Camping Kamencove Jezero

3 reviews over Camping Kamencove Jezero in het Nederlands

urlaub im wohnwagen am Alaunsee

Janet Müller
7-8-2012

Top Lage, fahren schon viele Jahre hin. Sehr netter und rühriger Chef!!! Leider ist das Hauptsanitärgebäude fast nicht mehr zu benutzen.... In den Duschen Schimmel ohne Ende fast schon Gesundheitsgefährdet!!!!!! Das duschwasser war eine Woche lang kalt und die zweite Woche zu Heiss. Es läßt sich nichts einstellen. Der absolute Horror war der Probelauf der Schwimmhalle. So ein Krach, den keiner Aushält!!!!! Das kann so nicht sein!!!!!!!! Ansonsten hatten wir super Wetter und nen tollen Urlaub. Bitte ändert was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Forse camping schuinaflopend aan een meer

Grassbrook
30-7-2011

Camping ziet er goed uit en wordt goed bewaakt. Mooi meer met groot strand. Restaurant aanwezig, geen gebruik van gemaakt.

Zeer klantonvriendelijk personeel bij de receptie. Zeggen nog niet eens goedendag in hun eigen taal en kijken je niet eens aan wanneer je afrekent. Verder heeft dat gelukkig geen invloed op het niveau van de camping.

leuk met tieners, feestcamping

fam. van Beest
27-7-2010

Drukke, gezellige camping, met alles erop & eraan. Veel jongeren en gezinnen met grotere kinderen, 's avonds rumoerig. Alles zeer goed onderhouden en mooi aangelegd, mooie zandstranden en diverse steigers, alles zeer goed onderhouden, drijfdingen in het water, eettentjes overal, vrijdag/zaterdag/zondag disco en op loopafstand hele goede en veilige afgescheiden baan voor waterskiën en wakeboarden voor 80 ct. per start en/of ronde, spotgoedkoop. Uurtje van Karlovy Vary en Praag vandaan. Ligt aan industriestad in mooie groene baai. In de stad ook slechte wijken en rond 16.00 uur langs de uitvalswegen tippelaars.

Wij zaten in bungalowtje, aan de kleine kant maar modern&schoon&goed onderhouden en prettige ruimte rondom om buiten te zitten.

Houd de receptionistes in de gaten, rommelig met afrekenen.

Camping Kamencove Jezero 8 10 3 .