De liefste camping eigenaars ooit.....

Camping Matyas ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door fam vd Velden

De liefste camping eigenaars ooit.....

fam vd Velden
19-8-2017

Kleinere, lieflijke sfeervolle camping, net onder Praag. Eigenaren van de camping zijn geweldige mensen die de tijd maken om je te helpen. Het oude gedeelte van de camping heeft veel schaduw, en er is een groot veld met een hele mooie grasmat. Praag is heel gemakkelijk te bereiken met de trein of met de auto naar een P&R en dan met de metro/tram. Hanna legt alles geduldig uit en geeft tips.

Sanitair is schoon. Je kan er goed eten en de pivo smaakt heerlijk! Bediening met een lach!

Rivier is wat zanderig maar wel schoon. Lekker om in af te koelen op een warme dag.

We hadden helemaal geen last van de elektriciteitscentrale verderop aan de Moldau.

De trein was te horen, maar ook hier hebben we geen last van gehad. We hadden een prima vakantie!

Tips:

- natuurlijk praag bezoeken, kun je meerdere dagen mee vullen!

- kutnahora, prachtig dorp

- zwemmen bij het slappymeer

- voor gezinnen met oudere jeugd: zwemmen en van de rotsen springen bij de

oude steengroeve in Hrimezdice

- kanoën