Sorteren

Reviews over Straškov-Vodochody

Fantastische plek!

Marketa Havlatova
    3-7-2009

Wij hebben een 3 daagse reis gemaakt naar Praag. Het hotel ligt direct aan de weg van Dresden naar Praag. 4 km van de afrit numer, 18 autosnelweg D8.

Het is een gezellig hotel met een familiale sfeer. Het hotel ziet er netjes en schoon uit. We waren aangenaam verrast door een zeer vriendelijke personeel. Ontbijt was uitstekend, kamer was ruim en schoon. wat zullen jullie niet vinden ergens anders is hun tapperij met zelfbediening. In deze uitzonderlijke tapperij hebben de gasten een eigen tap op hun tafel, zodat ze zelf hun bier kunnen tappen. De gast ontvangt een chipkaart en nadat de kaart tegen de tap wordt gehouden, kan men zelf bier tappen! De keuze is tussen licht tapbier (10°) en iets zwaardere pils (12°)

Het is een fantastische plek!