Pension Aurora

Meer pension info

12 reviews over Pension Aurora

• 9Van Veldhuizen19-06-2016

Pareltje!

Prachtig uitzicht, fijne bedden, schoon, eigen badkamer, lekker ontbijt... Super!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 10lisa15-10-2012

Geweldige vakantie

Vakantie vieren en karper vissen een unieke combinatie. Heerlijk verblijf in Pension Aurora, met goed ontbijt en lekker relaxen in de tuin met zwembad. Vanuit de tuin heb je een prachtig uitzicht over de omgeving. Veel bezienswaardigheden in de omgeving. Daarnaast voor manlief een karper vijver vlakbij waar de echte grote jongens gevangen worden. Niet alleen karpers, maar ook flink uit de kluiten gewassen snoek en meervallen En het voordeel is, je kunt er alles huren, van hengels tot boten, stoelen. stretchers enz. dus hoeft niet alles meegesleept te worden. Een visvergunning is niet nodig. Kortom een aanrader voor mensen die van cultuur, natuur en vissen houden. Voor ons in ieder geval voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2012

• 9Anja29-06-2012

Een aanrader!

We zijn wel al weer ruim 1 1/2 maand thuis maar hebben het nog regelmatig over ons verblijf in pension Aurora. Afgezien van de zeer smaakvolle ingerichte en schone kamer en een prima ontbijt was het toch vooral de persoonlijke aandacht van Hansi en Louise die zo bijzonder was. Ze wisten ons van alles te vertellen wat er te doen en te zien was in de omgeving van Zandov en niets was ze teveel. Met name Hansi wist ons zeer te vermaken met zijn verhalen. Een echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2012

• 10Peter Rutting01-09-2011

in een woord fantastisch

Pension Aurora in Zandov is in een woord grandioos. Kamers en vooral de bedden zijn goed. De douches/toiletten zijn schoon met alles d'r op en d'r an. Iedere dag verse broodjes met meer dan voldoende beleg + koffie,thee en sap. Een fijn en nieuw zwembad en leuke tuin met terras. Van de hond geen enkele last gehad, hij blaft weleens, maar ja kinderen schreeuwen en krijsen wel eens. Ik kan me niet voorstellen dat de hond iemand van de gasten heeft gebeten, zit in zijn ren en is als er gasten zijn nooit los. Hans weet heel veel van de omgeving en is altijd bereid advies te geven. Kortom wij hebben er fantastische dagen gehad en gaan volgend jaar weer terug. Bij Louise en Hans is het goed toeven!!!!!!

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Frans en Lia Kleiweg28-08-2011

geweldig

Het is inderdaat wat lastig parkeren als je rijvaardigheid beneden gemiddeld is. En als je verwacht in een viersterren hotel te komen dan valt het tegen ja. Maar als je een fijne vacantie wil bij mensen waar je als vrienden wordt ontvangen en behandeld. Dan is dit pension zeer zeker een aanrader. Schoon netjes gezellig en zo kan ik nog wel even door gaan. Wat betreft de hond daar word zeer goed op gepast en die komt zijn ren niet uit.[ik zou daar mijn eigen klijnkind met een gerust hart bij louisa achterlaten].

Gereisd met partner in januari 2011

• 8J.H. Gerdes25-08-2011

Geweldige vakantie

Hallo, wij zijn afgelopen augustus een week geweest en het was in een woord geweldig. Iedere ochtend hadden we verse broodjes met beleg naar keuze. Er kon overdag van alles besteld worden ( uitsmeiter,tostie's tot pannekoeken ). De eigenaren geven je het gevoel thuis te zijn of met vrienden. Ze kunnen veel vertellen over veel toeristische plekken. De kamers zijn prima en de douche is luxe en hygienisch. Van de hond hebben wij nog geen 1 keer last gehad en er is parkeer ruimte genoeg. De tuin ( terras ) met zwembad zijn nieuw ! Zeker aan te bevelen !

Volgend jaar mei gaat de reis weer naar tsjechie,Pension Aurora en we kijken er nu al naar uit.

Fam Gerdes uit Emmen.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 9rob lia en sabrina25-08-2011

beren gezellig

hier een reactie ten goede aan de eigenaren van pension aurora het is heel goed vertoeven bij jullie alles doen jullie om de gasten het naar de zin te maken en hans weet ontzettend veel van de omgeving en komt ook later op de dag vragen hoe het geweest was wij zijn er al 3 maal geweest en met open armen ontvangen dat geeft een warm gevoel dat heb je niet in een 4 sterren hotel wij gaan er zekker terug. als je van gezelligheid houd boek je bij hans en louise

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 9Roger Houben , Amstenrade Limburg24-08-2011

Prima pension, heel gastvrij , familiaire insteek

Pension met zwembad (nieuw) ruime en nette kamers, hygiene uitstekend. Ontbijt dagelijks verse broodjes en beleg, compleet en voldoende keuze uit beleg en drank. Eigenaren welke er ook wonen zijn heel gastvrij en Nederlanders van oorsprong. Pension heeft 4 kamers en kan ongeveer 14 personen herbergen. Er is drank en kleine hapjes te koop evenals ijs. Verder is er nog bv draadloos internet beschikbaar en tv op de kamers. Verder is er een nieuw aangelegde tuin met zwembad. Eigenaren hebben veel tips voor uitstapjes en in de direkte omgeving is er al veel te zien zie ook de fotos. Wij voelden ons in dit pension vanaf de eerste dag al thuis ,je word niet behandeld als ,,inkomstenbron,, maar als mens. Dit gecombineerd met hun gastvrijheid kan het in onze ogen maar tot een conclusie komen....mooie vakantie gehad bij Hans en Louise Meer info over pension kijk eens op internet. Aan te bevelen bij vrienden en bekenden. Pension is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m trap

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

Pension Aurora info