Vakantiehuis Villa Sak

Vakantiehuis Villa Sak

Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Villa Sak in het Nederlands

2006

prima woning en van alle gemakken vorzien

Marcel Hollander
7-9-2006

prima woning en van alle gemakken vorzien. Tip voor mensen die hier heen willen: kijk vooraf goed na mogelijkheden voor uitgaanstips.

Gereisd Anders in september 2006

Prachtig huis met zwembad, ligging aan rivier! Voor ideaal

fc koelewijn
4-8-2006

Prachtig huis met zwembad, ligging aan rivier! Voor kinderen ideaal voor ouders heerlijk ontstressen. Omgeving zeer weinig te beleven dus niets van verwachten. Op 10 km dorpje Louny met veel supermarkten. Aanrader voor samenreizende families

Gereisd Anders in augustus 2006

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Sak in Mradice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Sak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.