Reviews over Terezin / Theresienstadt

Fantastisch hotel nabij Terezienstadt

Moira,
    26-8-2010

Mooi gerenoveerd hotel tegenover een rustig parkje. Receptie spreekt vloeiend Engels en is heel behulpzaam. Wil je zelfs naar het nabijgelegen dorp rijden. Lekker en goedkoop eten in zowel het hotel als restaurantjes in de buurt.Goedkope kamers, alleen de overgordijnen ontbreken op bepaalde kamers.

's Avonds wel heel rustig in het dorpje.

fantastisch hotel

remco,
    7-5-2010

na ervaringen met het parkhotel in terezin waar wij eerst hadden geboekt, naar dit hotel gegaan. De uitstraling en plaats is fantastisch. ook het restaurant en de bediening waren super! Wij zouden hier zo weer heen gaan!

Wij hebben Auschwitz bezocht

Lie,
    17-8-2007

Wij hebben Auschwitz bezocht. Terezin is een concentratiekamp dat je als een aanrader kan beschouwen, evenwaardig aan Auschwitz-Birkenau. Niet dat je de moorden die hier hebben plaatsgevonden kan goed keuren. Maar omdat dit ons tot nadenken brengt: "neen, 40-45, nooit meer"

HET HOTEL IS EEN ECHTE AANRADER. GOED ENGELS VRIENDELIJK GOEDE KEUKEN HISTORISCH KADER, GELEGEN BINNEN DE OUDE KAMPMUREN.

Terezin / Theresienstadt scoort een 7,9 uit 10, op basis van 7 reviews