Hotel Rustikal

10 reviews over Hotel Rustikal in het Nederlands

Super mooi hotel!

Rudy en Veerle
31-7-2010

Hebben net 4 nachten verbleven in dit mooie rustige hotel. De service is er prima. De commentaren die hier geschreven staan dateren van een paar jaar geleden, en zijn zeker niet meer van toepassing. De service verloopt er vlot, en het personeel is er zeer vriendelijk. Wat de kamers betreft, die zijn gewoon met 1 woord te omschrijven: GEWELDIG. Ik denk dat het moeilijk zal zijn om een ander hotel te vinden waar de kamers zooooo ruim zijn. Het zijn wat men in andere hotels als "Suite" bestempeld. De auto staat op een veilige parking binnen het hotel, dat afgesloten is met een electrische poort. Zelf was ik met de motor, en die mocht in een overdekte garage.

Dit hotel is zeker een aanrader, en een ideaal vertrekpunt indien men de steden/stadjes in de geburen wil bezoeken. (En er zijn er heel wat!)

Daar wij hier in de omgeving een vakantiewoning huurden, was het fijn om hier in het restaurant, als dichtsbijzijnde eetgelegenheid, te kunnen komen eten.

Het prettige was dat de menukaart ook in het nederlands was. De eigenaar is Belg!

Vriendelijke bediening en smakelijke gerechten. Uitgebreide kaart, en sfeervol ingericht!

2008

Zeer rustig gelegen, vlakbij een meer waar je op het strand kan liggen of een beetje kan zwemmen. Het eten is er heerlijk, er is een uitgebreide keuze met aangepaste wijnen. Prima hotel! Het binnenzwembad is wat klein, maar toch leuk. Je ligt wel een beetje afgelegen van grotere steden maar ik vind dit eerder een voordeel.

zeer vriendelijk personeel en behulpzaam

zeer goed hotel voor wandelaars

aanrader voor een weekvacantie

2007

we zijn er alleen geweest om te eten

Daantje
31-7-2007

we zijn er alleen geweest om te eten. Was zo ongeveer het enige restaurant in de omgeving. Was allemaal prima verzorgd. Personeel spreekt prima duits en engels. Aanrader!

2006

Vriendelijk personeel (slecht ter taal)

Tamara En Rob
9-9-2006

Vriendelijk personeel (slecht ter taal).

Propere, grote kamer en badkamer.

Ongezellige eetruimte (veel te groot en praktisch geen volk).

Binnenzwembad in apart gebouw.( niet zo geweldig).

Ver van de bewoonde wereld en in direct omgeving weinig of niks te zien.

vrij ver van Praag, (niet in afstand maar wel in tijd)

2005

Het hotel biedt naast de prachtige kamers een uitgebreid aanbod van mogelijkheden: binnen-zwembad; mini-golf; fitness, sauna, kapsalon, live-muziek, bank, vergaderruimten, uitstekende keuken en nederlandstalig onthaal. Neem daarbij de mogelijkheden om van hieruit dagvullende uitstappen te maken en je komt hier zeker terug.

Klein stadje, veel natuur, zeer rustig, treinstationnetje

EYLENBOSCH Jean-Pierre
6-11-2005

Klein stadje, veel natuur, zeer rustig, treinstationnetje in de buurt. Waren er met een reisbus. Wordt er in het Nederlands geholpen. Lekker eten en vele soorten drank, zelfs speciale Belgische streekbieren. Zwembad is wat klein.

Het was een zeer mooi hotel met een heel goede keuken s'zmorgens niet uitgebreid lunch om 12uur avond eten keuze uit 3 menu's met vriendelijke bediening mooie omgeving om te wandelen en bezichtigen van Praag wel aanteraden met eigen auto drank zeer goed koop gaan zeker nogmaals terug

We hebben alleen in dit hotel gegeten. Vrij regelmatig. Erg lekker, in vergelijking met andere restaurants in de omgeving. En leuk geprijsd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rustikal in Horni Cerekev, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rustikal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.