Camping Matyas

Camping Matyas
9,1

5 tips over Camping Matyas

iva winterová, 12-1-2018

De eenvoudige weg voor de fietsen gaat rechtstreeks naar het centrum van Praag (van de camping Matyas 18 km), langs de rivier de Moldau tot het nationale theater. Er is de mogelijkheid om de fietsen op slot te doen en dan rond te lopen door het historische centrum van Praag.

hana matyášová, 8-1-2018

Aquapark Čestlice

iva winterová, 8-1-2018

Konopiště-kasteel,

afstand: 51 km

www.zamek-konopiste.cz

Theo en Ellen Jorink, 17-8-2014
Hebt u geen tent of caravan, dan is het huren van een huisje een mogelijkheid, deze zijn compleet ingericht, met uitzondering van een douche. Dan krijg je in ieder geval het idee dat je aan het kamperen bent.
van well, 9-9-2013

Neem de trein naar Praag. Fietsen is leuker in het binnenland ; neem dan wel goede kaarten mee.Fietsroutes meest over onverharde wegen, dus voor dikke banden. Geasfalteerde fietspaden zijn zeldzaam.

De gemiddelde Tsjech spreekt helaas geen Engels of Duits. Scholieren al al wel wat Engels.

Oudere politieagenten spreken wat Russisch draaien je de rug toe als je in Engels of Duits iets vraagt.

De dochters Matyas helpen je altijd met alle vragen en praten zowel Engels als Duits.