Sorteren

Reviews over Jirkov

Leuke camping, veel ruimte

Blasweiler
    20-1-2008

Leuke camping, veel ruimte. Sanitair oud maar wel netjes schoon! Zwembaden zien er ook keurig uit. Alles wat je nodig hebt om te kamperen is aanwezig.

Leuke en rustige camping

Blasweiler
    20-1-2008

Leuke en rustige camping. Ruime plaatsen die je zelf uit kunt zoeken. Sanitair inderdaad oud, maar wel altijd keurig schoon. 2 Zwembaden op het terrein, erg luxe als je ziet wat je per dag moet betalen aan staangeld. Dus inderdaad een aanrader. Wij gaan deze zomer dan ook zeker terug!

Mooie camping met 2 prachtig en betegelde zwembaden

Vrancjkx Willy
    30-8-2007

Mooie camping met 2 prachtig en betegelde zwembaden. Sanitair primitief, maar goed onderhouden. Restaurant primitief, maar zeer goed en goedkoop. Zeker een aanrader.

Jirkov scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews