Camping Kamencove Jezero

2 reviews over Camping Kamencove Jezero in het Nederlands

Forse camping schuinaflopend aan een meer

Grassbrook
30-7-2011

Camping ziet er goed uit en wordt goed bewaakt. Mooi meer met groot strand. Restaurant aanwezig, geen gebruik van gemaakt.

Zeer klantonvriendelijk personeel bij de receptie. Zeggen nog niet eens goedendag in hun eigen taal en kijken je niet eens aan wanneer je afrekent. Verder heeft dat gelukkig geen invloed op het niveau van de camping.

leuk met tieners, feestcamping

fam. van Beest
27-7-2010

Drukke, gezellige camping, met alles erop & eraan. Veel jongeren en gezinnen met grotere kinderen, 's avonds rumoerig. Alles zeer goed onderhouden en mooi aangelegd, mooie zandstranden en diverse steigers, alles zeer goed onderhouden, drijfdingen in het water, eettentjes overal, vrijdag/zaterdag/zondag disco en op loopafstand hele goede en veilige afgescheiden baan voor waterskiën en wakeboarden voor 80 ct. per start en/of ronde, spotgoedkoop. Uurtje van Karlovy Vary en Praag vandaan. Ligt aan industriestad in mooie groene baai. In de stad ook slechte wijken en rond 16.00 uur langs de uitvalswegen tippelaars.

Wij zaten in bungalowtje, aan de kleine kant maar modern&schoon&goed onderhouden en prettige ruimte rondom om buiten te zitten.

Houd de receptionistes in de gaten, rommelig met afrekenen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Kamencove Jezero in Chomutov, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Kamencove Jezero zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.