Sorteren

Reviews over Chrást

Natuurlijk, we hadden prachtig weer in juli

familie de Zeeuw
    13-8-2006

Natuurlijk, we hadden prachtig weer in juli. Maar dit huis is werkelijk op een mooie plek gelegen. Een prachtige tuin, balkon met mooi uitzicht over landerijen. Ook het 300 m. verder gelegen restaurant is een aanrader met zeer lekker bier, veel gerechten voor eerlijke prijzen. Eigenaresse ontvangt en beheert goed. In de omgeving is veel te doen. Wij hadden een prachtige vakantie in en om dit huis

Een perfect vakantiehuis voor de warme dagen van de zomer,

familie de Zeeuw uit Vlissingen
    31-7-2006

Een perfect vakantiehuis voor de warme dagen van de zomer, met kinderen. Top is ook het bijgelegen restaurant. Zelfs vanuit Pisek kwamen Nederlanders naar dit restaurant. Goedkoop en erg lekker. Stuwmeer is wel slecht te bereiken. Zeer fraaie tuin, landelijk gelegen met prachtig uitzicht.

Alles zeer kindvriendelijk Beheerster is zeer behulpzaam. Een aanrader.........!

Chrást scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews