Reviews over Cervena Recice

Prima plek om te kamperen.

BdeGraaf,
    15-7-2018

Mooie ruime vlakke plaatsen met elektra en water in de buurt.

Broodjes service.

Ruim voldoende sanitair met warme douches inclusief (zonder munten).

Zwembad, kantine met dranken, ijs en frituur.

Gastvrije eigenaren.

Fam.,
    8-8-2016

Prachtige plek, mooie uitvalsbasis voor uitstapjes. Lekker eten bij het gele restaurant in zeliv.

Onderling hangt een leuke sfeer tussen de kampeerders.Minder vonden wij de dazen en wespen bij het zwembad. De trap naar boven die wel wat vernieuwing kan gebruiken. De trekkershutjes die echt aan renovatie toe zijn. We hebben tijdens onze vakantie veel mensen zien komen en ( voortijdig) zien gaan. Dat is ook ons gevoel een beetje, het was allemaal in orde, maar meer ook niet. We misten een beetje dat persoonlijke, dat wat we eerder op andere kleine campings wel of meer aantroffen.

Leuk, doen!!!

mw-tjes,
    4-8-2014

Een super gezellige camping met leuke vriendelijke eigenaren, maar niet te aanwezig.

Net zwembad, enkel zonverwarmd en ja die had niet geschenen de weken voor onze aankomst dus koud.

Prachtige omgeving. Gave dropping gedaan.

voor de kinderen is er genoeg te doen, en de bbq, echt alles was er en zo veel dat er over was, dat zie je ook wel eens anders.

Veel last van wespen, maar wellicht zijn die nu verdwenen.

Goede uitvalplaats naar vele bezienswaardigheden.

superrrrrrr

marco,
    28-5-2014

het sanitair is vernieuwd bij zowel de dames als de heren kant, dit is echt een hele verbetering. ruime douche hokjes en wastafels met de spiegels nu op de juiste hoogte.

verder in de avond gezellig kampvuur of een biertje/wijntje bij de bar

omgeving is ook voldoende te doen,klimpark,dierentuin,kano varen of zwemmen in het grote meer. genoeg plaatsen te bezoeken door de goede ligging van de camping (halverwege praag-brno) kortom ook in de maand mei was het hier goed vertoeven. van de zomer maar gauw weer terug.

Leuke vakantie

Kocks,
    29-8-2013

Samen met nog een gezin op een plek met rivierzicht gestaan.Mooie ruime plaatsen. Toiletten prima, de douches willen de eigenaren komend voorjaar aan gaan pakken, is ook echt nodig, kruiphokjes! Wel goede douchestraal en warm water,.

Verder een niet groot maar mooi zwembad, een trampoline.. Onze kinderen tussen de 7 en 12 jaar hebben hutten gebouwd in het bos.Hout sprokkelen voor het kampvuur vonden ze ook leuk om te doen!Veel kinderen, dus altijd iemand om mee te spelen.

lekkere broodjes en ijsjes en bbq op de camping.Vriendelijke eigenaren, altijd bereidt om je wat te vertellen. Leuke stadjes in de omgeving (bv Telc), mooie kastelen bv Kamen ( leuk, met ridders).

Je kunt heerlijk uiteten in de omgeving voor weinig.'s avonds kan het erg afkoelen!

Cervena Recice scoort een 7,3 uit 10, op basis van 7 reviews