Camping Matyas

Kleine hotelsWeer vandaag4°1°
Camping Matyas
9,1

Omschrijving
Vanuit Camping Matyas breng je een bezoek aan Praag. Een camping die gerund wordt door een familie. Zij serveren elke avond heerlijke gerechten in het restaurant voor een vriendelijke prijs. Het sanitair is schoon en voorzien van extraatjes zoals shampoo. Vanaf Matyas pak je de trein naar Praag (18 kilometer) maar er is ook een fietspad.

37 reviews over Camping Matyas in het Nederlands

Leuke camping

peterchristine
16-7-2013

Matyas is een vriendelijke gezinscamping die als uitvalsbasis voor een bezoek aan Praag een hoge score verdient. Met de trein, die stopt op ongeveer 10 minuten lopen van de camping, kom je terecht in hartje Praag, De voorlichting van de receptie over hoe en wat in Praag is uitermate nuttig en volledig.

Je kunt zelf de plaats bepalen waar je wil gaan staan. Water en elektriciteit zijn voldoende voor handen. ‘s Morgens zijn verse broodjes, zonder bestelling, te verkrijgen bij de receptie. Het sanitair is superschoon en voorzien van handzeep, geurverfrisser, kinderpotjes etc.. Helaas is het restaurant pas per 1 juli open.

Bijzonder vriendelijk

post_27
7-11-2011

De camping is wat gedateerd, maar het enthousiasme en de vriendelijkheid van de beheerders is super.

Brandschoon sanitair en lekker dicht bij het station. We zijn een paar keer met de trein naar Praag geweest.

De camping is een rustoord dat enkele keren per dag op een prettige manier wordt ondebroken door de kleine lokale treintjes die langskomen.

Een gemoedelijke ontvangst en snachts is er bewaking op de camping.

Fijne camping

lieke
6-8-2010

Wij hebben de camping bezocht om praag te bezoeken, waarvoor deze zeer geschikt is. De trein ligt op ongeveer 10 minuten lopen afstand en daarna ben je met 40 minuten in praag. Wel opletten dat je op tijd bent, want de treinen gaan niet erg vaak. De camping is goed onderhouden. Het sanitair ziet er netjes uit en wordt goed schoon gehouden. Enig nadeel: Je kunt slechts 3 minuten douchen. Daarna moet je 3 minuten wachten voordat je weer water krijgt. De campingeigenaar is erg vriendelijk. Toen wij de trein gemist hadden kregen wij spontaan een lift naar praag aangeboden. Verder helpt de eigenaar je met alles wat je weten wilt.

Perfect als basis voor bezoek aan Praag

Pieter
26-6-2010

Goed verzorgde camping. De hele beheerdersfamilie is erg behulpzaam bij het geven van adviezen. Perfect als basis voor een bezoek aan Praag, 10 minuten lopen en 20 minuten met de trein en je stapt in het van centrum van Praag uit.

Dichtsbijzijnde (grote) supermarkt ligt op 7 kilometer, is wat lastig, moet je bijna altijd met de auto.

Sanitair is ietwat gedateerd maar wel goed schoon.

2008

Een geweldige camping

Monique
21-2-2008

Een geweldige camping.

Wij verbleven met 6 volw en 1 kind in het grote vakantiehuis. Niet heel luxe maar echt goed te doen. De trein vlakbij, een geweldig uitzicht. Speelgelegenheid en mogelijkheid to zwemmen in de rivier. Alhoewel dat eind september wel erg koud was. 1 dag met de trein naar praag en 1 dag met de auto, beide goed te doen. De trein was echt een ervaring en deze reed zelfs op zondag nog regelmatig. Een aanrader voor wie niet in het drukke Praag wil verblijven maar wil genieten van een oase van rust!

2007

Ideale camping voor een uitstapje naar Praag

A. van Baal
9-9-2007

Ideale camping voor een uitstapje naar Praag. 10 minuten lopen naar het treinstation, in 30 minuten sta je in het centrum van Praag. Kleine goed verzorgde camping, vriendelijk goed engels sprekend personeel. Sanitair wordt goed schoongehouden en doorlopend warm water. Het ligt direct aan de rivier, gescheiden door een hekje. Wij hebben hier heerlijk gecampeerd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Matyas in Vrane, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Matyas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.