Praag

Reviews over Praag

Top stedentrip!

Orrin Doppenberg,
    25-3-2019

Je hebt een fantastische app met wandelroutes. Heel erg aan te raden! Je kunt zelf navigeren en het zo snel of langzaam doen als je zelf wilt. Tussendoor een terrasje pakken of de volgende dag de andere helft doen? Geen probleem! Mooie afwisselende routes ook en bij de bezienswaardigheden wat info in de app.

Gereisd met partner in oktober 2018

het was geweldig

anita ekker,
    11-3-2019

het was geweldig prima vliegreis gehad. heel goed appartement .hele mooie gezellige stad zo rond de kerst. alles was top geregeld door touroperator. wij denken er over om eind van het jaar weer te gaan .

Gereisd met vrienden in december 2018

Gezellig stad.

Ella van der Nat,
    14-1-2019

Praag is een leuke gezellige stad, alles goed te belopen. Voor kleine kinderen wordt het wel lastig om het leuk te houden. Wat voor kleine kinderen erg leuk is is de Petrin Tower met spiegeldoolhof waar je met treintje naar toe gaat. Ook Dinopark is zeer de moeite waard. Voor de volwassene een tip: Bezoek eens een ijshockey wedstrijd in het O2 stadion.

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Sietsma,
    28-11-2018

Praag is een prachtige bijzondere stad maar ook super romantische om samen met je partner heen te gaan! Prachtige gebouwen en vele traditionele tradities. Ontzettend veel bezienswaardigheden en alle plekken zijn gemakkelijk te bereiken met de metro/tram. En wat zeker een leuke bijkomstigheid is dat de biertjes goedkoper zijn als een fris ;)

Overal op internet valt te lezen dat Praag 1 van de mooiste steden van Europa is, ik kan zeggen dat dit zeker waar is en dat slechts op een uurtje vliegen vanaf Eindhoven!

Een echte aanrader.

Gereisd met partner in september 2018

Geweldig, culinair, cultuur, goedkoop

Byshanon@gmail.com,
    20-11-2018

Praag is een geweldig mooie stad. Naast alle culturele must sees (Paleis, Karelsbrug) in het centrum zijn er in de nieuwe wijken veel leuke hippe spots en parken waar de jeugd of business mensen graag zijn. Praag is opgedeeld in eijknummrs zoals Praag 1,2 en in wijk Karlin Praag 8 is de business area maar hier zitten achter elkaar en om de hoek de leukste tentjes verstopt (Nejen Bistro, Mama coffee, Dallucci, prohostinec, George prime Steak). Praag 3 is erg hip en upcoming. In Praag 1 de oude stad zit oa een nieuw blok met Foodlab en andere proeverijen cafés en restaurants. De leukste uitgaans plekken zijn. Aloha, Harleys. Dobry den!

Gereisd met partner in oktober 2018
Praag scoort een 8,6 uit 10, op basis van 1360 reviews