Camping Kratochvil

108 reviews over Camping Kratochvil in het Nederlands

Prima naar zin gehad

Jaap en Anna
7-2-2019

September is moravie goede tijd om te bezoeken we hadden prima temperaturen. Het landschap vertoonde wat droogte sporen. Kratochvil Molen is zeker aan te bevelen het ligt een beetje verscholen in de natuur. Prima om een avond wandeling te maken, er waren goede wandelpaden aangelegd en mooie nutuur en vergezichten.

Kratochvil molen ligt best centraal voor bezoek aan veel leuke steden en of dorpjes.

Op korte afstand van Trebic 5 minuten en Jihlava en Telc slechts max 30 minuten. Sanitair van camping is netjes en schoon, maar we stonden er ook met slechts 4 andere families op dit moment.

Zeker de moeite waard een aantal dagen een bezoek te brengen

Gereisd Met partner in september 2018

Moutainbike feest Pad voor de deur

Jake Voorthuizen
1-2-2019

Slechte campings bestaan er niet, maar wat je graag wilt plek waar je je welkom en thuis voelt.

We zijn natuurliefhebbers wandelaars en moutainbikers.

Dan is this te place to be

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Voor camperaars mooie plek

Hans
1-2-2019

Op bonnefooi aangekomen met camper. Verharde camper plaatsen op leuke plaats. Goed sanitair en schoon.

Warme doches zelf regelen

Goed plek

Zeer aangenaam

Petra
31-1-2019

Verblijf in Hotel.

Ontbijt goed en voldoende.

Kamer schoon en netjes en goede bedden.

Sanitair netjes en schoon,

Ligging rustig.

Prijs zeker niet duur denk gewoon lokaal geprijst.

Zeer geschikt jonge gezinnen en rust en natuur genieters

Gereisd Met partner in augustus 2018

Goed verzorgde plek

Geert en Anneke
31-1-2019

Hadden een tunneltent gehuurd op deze camping.

Tent was heel proper en goed onderhouden.

Andere voorzieningen in camping waren ook heel goed en proper.

vriendelijke uitbaters

Ideaal om andere mensen te leren kennen.

Zeker om terug te komen

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk tot rust gekomen

Gerlinda
29-1-2019

We verbleven in naseizoen pension, de kamers zijn ruim en erg goede bedden. Douche en toilet is netjes en modern. Ontbijt was perfect alles gewoon voldoende en onbeperkt, met vers gebakken broodjes geweldig. We hebben meeste dagen gegeten wat prima was en grote porties. Het is een watermolen en het geluid hoor je dus ook van de rivier. Trebic hebben we bezocht is mooie stad, en we hebben meerdere kastelen in de directe omgeving bezocht. Pension licht in wandel gebied en meerdere keren divers soort wild gespot. Een uitstap hebben we gedaan naar Bratislava wat maar slechts 2 uur was en hebben daar overnacht wat zeker goed is te doen. Al met al een prima plek om zeker nog eens terug te komen

Super plek met veel Natuur

Freek en Marie
29-1-2019

Leuke camping dat nog echt camping is. geen commercieel gedoe. Ligt aan riviertje en kort bij Trebic wat een leuk gezellig stadje is. Leuke restaurantjes. Bezoek aan Brno is zeker erg goed te doen en zeker de moeite waard. Verder was voor onze kinderen Znojmo erg leuk, is een soort outlet met speeltuinen en erg veel wilnkels op grens met oostenrijk. We hebben hier erg naar onze zin gehad. Sanitair werd goed bij gehouden en zag er verzorgd uit. Camping is klein maar we hadden erg ruime plek. Voldoende schaduw en ligt in dal. We boeken zeker nog weer

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastisch voor de kinderen en ons ook natuurlijk

Femmie
27-1-2019

Aankomst was byzonder, de eigenaar was net vader geworden. Ondanks alles ging alles gewoon door. We troffen natuurlijk erg met mooie weer. We zijn meerdere keren naar de dierentuin geweest in Jihlava, erg leuk voor kinderen veel speel plekken voor kinderen. De camping is ruim opgezet en er is gelukkig veel schaduw mogelijkheid, de natuur is er werkelijk schitterend. Sanitair is netjes en schoon. Er is een leuk klein speeltuintje voor de kinderen glijbaan schommel en wip. en een trampoline. Er was in de hete periode een zwembad, en ondanks erg droog konden we aangezien kort aan rivier iedere avond kampvuurtje opzetten. We troffen het met mede campeerders iedere avond hielden we een voetbal wedstrijdje. We hebben inmiddels weer gereserveerd.

We hebben net weer geboekt

Jaap Fieten
27-1-2019

Wat een super mooie plek. Je bent vrij in kiezen waar je staan auto bij de tent. Sanitair is netjes en schoon. Voor onze dochter was de trampoline geweldig. Er was een luchtkussen om in te zwemmen, dat was s avonds heerlijk vervrissend. Leuk terras kort aan speeltuintje waar klimtoestel was en glijbaan voor de kleintjes. We hebben er meerdere keren gegeten het eten was goed en niet duur. We hebben net weer geboekt om zeker te zijn van een plek. Overigens het ligt aan riviertje met schitterend wandel gebied.

Nooit meer, vergane glorie.

Mike
13-8-2018

Toen we op de camping aankwamen werden we ontvangen door een vrouw, echter had ze erg weinig kennis van de camping en omgeving. Naar later bleek was de eigenaar net vader geworden, en was ze een vriending welke kwam helpen.

Het was erg rustig op de camping (lees er was één ander echtpaar), en het onderhoud van de camping liet te wensen over. Het speeltoestel voor de kinderen was oud en rot, en om het toch nog een beetje speelbaar te maken heb ik hier maar wat nieuwe planken in gemaakt. Het gras in de 'zandbak' was ongeveer net zo hoog als ik, en in de doelen van het voetbalveld was het niet veel anders. Er was geen kampvuur, en de trampoline voor de kinderen hebben we ook om moeten vragen. Verder was er geen spoor van de luchtkussens.

De douches werkte goed, al moesten we die met 50 eurocent betalen. Het sanitair was gedateerd, maar verder niet verkeerd.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Op het terreinBibliotheek, Terras

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kratochvil in Cervena Lhota, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kratochvil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.