Reviews over Rumburk

prima hotel restaurant

martin,
    15-10-2010

Wij zijn er al een keer of 10 geweest nu.

Personeel spreekt Duits en is super vriendelijk. De kamers zijn mooi en vooral erg zuiver. Satelliet-TV op de kamer.

Het hotel heeft 4 kamers die allemaal hetzelfde zijn op spiegelbeeld na dan.

Het kleine hotel draait voornamelijk op het restaurant. Het eten is erg goed en zeker niet duur.

Prijskwaliteit verhouding is zowiezo goed bij deze accommodatie.

Leuk maar basic hotel

Chantal en Edwin,
    31-8-2009

Een leuk karakteristiek hotelletje op nog geen km over de duitse grens. Ontbijt is sober maar goed voor tsjechische begrippen. Het avondeten kost hier erg weinig. zelfs voor tsjechische begrippen. Het eten is redelijk.

De kamers zou oudbollig maar niet slecht. Alleen geen gordijnen voor de ramen dus je kan al vroeg van de dag gaan genieten. Mooie bezienswaardigheden op beperkte afstand dus zeker een aanrader.

Rumburk scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews