Sorteren

Reviews over Cervena Lhota

Heerlijk veel reeën gespot.

Petra zwarts
    11-8-2016

LIgt prachtig aan de rivier. Veel ongerepte natuur. IJsvogel en zwarte ooievaar gezien. Prima camping. Zeer gastvrij.

Fijne plek voor de campeerder

Willie
    20-3-2016

We waren er met vrienden, we hebben het er erg goed naar onze zin gehad. We konden de tips van de eigenaar goed gebruiken. We troffen het ook met het weer, we hebben vele avonden doorgebracht op het gezellige terras met mede vakantiegangers. Zeker voor herhaling vatbaar. Sanitair is netjes en schoon.

Heerlijke vakantie gehad

Herald
    13-3-2016

Prima plek voor mensen die tot rust willen komen en niet lastig willen worden gevallen met allerlei regeltjes. Sanitair is netjes en schoon, camping terrein is vlak en netjes onderhouden. Er is een leuk terras en een goed restaurant. Ligt op korte afstand van diverse leuke steden. Een prima plek dus.

Genieten van rust en natuur

Hans en Ria
    7-3-2016

We waren in het naseizoen, we hebben er heerlijk genoten van de rust en natuur. Je kunt er heerlijk wandelen met schitterende uitzichten. Ligt midden in heuvelachtig landschap. toch voor boodschappen hoef je maar 5 minuten de rijden en heb je een alber heijn die alles weer heeft. Trebic centrum en Telc een aanrader om te bezoeken

Rust en natuur

Willem en Ans
    7-3-2016

We kwamen in naseizoen, en om te genieten van de rust, dat hebben we ook gekregen. Ligging schitterend maar toch voor de boodschappen ben je na 5 minuten in een Albert Heijn. Voor ons een ideale vakantie genieten van de natuur de rust en heerlijk kun je er wandelen.

Cervena Lhota scoort een 9,3 uit 10, op basis van 48 reviews