Sorteren

Reviews over Cervena Recice

Mooie steden in omgeving

mw-tjes
    4-8-2014

Mooie steden in de omgeving, niet alleen praag is mooi maar ook cecke krumlov, en telc Zeer geschikt voor jong en oud.

Met mooi historisch centrum!

rainbow
    31-5-2014

De stad Red Řečice, ontstaan in de 12 de eeuw,  heeft een duizendtal inwoners, en heeft een mooi historisch centrum, gedomineerd door het kasteel, herbouwd in de 16e eeuw in Renaissance stijl, rijkelijk versierd met graffiti.. In dit kasteel worden jaarlijks in augustus verscheidene evenementen georganiseerd, oa. tentoonstellingen van kunstwerken gemaakt van stro, dit om de geleidelijke opbouw van het in verval zijnde kasteel te ondersteunen. De kerk en pastorie aan het centrale plein hebben al wel een opknapbeurt gehad. De begraafplaats rond de oudste kerk van deze stad uit het einde van de 14 de eeuw, even buiten het centrum, heeft een herbestemming gekregen als speelplein voor de kleintjes.

erg leuk dorpje

marco
    28-5-2014

leuk dorpje met twee buurtsupers en een oud kasteel wat nu opgeknapt word

Cervena Recice scoort een 7,2 uit 10, op basis van 7 reviews