kopci / De Berg in het Nederlands

Toppie !

Cindy Hendriks,
10-12-2018

Nu al voor het 3e jaar geweest, altijd een warm welkom en zeer gastvrij. Rob en Aniek hebben service hoog in het vaandel staan en weten er altijd een feestje van te maken. Als je houdt van een kleine familiecamping waar je lekker tot rust kunt komen of waar je met je gezin kunt genieten van de omgeving en de vele activiteiten, dan zit je hier goed. We hadden wat problemen met onze auto, ook daar hebben Rob en Aniek ons erg goed mee geholpen! Bedankt allemaal en tot volgend jaar!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Autocamp Na Kopci is een middelgrote camping met twee Nederlandse eigenaren die vol enthousiasme deze camping runnen. Wij hebben afgelopen zomervakantie een top week bij Rob en Aniek gehad, in een ruim 6 persoons appartement met zeer goede bedden!

De camping ligt in een prachtig dal en er is genoeg te beleven in de omgeving. Wat de prijs/kwaliteit betreft waren wij meer dan tevreden. Alles wat je wenst is aanwezig en de eigenaren zijn druk bezig om de camping verder te moderniseren. Vandaar dat wij een 9 een gepast cijfer vinden. Wat kindvriendelijkheid betreft kan het niet beter, vandaar een verdiende 10! Voor jong en oud worden diverse activiteiten georganiseerd. Niets moet, alles mag en iedereen hoort erbij!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

fijne camping gastvrij ontvangst vriendelijk personeel en beheerders je kunt er heerlijk mee eten voor een klein prijsje mooie omgeving leuke sfeer op het terras waar je terecht kunt voor een hapje en drankje wij sliepen in een hutje wat voor ons prima is wij gaan 3 dagen naar brno voor de motogp en als we op de camping zijn zitten we lekker op het terras dus wij gaan volgend jaar weer .

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig en voor herhaling vatbaar!

Fan. Van helden,
24-8-2018

We hebben een paar heerlijke dagen gehad bij Rob en aniek. Zelfs onze zoon (18) vond het helemaal geweldig, vooral het spijkerslaan vond ie helemaal top. Vooral veel Nederlanders op deze kleine maar gezellige camping. De Nederlandse eigenaren proberen je op alle mogelijke manieren te helpen als je dit wilt. Heel mooie omgeving voor wandelaars. Er moet nog wel wat gemoderniseerd worden aan het sanitair maar ook daar wordt hard aan gewerkt. Voor niet teveel geld kun je ook een huisje of trekkershut huren. En voor weinig geld kun je zowel op de camping als in de omgeving heerlijk eten. We hebben in de buurt bij e.o.a. pension gegeten. De entourage van het pension was bagger maar het eten was heerlijk en spotgoedkoop.

Fantastisch!!

Sanden,
11-8-2018

Wat hebben wij genoten van deze camping, gastvrij, gezelligheid, kindvriendelijk, hondvriendelijk, de bbq, bonteavond, modeshow, gezellig drankje op het terras,

Dank je wel Rob en Aniek en alle andere lieve medewerkers voor deze hele fijne vakantie, we komen zeker terug!!

Lieve groetjes van Daan en (prinses;)) Tessa die

niet meer naar huis wilde 😘

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Toppers, goed bezig

S.Tuinstra,
      24-7-2018

Gastvrij, leuke omgeving, goede keuken en prima kok, vriendelijk bediening , gemoedelijk sfeer , kind vriendelijk, beheert door Nederlands echtpaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

prima camping met vriendelijke nederlandseigenaren

fam van der Blom,
      28-8-2017

Wij waren er de eerste week van de zomervakantie en zijn vriendelijk ontvangen door de nederlandse eigenaren. Je kan elke avond mee eten voor een leuk prijsje of lekker op het terras een drankje doen. In de omgeving is van alles te doen je moet alleen wel wat verder rijden. Wij waren er de eerste week van de zomervakantie hierdoor was het nog erg stil op de camping, we hadden wel het zwembad vaak voor onszelf hiervoor.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk met kinderen

Sj,
      6-8-2017

Warm welkom, ontspannen sfeer, nette camping. De creatieve kunst van natuurlijke matrrialen werd erg gewaardeerd door onze kinderen. Het beekje biedt volop avontuur, het zwembad was prima, en skelters het bergje afracen was top! Ook een ruime binnenruimte met dart, tafelvoetbal en allerlei spellen.

Veelal nederlanders, camping lokt uit tot sociale interactie door gezamelijke tent midden op het veld en bar binnen. Tevens worden activiteiten georganiseerd, volleybal, spooktocht. Er wordt door veel mensen meegegeten in de avond.

Aanzicht van de vele trekkershutjes maakten de camping niet fraaier, maar zodra je staat stoor je je daar niet aan.

Douchen met muntjes vinden wij persoonlijk vervelend, en de straal was niet heel riant. Verder was het sanitair redelijk tot prima.

Omgeving mooi qua natuur, wel redelijk afgelegen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Leuke gastvrije accomodatie

Frits Wortelboer
      24-8-2016

Zoals ook in de afgelopen jaren heb ik ook dit jaar de camping “Na Kopci” als uitvalsbasis gebruikt voor mijn bezoek aan de MotoGP in Brno. Dit jaar toch zeker een 15 tal motorrijders gezien die ook van de camping gebruik maken en ook circuit-bezoekers die per auto reizen.

Het is opvallend hoeveel gasten ook al eerder op deze Autocamp zijn geweest .

De afstand naar het circuit is ca. 60 km door het wonderschone Tsjechische landschap.

Ik heb het elk jaar prima naar mijn zin op deze camping in de schitterende omgeving.

Ik slaap al jaren in een van de trekkershutjes waar ik probleemloos mijn apparatuur kan opladen en een goede stabiele Wi-Fi verbinding heb.

‘s Morgens een ontbijt en aan het eind van de dag een mee te eten wordt door mij erg gewaardeerd en niet alleen door mij gezien het aantal gasten dat mee eet.

Ik zal dus ook in de toekomst graag weer gebruikmaken van de gastvrijheid van Anniek en Rob.

Gereisd alleenreizend in augustus 2016

topcamping !

Peet
      14-8-2016

Anniek en Rob maken er een fantastische plek van met hun eigen warme touch. Ze maken regelmatig echt tijd voor je. Er hangt een hele ontspannen sfeer op de camping. 's Avonds bij het haardvuur is het fijn een wijntje drinken met Anniek Rob en de hele familie. Ook genoeg kinderen dan die van de gezelligheid genieten.

Wij verbleven in een appartement. Heel ruim en prima.

Leuk zwembad, veel ruimte voor de kinderen, trampoline, grote speelzaal met tafeltennis etc....

Dagschotel is prima (de halve kip was enorm) en goedkoop.

Spooktocht heeft veel indruk gemaakt op onze meiden. Was ook wel heel erg leuk in elkaar gezet! Ook rotsklimmen fantastisch.

Ik heb begrepen dat er al veel is aangepakt. Er moet ook nog e.e.a. gebeuren. Dat komt stap voor stap vast helemaal goed. Ik zou deze camping iedereen aanraden. Prachtige ligging en omgeving. Ook winkels, zoals de vertrouwde Albert, vlakbij.

Allemaal top !!! Als het aan onze kinderen ligt, gaan we volgend jaar weer.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Autocamp Na Kopci / De Berg in Janovicky, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Autocamp Na Kopci / De Berg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.