Pension Zuzana

Pension
8,9

5 reviews over Pension Zuzana in het Nederlands

Mooie schone kamers,zeer vriendelijke gastvrouw(en

henkhebbink
30-9-2017

Alles goed,ook`t ontbijt.De badkamer is wat aan de kleine kant.

Rustige omgeving.

Kom je in`t donker aan met de metro(Luca-station) neem dan een

taxi naar`t pension.is niet duur,maar je hoeft in ieder geval niet te zoeken wat ons wel is overkomen met de zware koffers.

In rustige woonwijk

dries1
15-8-2010

Prima pension. Goede kwaliteit en lekker rustig. Prima en schone kamers, fijn ontbijt. Zoals eerder aangegeven: inclusief lopen met half uurtje in centrum Praag met metro. Het centrum is niet op loopafstand, maar is bewuste keuze indien dit pension.

Gezellig met zeer goede ontvangst

Ria
8-8-2010

we zijn er heel goed ontvangen geweest door de lieve gastvrouw die er alles aan doet om het haar gasten naar hun zin te maken, geeft veel uitleg, is bezorgd, kamers zijn erg huiselijk en piekfijn in orde. alleen de badkamertjes zijn aan de kleine kant, maar zeker een aanrader om op een fijne manier praag te bezoeken.

2008

Gelegen aan rustige woonstraat in buitenwijk. Niet ver van winkelcentrum met metrostation lijn C (ca. 8 min. lopen). Prima kamer; schoon en netjes. Gewoon een goed adres om Praag te bezoeken.

2007

UItstekend pension

Fam. van Opijnen
29-8-2007

UItstekend pension. Met de metro zit je binnen een half uur in het Centrum van Praag (inclusief het lopen er naar toe).

Prachtige kamers en uiterst vriendelijke mensen.

Uitstekend restaureant vlak in de buurt.

Kortom een aanrader.

Tsjecho Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Zuzana in Praag, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Zuzana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Zuzana scoort een 8.9 uit 10 op basis van 5 reviews.