Camping Matyas

• Matig / voldoende: 5 - 7

Fijne camping

lieke
6-8-2010

Wij hebben de camping bezocht om praag te bezoeken, waarvoor deze zeer geschikt is. De trein ligt op ongeveer 10 minuten lopen afstand en daarna ben je met 40 minuten in praag. Wel opletten dat je op tijd bent, want de treinen gaan niet erg vaak. De camping is goed onderhouden. Het sanitair ziet er netjes uit en wordt goed schoon gehouden. Enig nadeel: Je kunt slechts 3 minuten douchen. Daarna moet je 3 minuten wachten voordat je weer water krijgt. De campingeigenaar is erg vriendelijk. Toen wij de trein gemist hadden kregen wij spontaan een lift naar praag aangeboden. Verder helpt de eigenaar je met alles wat je weten wilt.

Perfect als basis voor bezoek aan Praag

Pieter
26-6-2010

Goed verzorgde camping. De hele beheerdersfamilie is erg behulpzaam bij het geven van adviezen. Perfect als basis voor een bezoek aan Praag, 10 minuten lopen en 20 minuten met de trein en je stapt in het van centrum van Praag uit.

Dichtsbijzijnde (grote) supermarkt ligt op 7 kilometer, is wat lastig, moet je bijna altijd met de auto.

Sanitair is ietwat gedateerd maar wel goed schoon.

2008

Een geweldige camping

Monique
21-2-2008

Een geweldige camping.

Wij verbleven met 6 volw en 1 kind in het grote vakantiehuis. Niet heel luxe maar echt goed te doen. De trein vlakbij, een geweldig uitzicht. Speelgelegenheid en mogelijkheid to zwemmen in de rivier. Alhoewel dat eind september wel erg koud was. 1 dag met de trein naar praag en 1 dag met de auto, beide goed te doen. De trein was echt een ervaring en deze reed zelfs op zondag nog regelmatig. Een aanrader voor wie niet in het drukke Praag wil verblijven maar wil genieten van een oase van rust!

2007

Ideale camping voor een uitstapje naar Praag

A. van Baal
9-9-2007

Ideale camping voor een uitstapje naar Praag. 10 minuten lopen naar het treinstation, in 30 minuten sta je in het centrum van Praag. Kleine goed verzorgde camping, vriendelijk goed engels sprekend personeel. Sanitair wordt goed schoongehouden en doorlopend warm water. Het ligt direct aan de rivier, gescheiden door een hekje. Wij hebben hier heerlijk gecampeerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Matyas in Vrane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Matyas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Matyas scoort een 9.08 uit 10 op basis van 41 reviews.